Moroni_Family Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Antar att du sitter vid normalt Windows XP Pro eller Home Senaste drivrutinerna underst. https://support.ati.com/ics/support/default...ge&folderID=293 drivers and software > Radeon > Catalyst 6.6 Windows XP - Driver Download > sen letar du upp någon lämplig mirror Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 http://www.iq.se/ssfh Det där är bara en custom map, ingen officiell bana. 7000 poster, förresten. Vem bryr sig om den e officiell eller gjord av någon annan? banan finns iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Vem bryr sig om den e officiell eller gjord av någon annan? banan finns iallafall Men du sa ju att banan antagligen fanns med då spelet kom ut, och då tror folk att du menar att det just är en officiell bana. On the topic now, please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Spelet e klart om 37 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Men du sa ju att banan antagligen fanns med då spelet kom ut, och då tror folk att du menar att det just är en officiell bana. On the topic now, please. Ironi, bara för att försäkra er none knowers, att den har funnits riktigt länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Vad betyder det här. Redigerad 10 juli, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 DoD:S Free Weekend är över, om du nu körde på den. Om du vill fortsätta spela får du inhandla spelet. Om du redan köpt spelet kan du försöka med att starta om Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 WTF! Provade starta det före jag skulle ta bort de. Så kom jag till menyn i spelet men det gick inte att komma in på någon server *Tar bort/Avinstallerar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har fortfarande inte hittat dod_charlie. Som jag sa tidigare, det finns en som heter dod_omaha_1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Jag har fortfarande inte hittat dod_charlie. Som jag sa tidigare, det finns en som heter dod_omaha_1. Jag vet inte vart du e ute och cyklar men jag spelade i DoD_charlie när det var gratis helg. Tyckte det dock bara fanns en DoD_Charlie server.. http://forum.vossey.com/vosseycom/Creation...ujet-1534-1.htm Där på det där forumet finns det några screens ur den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Alla Omaha Beach- banor, i DoD:S, jag har spelat hitills har varit värdelösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Vad betyder det här. MEN VA FAN. nu kommer den nästan varje gång jag ska gå in på den server på Day of defeat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 MEN VA FAN. nu kommer den nästan varje gång jag ska gå in på den server på Day of defeat. Har du köpt det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Har du köpt det eller? Man kan inte ens connecta till en DOD: S server om man inte har köpt spelet? Om han inte spelar med en crackad steamklient då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Man kan inte ens connecta till en DOD: S server om man inte har köpt spelet? ***************************. Där sa du nåt Hmm hmm.. Cortez.. Wärz? Steam har problem med att veryfiera användar IDn till steam clienten.. Tror jag problemet e, eftersom det står det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Där sa du nåt Hmm hmm.. Cortez.. Wärz? Steam har problem med att veryfiera användar IDn till steam clienten.. Tror jag problemet e, eftersom det står det. Har du ens provat sånt som man ska göra? Logga ut och in från Steam till exempel? Funkar alltid för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Har du köpt det eller? Jag köpte förra året ett paket med CS 1.6, CZ och Day of Defeat på GAME. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Moroni: error verifying steam userid ticket Som jag nyss läste på en sida. 1. Make sure you remember you're password. Username was saved for me. 2. Open STEAM 3. Select File 4. Select change user 5. A message will come up saying this will log you out of STEAM. 6. Click OK 7. Enter correct details 8. Log in. Now after this is complate try getting into a server. This worked for me 1. Var säker på att du/ni minns lösenordet. Användar namnet var sparat för mig 2. Öppna STEAM 3. Välj fil 4. Välj byt användare 5. Ett medelande kommer upp som säger att det här kommer att logga dig ut ur STEAM 6. Klicka OK 7. Skriv korrekta detaljer 8. Logga in Hoppas det hjälper dig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Moroni: error verifying steam userid ticket Som jag nyss läste på en sida. 1. Var säker på att du/ni minns lösenordet. Användar namnet var sparat för mig 2. Öppna STEAM 3. Välj fil 4. Välj byt användare 5. Ett medelande kommer upp som säger att det här kommer att logga dig ut ur STEAM 6. Klicka OK 7. Skriv korrekta detaljer 8. Logga in Hoppas det hjälper dig =) Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Tack för hjälpen. Vassegod. Fick du det att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts