Pico Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ja, precis Pico. Vilken överaskning. Ja, precis pKz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Köper bara min kläder på NK och ströms för jag är lite finare än ni andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Har en rätt så blandad stil, lite hård rocks med nitbälte och band tröjor, ja jag tror ni fattar. Sen blandat med olika t-shirts, och som grädde på mosset lite dyrare och lyxigare kläder. Redigerad 26 juni, 2006 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 H&H -> Mamma avdelningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Håll hårt i traditionerna. Ack ja, ack ja. The time has come for better things! Köper bara min kläder på NK och ströms för jag är lite finare än ni andra... Jag skulle gärna vilja säga att du är lite fulare än oss andra. Är det en ketchupfläck du har där på skjortan? Ketchup - catsup? Redigerad 26 juni, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ketchup - catsup? Ååh! Ehem, benvit du försöker ju verkligen dölja din klädstil genom att skrika ut alla märken du gillar .. Jeans och t-shirt simple as dat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ååh! Ehem, benvit du försöker ju verkligen dölja din klädstil genom att skrika ut alla märken du gillar .. Jeans och t-shirt simple as dat! Nej, fortfarande inte. Varför dölja den? =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Har väl ingen speciell stil... har inte häng och sånt där iallafall. Har inte så många tröjor med text och sånt. Mycket piké och sånt. Inte så mycket märkeskläder. Har vad man skulle kunna säga "ordentliga" kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Handlar oftast på Peppes och dom har de flesta märkeskläder. Sen även betterbodies kläder på intersport. Vilket resulterar i denna klädstil Jeans, halvtajt tshirt/hoodie och ett par vans old skool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Nej, fortfarande inte. Varför dölja den? =S Du kan ju fortfarande säga vilken klädstil utan att säga alla märken? Jag tror folk fattar galoppen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Du kan ju fortfarande säga vilken klädstil utan att säga alla märken? Jag tror folk fattar galoppen.. Umm, alla märken har en speciell stil, så genom att räkna upp märkena man använder får man ju en bättre överblick över vilken stil man har än om man säger ett stilnamn som inte är speciellt exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Umm, alla märken har en speciell stil, så genom att räkna upp märkena man använder får man ju en bättre överblick över vilken stil man har än om man säger ett stilnamn som inte är speciellt exakt. Yepp, sant.. Ser det fortfarande som "skryt" iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts