Jump to content

Titan Quest

Hew
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 327
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu när Reloaded släppt sin efterlängtade lösning såkan jag experimentera med nätet. Blir förmodligen av imorgon så kan jag komma med en utvärdering till er på Fredag om hur det fungerar i nätverksmiljö med Ventrilo i bakgrunden.

:P

Hade detta spel krävt endast ett serienummer för LAN hade jag redan bokat upp ett. Nu krävs lite testande innan vi vet mer, men ett kommer att ligga i min postlåda senast fredag nästa vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när Reloaded släppt sin efterlängtade lösning såkan jag experimentera med nätet. Blir förmodligen av imorgon så kan jag komma med en utvärdering till er på Fredag om hur det fungerar i nätverksmiljö med Ventrilo i bakgrunden.

:P

Hade detta spel krävt endast ett serienummer för LAN hade jag redan bokat upp ett. Nu krävs lite testande innan vi vet mer, men ett kommer att ligga i min postlåda senast fredag nästa vecka.

Körde LAN med Zingo igår, vi använde Ventrilo. Fungerade utmärkt, upplevde lagg ibland fast det kan ju självklart ha att göra med Zingos dator (han hosta) och om han laddade upp/ner något. Nackdelen var ju att det krashade ibland, hände kanske 2 gånger på ca 3 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde LAN med Zingo igår, vi använde Ventrilo. Fungerade utmärkt, upplevde lagg ibland fast det kan ju självklart ha att göra med Zingos dator (han hosta) och om han laddade upp/ner något. Nackdelen var ju att det krashade ibland, hände kanske 2 gånger på ca 3 timmar.

Men jag fick alltså trycka på ctrl+ alt + delete sen gå till Processer sedan hitta vertilo och välja prioriteten Realtid. Då fugerade ventrilo utmärkt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittade en Aegis of Laconia och såg att någon på TitanQuest.net letade efter den. Öppnade tradefönstret och tänkte att han skulle visa mig lite av sina items som jag skulle byta med, han lade fram cirka 3-5 epic items och runt 3 rare items, till min förvåning tryckte han på "Trade", alltså att han ville byta alla.

Bland dem fanns bland annat:

Soul Carver

En fin ring

Stövlarna i Necromancer-setet

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag ska göra en Hunter/Rogue, ska man börja med en rogue eller en hunter?

Sen samma fråga fast earth/storm?

Jag tycker att du ska börja med hunter och lägga på markmanship. Sen spara lite skill pts. tills du blir lvl 8 o fixar envenom weapon på rougen :).

Earth/Storm vet jag ej.

//Zing0

Länk till kommentar
Dela på andra sidor