I lol Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Titan Quest's Support har gjort en officiell post på deras forum om hur man fixxar så att spelet inte krashar längre.. Har inte testat det, men jag är säker på att de funkar till 100%! http://www.titanquest.net/technical-corner...-fix-found.html Haha, den ägde =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Någon mer här som ska köpa spelet och som vill vara med mig och Zingo när vi spelar på fredag/lördag? OBS! Vi ska börja på nya karaktärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonke75 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Nu när Reloaded släppt sin efterlängtade lösning såkan jag experimentera med nätet. Blir förmodligen av imorgon så kan jag komma med en utvärdering till er på Fredag om hur det fungerar i nätverksmiljö med Ventrilo i bakgrunden. Hade detta spel krävt endast ett serienummer för LAN hade jag redan bokat upp ett. Nu krävs lite testande innan vi vet mer, men ett kommer att ligga i min postlåda senast fredag nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Nu när Reloaded släppt sin efterlängtade lösning såkan jag experimentera med nätet. Blir förmodligen av imorgon så kan jag komma med en utvärdering till er på Fredag om hur det fungerar i nätverksmiljö med Ventrilo i bakgrunden. Hade detta spel krävt endast ett serienummer för LAN hade jag redan bokat upp ett. Nu krävs lite testande innan vi vet mer, men ett kommer att ligga i min postlåda senast fredag nästa vecka. Körde LAN med Zingo igår, vi använde Ventrilo. Fungerade utmärkt, upplevde lagg ibland fast det kan ju självklart ha att göra med Zingos dator (han hosta) och om han laddade upp/ner något. Nackdelen var ju att det krashade ibland, hände kanske 2 gånger på ca 3 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Körde LAN med Zingo igår, vi använde Ventrilo. Fungerade utmärkt, upplevde lagg ibland fast det kan ju självklart ha att göra med Zingos dator (han hosta) och om han laddade upp/ner något. Nackdelen var ju att det krashade ibland, hände kanske 2 gånger på ca 3 timmar. Men jag fick alltså trycka på ctrl+ alt + delete sen gå till Processer sedan hitta vertilo och välja prioriteten Realtid. Då fugerade ventrilo utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Men jag fick alltså trycka på ctrl+ alt + delete sen gå till Processer sedan hitta vertilo och välja prioriteten Realtid. Då fugerade ventrilo utmärkt Fungerade perfekt för mig utan sånt tjafs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Nån som vill köra LAN över Hamachi ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Nån som vill köra LAN över Hamachi ikväll? Meee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Grymt spel, spelat de ett bra tag nu. Testade att göra en spirit char som jag la alla points direkt på summon lich lord o den är över bra, man bara knallar runt o den dödar allt omkring än. Dödade alla tre prinsarna på lvl 8 o är nu lvl 15 i athen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Imorgon klockan 10 kan ni beskåda mig och Zingo utanför Webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Imorgon klockan 10 kan ni beskåda mig och Zingo utanför Webhallen *Rullar ut sovsäck utanför butiken* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Webis har ändrat datumet till den första . Hoppas dom har det där idag när jag och Hew står där . Aja dax att gå och lägga sig nu måste upp tidigt //Zing0 Redigerad 29 juni, 2006 av Zingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hittade en Aegis of Laconia och såg att någon på TitanQuest.net letade efter den. Öppnade tradefönstret och tänkte att han skulle visa mig lite av sina items som jag skulle byta med, han lade fram cirka 3-5 epic items och runt 3 rare items, till min förvåning tryckte han på "Trade", alltså att han ville byta alla. Bland dem fanns bland annat: Soul Carver En fin ring Stövlarna i Necromancer-setet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Köpte spelet idag på webbhallen det var jobbigt med nummer lapp på webbhallen.. Fick nummer 77 när de var på 33.. Redigerad 2 juli, 2006 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Hew har rest bort :'( Vill nån lira med mig? adda mig då på xfire : zing0 eller skriv här Jag e typ lvl 20+ Hunter + Rouge. Jag kan också hjälpa någon som behöver det Redigerad 2 juli, 2006 av Zingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Om jag ska göra en Hunter/Rogue, ska man börja med en rogue eller en hunter? Sen samma fråga fast earth/storm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Om jag ska göra en Hunter/Rogue, ska man börja med en rogue eller en hunter? Sen samma fråga fast earth/storm? Jag tycker att du ska börja med hunter och lägga på markmanship. Sen spara lite skill pts. tills du blir lvl 8 o fixar envenom weapon på rougen . Earth/Storm vet jag ej. //Zing0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Spelet ser riktigt nice ut Zingo, spelar du wow (lr har spelat)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Spelet ser riktigt nice ut Zingo, spelar du wow (lr har spelat)? Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 När jag har gjort en gubbe och börjat spela så hänger sej spelet efter ca 15 sekunder :'( Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts