GiZmo Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) När jag har gjort en gubbe och börjat spela så hänger sej spelet efter ca 15 sekunder :'( Vad ska jag göra? MSN Har en lvl14 Champion, och en lvl10 rogue.. Lirar med en polare då och då Redigerad 6 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Muhaha, dubbelpost Min Champion (lvl15) Och en del av hans saker Och nårra saker som ligger o skräpar i mina väskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Haha! GIZZO Varför inte GIZMO? Jag har ännu inte hunnit skaffa det här spelet. Kanske gör det sen. Säg mig, är det kul? Jobbigt? Värt att prestera timmar framför det här spelet? Går det att köra med Third-Person screen? Eller är man tvungen att spela i The Sims 1 Bild? Vad kan man göra i det, förutom det som man kunde i 2an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Gizmo heter en annan char (lvl9).. Har en annan som heter Gizzy (lvl11) (vadå ingen fantasi? ) Säg mig, är det kul? Ja Jobbigt? Nej Värt att prestera timmar framför det här spelet? Ja fan Går det att köra med Third-Person screen? Nej.. tror inte de :/ Redigerad 6 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Gizmo heter en annan char (lvl9).. Har en annan som heter Gizzy (lvl11) (vadå ingen fantasi? ) Säg mig, är det kul? Ja Jobbigt? Nej Värt att prestera timmar framför det här spelet? Ja fan Går det att köra med Third-Person screen? Nej.. tror inte de :/ Gizzy å Gizzo, vilka smeknamn ^^ Okay. Ska nog jag borta Skaffa det på ett och annat sätt. Någon gång... När jag har tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Kan någon posta lite screens? Detta spel ser väldigt intressant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Gizmo heter en annan char (lvl9).. Har en annan som heter Gizzy (lvl11) (vadå ingen fantasi? ) Säg mig, är det kul? Ja Jobbigt? Nej Värt att prestera timmar framför det här spelet? Ja fan Går det att köra med Third-Person screen? Nej.. tror inte de :/ Gizzy, det tycker du om? flap-flap-flap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Alltså, vad är det du inte förstår? Det finns inte ett jävla fusk till Diablo 2 som kan ändra din online level. Btw; det var nog d sämsta jag har hört....det är lite skillnad på cs och diablo. Kunde inte bara låta bli Redigerad 7 juli, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Gizzy, det tycker du om? flap-flap-flap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Kan någon posta lite screens? Detta spel ser väldigt intressant ut. Massa ss's finns på Ign, Gamespot osv. Sök bara på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag är otroligt sugen på att köpa spelet, vart hittar jag billigaste? för det var nämligen slutsålt på webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Jag är otroligt sugen på att köpa spelet, vart hittar jag billigaste? för det var nämligen slutsålt på webhallen.Pricerunner.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Titan Quest - Standalone v1.08 Patch Notes * Fixed crash caused by teleporting in multiplayer after players used Rally skill * Fixed NPC dialogue windows closing when NPC moves to avoid other characters * Fixed bug with different relic bonuses for different players in multiplayer * Fixed relic completion sounds propagating to all clients in multiplayer * Fixed multiplayer lobby UI error with sort arrow * Fixed a multiplayer lobby crash * Fixed internet connection problem with custom maps * Fixed a memory leak * Improves multiplayer connection reliability * Improves multiplayer performance * Improves item auto-placement in inventory * Added character back-up functionality * Added option to disable compatibility check Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 *Titan Quest - Standalone v1.08 Patch Notes*Då antar jag att de flesta buggar är borta? Har inte kört spelet så jag är inte medveten om hur många och vilka buggar som existerar/existerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Krashar lika ofta för mig och min polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Krashar lika ofta för mig och min polare Jag har bara haft 2 krashar på typ 25 timmars gameplay. Nån som vill farma sista bossen med mig? o sen köra lite epic efteråt? eller är det nån som behöver hjälp? Skriv då ett Pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Såg din film du hade gjort GiZmo den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Såg din film du hade gjort GiZmo den var bra Tack Den på 17sec eller den på 3:45min? Den blev nyss accepterad iaf.. http://video.google.com/videoplay?docid=-7...311322291&hl=en Dumma google video som sabbar kvalitén Hittade ett tips om att stänga av ljudet, och efter att vi hade gjort de så krasha inte spelet längre.. Göttigt, men tråkigt att lira utan Redigerad 10 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Okej slutfrågan är detta spel värt att slänga ut sina sista surt förtjänade pengar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Fin 3.45 minuters film GiZ ^^ Ragdolls!??!? Det förbättrar känslan för spelet totalt. Ska någon gång skaffa en Extern Hårddisk så jag slipper ha en massa 600 mb - 4 GB filer på den här hårddisken Sen kanske jag skaffar spelet Redigerad 11 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts