Jump to content

Vilken klädstil har du och i vilken butik köper du dom ?

Donkeey
 Share

Recommended Posts

Tja, om man ska jämföra fjortishet på er båda så ligger väl du en bit framför. Cheap Monday liksom. Används både av emofjortisar och vanliga fjortisar. Sedan rabblade du bara upp en massa märken. Säger inget om din klädstil mer än att du är en märkessnobb. Klädesstil är mer att säga "avslappad stil. Jag bryr mig inte så mycket om vad jag har på mig bara det är skönt.". Men nejdå. Du var tvungen att rabbla upp märkena du använder istället för att säga vad för typ av kläder det är. Smart mannen.

Indeed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag har köpt min jacka på damavdelningen. Mina vänner säger att jag har en väldigt egen stil och det beror antagligen på att jag vågar göra saker som denna, med tanke på att jag tillhör det manliga könet.

Men allvarligt, så egen är den nog inte. Jag har vita converse (gråa efter Hultan), byxor från Nudie, t-tröja utan tryck och en huvtröja från Koppartrans. Min favoritoutfit alltså. Eller så blir det bara svarta Lee-byxor och en Velvet Underground-tröja (bananen) jag köpte på Hultan 2005. Har självklart fler kläder, men föredrar dessa :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev att jag gillar Evisu.. Varför hatar ingen mig? :lol:

"HAH HAH HAH HAH!" bjäbbar en man med kraftig whiskeyröst. "Tro inte att du är säker. De är på väg, icke-konformisternas fyra ryttare. Lyssna."

*kloppeti kloppeti kloppeti kloppeti*

"Det finns ingen tid, Kebab. På med Evisu-dojjorna och spring spring spring."

@Streetwave: Coolish, jag har också en sån där banan-tröja, nu är den ganska liten men freakishly fräscht alltså. Du är ännu en av The Man i min lista på The Man.

Jag köper mina kläder från diverse affärer, men nu i sommartider hej hej blir det på Intersport (shorts och shånt). Mången plagg beställs även från zoovillage som har gräsligt dyr frakt men fina paketpåsar eller vad man nu kan kalla det, plus smöriga brev som inte kan motstås så det makas upp om ni fattar.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, om man ska jämföra fjortishet på er båda så ligger väl du en bit framför. Cheap Monday liksom. Används både av emofjortisar och vanliga fjortisar. Sedan rabblade du bara upp en massa märken. Säger inget om din klädstil mer än att du är en märkessnobb. Klädesstil är mer att säga "avslappad stil. Jag bryr mig inte så mycket om vad jag har på mig bara det är skönt.". Men nejdå. Du var tvungen att rabbla upp märkena du använder istället för att säga vad för typ av kläder det är. Smart mannen.

Vilka märken man har på sig säger ganska mkt om vilken stil man har på sig. Ett märke har ju sin egna lilla stil, Cheap Monday har sin stil, Filippa K har sin stil och Dolce & Gabbana har sin stil. Men för att göra alla små nolifers nöjda kommer väl en uppdatering i guess:

00100693_h1_719852_0.jpg

Typ så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Strumpor: Svarta som mamma köper på ullared eller något.

Kalsonger: Stora (jag är inte fet jag bara gillar stora :wub: ) Svarta, Vita, gråa osv, Inget speciellt märke för orka ha dyra kalsonger.

Byxor: Jeans som jag köper på Sweone.com, JC, Senast köpte jag på någon blend affär.

T-Shirt: Hel vita eller hel Svarta eller hel gråa :D som mamma köper i någon affär.

Tröja: Oftast Svart, Grå, eller blå Hood tröja som jag brukar köpa på Jc, Intersport, eller Stadium.

Mössa: Nike mörkblå från intersport. (har den på vintern, Inte nu)

Keps: Ingen just nu.

Ja för fan det va allt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor