Cortez Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ok, men kommer man få testa Source gratis i helgen? Ja... Steam har ju t.o.m. gjort reklam för det i själva "Update news". Omöjligt att missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ok, men kommer man få testa Source gratis i helgen? Det har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Tvär så finns inte dod_charlie på Day of Defeat:Source. Det tycker jag är väldigt synd. Men det finns ju en custom map som heter dod_omaha_v2? eller något liknande. Jag har spelat Dod:Source sedan det kom ut, Skills E du dum eller? den banan finns ju visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Efter allt detta krångel med att skaffa ny dator, så har det nog löst sig nu. Så nu i helgen tänker jag köpa DoD: Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) E du dum eller? den banan finns ju visst Haha, owned his skills Kanske prövar tanka det till helgen, vågar inte köpa det ifall det kommer i DVD format. Edit: Fan det är helg nu *pre-loadar* nu Redigerad 7 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ja... Steam har ju t.o.m. gjort reklam för det i själva "Update news". Omöjligt att missa. Jag kollar aldrig på update news. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Sånna som inte vet hur man får det gratis den här helgen, tanka och starta steam. Gör ett Account, välj Pre-load där ni hittar det DoD:S där Free friday - Monthday så börjar det väl tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Sånna som inte vet hur man får det gratis den här helgen, tanka och starta steam. Gör ett Account, välj Pre-load där ni hittar det DoD:S där Free friday - Monthday så börjar det väl tanka Jag tog pre-load och nu har det gått en timma och den har bara laddat ner 8% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jag tog pre-load och nu har det gått en timma och den har bara laddat ner 8% Jahapp, för mig har det gått 5 timmar och har laddat ner 85% Kanske du har igång DC eller Något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 E du dum eller? den banan finns ju visst Vem av oss är dum ? den finns inte alls på Day of Defeat:Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Japp japp, nu var det färdit. 3 timmar och 14 minuter tills det går att köra ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Är det klockan 22:00 ni kan spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Jajamen! Bara 1 timme kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Fy satan va snuskigt många dåliga spelare som är inne idag :S:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Nu är min på 35% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Vem av oss är dum ? den finns inte alls på Day of Defeat:Source Lol jo din n00b, det finns den visst.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Va fan! När jag trycker launch game funkar det inte, inget händer! Nån som har samma problem? Har preloadat allt och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Starta om steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ok! HAHA just fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Spelat ett tag, det är kul ju. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts