Jump to content

Vilken klädstil har du och i vilken butik köper du dom ?

Donkeey
 Share

Recommended Posts

Japp som rubriken låter. Vilken klädsmak har du och i vilken butik köper du dom ?

Jag handlar mest på MQ, Brothers, HM, JC, stadium, intersport.. Använder mest "casual" kläder.. :lol:

edit: jaa.. ni kan ju lägga in bilder på snygga kläder också. Och vad dom kostar.. Typ som Tux gjorde..

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 71
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

zoovillage mestadels. Är alldeles för slö för att handla på stan.

Jag har svårt att säga vad jag har för klädstil. Dessvärre är det inte de billigaste plaggen jag får upp ögonen för. Är helt frälst i Evisu, men det går ju inte att köpa hur som helst, det krävs lite planering för det :unsure:

Fjortis eller "Åh nej de här skorna är 1000 spänn för billiga!" kallas det.

--------

Jag har ju då världens tråkigaste garderob, men och? Ni ska bara veta hur dyrt gotiska och neoviktorianska kläder är. Orden "dyrt" och "kläder" går inte ihop, vilket är anledningen till att jag inte äger sådana kläder, än i alla fall. Ni får gott stå ut med lite bilder ändå:

blackshirt_718340_0.jpg

DSC04263-6x6_718340_1.jpg

Sen lämnar jag heller aldrig huset utan mitt trogna White Rabbit-fickur med spegelvänd urtavla :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fjortis eller "Åh nej de här skorna är 1000 spänn för billiga!" kallas det.

Jag är mycket medveten om att många osäkra, 13-20åriga modeslavar håller på så, ja. Så är dock inte i mitt fall.

Nu ska jag inte komma och säga att kläder som är dyra(re) är bättre och snyggare. Inte heller att de är häftigare och medför respekt.

Jag gillar helt enkelt exklusivare kläder (nu är ju frågan vad som räknas som exklusivt/dyrt. allt är ju faktiskt relativt). Det är lite synd, dock. Men det ska erkännas. Har man en gång börjat så är det svårt att hålla sig ifrån det sen. Beroendeframkallande? - som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köper inte kläder från någon speciell butik. Jag köper det som är snyggt och har ett bra pris och jag ser heller ingen anledning av att köpa tex en vit t-shirt för 500kr bara för det är något häfigt märke när man kan få tre typ likadana för 100kr fast det är något okänt märke. :unsure:

Min klädstil är mest ljust. Klär mig alltid i vita t-shirtar. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor