Moroni_Family Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Vassegod. Fick du det att fungera? Japp, allt funkar som det ska nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) M-M-M-MONSTER BUMP-BUMP-BUMP Är det någon som vill köra, typ nu? Mitt IP är dynamiskt så jag kan inte ge något exakt, men jag kör dod_kalt. Leta bara efter "Jojjes Blitzkrieg -[Mani|SWEDEN]-" EDIT: Lol, lagt ner den. Redigerad 23 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Über bump. Har stött på ett problem med spelet. Det stannar efter en viss tids spelade. Det kan variera allt mellan 30 sekunder till 30 minuter. Datorn är inte varm, ligger runt 32 grader. Jag kör inget annat i bakgrunden. Och för övrigt rullar spelet på fint tills det stannar. Någon som varit med om detta och vet hur jag kan fixa det? Känns lite tradigt att bara kunna spela i några minuter. edit: DoD: Source btw. Redigerad 6 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Über bump. Har stött på ett problem med spelet. Det stannar efter en viss tids spelade. Det kan variera allt mellan 30 sekunder till 30 minuter. Datorn är inte varm, ligger runt 32 grader. Jag kör inget annat i bakgrunden. Och för övrigt rullar spelet på fint tills det stannar. Någon som varit med om detta och vet hur jag kan fixa det? Känns lite tradigt att bara kunna spela i några minuter. edit: DoD: Source btw. Det kanske är din internet som stängs av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det kanske är din internet som stängs av Mm. Jupp, så är det nog. Spelet fryser för det. Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Mm. Jupp, så är det nog. Spelet fryser för det. Jupp. Har du kollat på steam's forum efter liknande problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Har du kollat på steam's forum efter liknande problem? Kan göra det. Återkommer om jag hittar nått. edit: Inte ett skit. edit2: Höjde AA från inget till x2 och nu funkar det fint. Redigerad 7 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts