Solidsnake Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Heej på er som spelar Toca Race Driver 2... om ni är intreserade så kan vi skapa en clan på det asså att vi har turneringar och sånt typ som Europa serier SWE serie DTM serie osv... om ni är intreserade så kan ni kontakta mig på R.I.P_1992@hotmail.com PS.. jag kan fixa hemsidan till serierna isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Låter kul, synd att jag bara har spelat ettan, och funderar på att köpa trean.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ettan är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Meen asså denna topic är för dom som spelar Toca Race Driver 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts