Frenzy Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Tja, om man ska jämföra fjortishet på er båda så ligger väl du en bit framför. Cheap Monday liksom. Används både av emofjortisar och vanliga fjortisar. Sedan rabblade du bara upp en massa märken. Säger inget om din klädstil mer än att du är en märkessnobb. Klädesstil är mer att säga "avslappad stil. Jag bryr mig inte så mycket om vad jag har på mig bara det är skönt.". Men nejdå. Du var tvungen att rabbla upp märkena du använder istället för att säga vad för typ av kläder det är. Smart mannen. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Har mest typ ganska softa, pösiga käder. Också oftast en sån där "Munk" tröja, med huva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag skrev att jag gillar Evisu.. Varför hatar ingen mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag har köpt min jacka på damavdelningen. Mina vänner säger att jag har en väldigt egen stil och det beror antagligen på att jag vågar göra saker som denna, med tanke på att jag tillhör det manliga könet. Men allvarligt, så egen är den nog inte. Jag har vita converse (gråa efter Hultan), byxor från Nudie, t-tröja utan tryck och en huvtröja från Koppartrans. Min favoritoutfit alltså. Eller så blir det bara svarta Lee-byxor och en Velvet Underground-tröja (bananen) jag köpte på Hultan 2005. Har självklart fler kläder, men föredrar dessa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Jag skrev att jag gillar Evisu.. Varför hatar ingen mig? "HAH HAH HAH HAH!" bjäbbar en man med kraftig whiskeyröst. "Tro inte att du är säker. De är på väg, icke-konformisternas fyra ryttare. Lyssna." *kloppeti kloppeti kloppeti kloppeti* "Det finns ingen tid, Kebab. På med Evisu-dojjorna och spring spring spring." @Streetwave: Coolish, jag har också en sån där banan-tröja, nu är den ganska liten men freakishly fräscht alltså. Du är ännu en av The Man i min lista på The Man. Jag köper mina kläder från diverse affärer, men nu i sommartider hej hej blir det på Intersport (shorts och shånt). Mången plagg beställs även från zoovillage som har gräsligt dyr frakt men fina paketpåsar eller vad man nu kan kalla det, plus smöriga brev som inte kan motstås så det makas upp om ni fattar. Redigerad 18 juni, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vart köper ni era shorts ?? jag köper mina på stadium, intersport eller JC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vart köper ni era shorts ?? jag köper mina på stadium, intersport eller JC Beror på vad du menar för shorts. Själv kör jag uteslutande på badbrallor á la zoovillage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Tja, om man ska jämföra fjortishet på er båda så ligger väl du en bit framför. Cheap Monday liksom. Används både av emofjortisar och vanliga fjortisar. Sedan rabblade du bara upp en massa märken. Säger inget om din klädstil mer än att du är en märkessnobb. Klädesstil är mer att säga "avslappad stil. Jag bryr mig inte så mycket om vad jag har på mig bara det är skönt.". Men nejdå. Du var tvungen att rabbla upp märkena du använder istället för att säga vad för typ av kläder det är. Smart mannen. Vilka märken man har på sig säger ganska mkt om vilken stil man har på sig. Ett märke har ju sin egna lilla stil, Cheap Monday har sin stil, Filippa K har sin stil och Dolce & Gabbana har sin stil. Men för att göra alla små nolifers nöjda kommer väl en uppdatering i guess: http://images.eluxury.com/assets_server/product/11017617/p11017617_ph_hero.jpg http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10019914/10019914_h2.jpg http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10019655/10019655_h1.jpg Typ så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alfa Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 D&G och Skank. Ovanlig kombination men så är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Benvit: Var hittar man och hur mycket kostar sånna skor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Strumpor: Svarta som mamma köper på ullared eller något. Kalsonger: Stora (jag är inte fet jag bara gillar stora ) Svarta, Vita, gråa osv, Inget speciellt märke för orka ha dyra kalsonger. Byxor: Jeans som jag köper på Sweone.com, JC, Senast köpte jag på någon blend affär. T-Shirt: Hel vita eller hel Svarta eller hel gråa som mamma köper i någon affär. Tröja: Oftast Svart, Grå, eller blå Hood tröja som jag brukar köpa på Jc, Intersport, eller Stadium. Mössa: Nike mörkblå från intersport. (har den på vintern, Inte nu) Keps: Ingen just nu. Ja för fan det va allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Kalsonger: Stora (jag är inte fet jag bara gillar stora ) Svarta, Vita, gråa osv, Inget speciellt märke för orka ha dyra kalsonger. Iisch.. då hålls ju inget på plats.. Nej, hårda paket ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Benvit: Var hittar man och hur mycket kostar sånna skor? http://se.zoovillage.com/store/productdeta...on=5&ListType=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 http://se.zoovillage.com/store/productdeta...on=5&ListType=1 Tackar! Dock var det alldeles för dyrt för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 D&G och Skank. Ovanlig kombination men så är det Jepp, man kan ju inte bara hålla sig till en stil, märke, prisklass, det är ju bara tråkigt =) Tackar! Dock var det alldeles för dyrt för min del. Dem är väldigt fina, mmh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Själv så kör ja med lite mc raggar stil även lite hard rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jocke91 Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag går i träskor, kavajj och ett par svarta jeans alla dagar året runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Jag går i träskor, kavajj och ett par svarta jeans alla dagar året runt ... Jävla dyra skor du har, Benvit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Jävla dyra skor du har, Benvit... Typ dyraste paret för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 ... och alla är på och gnäller på Benvit som vanligt, först ut är skribb och hans bundsförvanter. Vilken överraskning. Håll hårt i traditionerna. Ja, precis Pico. Vilken överaskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts