I lol Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Ska snart spela, har problem med en tjej som vill chatta Edit: Skitkul spel, men har fan 1mbit internet, och en puing på 220. Är det något som inte stämmer? Eller är det för att Min farsa spelar et Pokerliknande spel över nätet? Mitt nick var iaf I_lolzoR^ Redigerad 7 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/dod_jagd0002.jpg U.S.A! U.S.A! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Spelade med folk från gamereactors forum idag: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Kan inte någon starta en GTAsajten-server där alla GTAsajtare kan lira? Det är bara att posta IP't och password jue, så kan man kööra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Kan inte någon starta en GTAsajten-server där alla GTAsajtare kan lira? Det är bara att posta IP't och password jue, så kan man kööra Mm håller med. BTW jag har precis börjat spela. Fan va det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Skulle kunna hosta, bara inte min Spel Ping ska vara över 200. Det måste ju vara nåt som är fel Jag har 1 Mbit bredbandsanslutning, då borde ja väl åtminstone ha 50 ping. Vi har 3 datorer, kan det vara det som ökar all ping? Fast ingen sitter vid datorerna. 3 nätverkssladdar. Redigerad 8 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag fattar inte vad som är fel. När jag precis har börjat spela så är allt bra. Men sne dirket när jag kommer i skottlossning så hänger sig hela bilden och ljudt upprepas hela tiden. Det går inte att trycka någonstans. SÅ jag startade om datorn. Sen händer samma sak igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Gammla drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Snälla. Någon posta lite bilder från spelet. Älskar det. Men kan inte spela det fören jag har köpt ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Lol jo din n00b, det finns den visst.... Finns dod_charlie på Soure ? jag har iallafall aldrig sett den. jävla ollon Redigerad 8 juli, 2006 av SallaD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Finns dod_charlie på Soure ? jag har iallafall aldrig sett den. jävla ollon Jao, den finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Lirade dod mycket förut, men sedan cod serien kom ut så lämnade jag dod totalt, någon som anser att jag gjort fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vem av oss är dum ? den finns inte alls på Day of Defeat:Source [n00b]http://www.fpsbanana.com/maps/10044[/noob] Ta reda på lite fucking fakta innan du leker smartass. Vadfan fick du iden om att den banan inte finns på dod:s? den fanns säkert första dagen då spelet komm ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) [n00b]http://www.fpsbanana.com/maps/10044[/noob] Ta reda på lite fucking fakta innan du leker smartass. Vadfan fick du iden om att den banan inte finns på dod:s? den fanns säkert första dagen då spelet komm ut http://www.iq.se/ssfh Det där är bara en custom map, ingen officiell bana. 7000 poster, förresten. Redigerad 9 juli, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Har spelat lite idag men jag tror inte att min data klarar det spelet för det blev damp som jag skrev igår. Här e en fin bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Har spelat lite idag men jag tror inte att min data klarar det spelet för det blev damp som jag skrev igår. Här e en fin bild Din dator klarar spelet. Du behöver bara uppdatera Drivrutinerna på Grafikkortet och/eller ljudkortet. Vad har du för grafikkort och ljudkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Din dator klarar spelet. Du behöver bara uppdatera Drivrutinerna på Grafikkortet och/eller ljudkortet. Vad har du för grafikkort och ljudkort? Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Vet inte skulle inte din dator palla spelet skulle det nog inte gå i gång. Start > högerklicka på den här datorn > Egenskaper > enhetshanteraren > Bildskärmskort Och vad står Skrivet där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 skulle inte din dator palla spelet skulle det nog inte gå i gång. Start > högerklicka på den här datorn > Egenskaper > enhetshanteraren > Bildskärmskort Och vad står Skrivet där? Radeon X700 Se Radeon x700 Se Secondary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Radeon X700 Se Radeon x700 Se Secondary Antar att du sitter vid normalt Windows XP Pro eller Home Senaste drivrutinerna underst. https://support.ati.com/ics/support/default...ge&folderID=293 drivers and software > Radeon > Catalyst 6.6 Windows XP - Driver Download > sen letar du upp någon lämplig mirror Redigerad 9 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts