Zingo Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Måste fråga, är den här typen av spel roligt online? Har aldrig provat men isf kanske det är värt att köpa.. Själv tycker jag att detta sortens spel är skitkul! Det kan vara kul om man kör online med okända personer, men ännu roligare om man kör med vänner. Man kan ju några personer här i forumet gå tillsammans och hjälpa andra som har problem med quest osv. Själv kan jag inte vänta tills spelet kommer //Zing0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Kunde inte få igång det så jag får väl ta och vänta tills man kan köpa det här i Sverige. Okok, jag har inte orkat plocka äpplena och skala dem. Jag provade plocka äpplena från ett annat träd. Du Roller_Girl kan du lägga up lite screens? Vad fan, jag tryckte någon knapp och nu är GTASajten Designlös bara knapparna, länkarna och texten. haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Du Roller_Girl kan du lägga up lite screens? Jadå, ska bara se till att komma längre en vad demot räcker då BTW, ni får se till att skriva vilka klasser ni väljer. Ska börja om nu då jag valde defense som första vid level 1.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) LvL8 atm.. Gör de nått om man skippar questen? Dom Main questen.. för jag råkade typ springa ifrån stället där questet var, och de tar 20-30 minuter att springa tillbaka eller nått Btw, det krashar hela tiden.. Det började krasha när jag var runt lvl6, och nu krashar de hela tiden.. Gjort några saker som man kan göra för att minska risken, men det håller fortfarande på.. nån som har några tipps? Edit2: Sen jag starta om datorn så funkar inte det längre.. Får bara ett dumt medelande när jag startar Redigerad 25 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Ska nog köpa detta spel, verkar grymt. Å nu har man ju även fått lite födelsedags pengar att hänsynslöst slösa bort så man ska nog passa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 (redigerad) LvL8 atm.. Gör de nått om man skippar questen? Dom Main questen.. för jag råkade typ springa ifrån stället där questet var, och de tar 20-30 minuter att springa tillbaka eller nått Btw, det krashar hela tiden.. Det började krasha när jag var runt lvl6, och nu krashar de hela tiden.. Gjort några saker som man kan göra för att minska risken, men det håller fortfarande på.. nån som har några tipps? Edit2: Sen jag starta om datorn så funkar inte det längre.. Får bara ett dumt medelande när jag startar Prova med en annan CRabcdefghijk Eller är det Demot? Inte länge kvar tills det släpps nu Redigerad 25 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 LvL8 atm.. Gör de nått om man skippar questen? Dom Main questen.. för jag råkade typ springa ifrån stället där questet var, och de tar 20-30 minuter att springa tillbaka eller nått Btw, det krashar hela tiden.. Det började krasha när jag var runt lvl6, och nu krashar de hela tiden.. Gjort några saker som man kan göra för att minska risken, men det håller fortfarande på.. nån som har några tipps? Edit2: Sen jag starta om datorn så funkar inte det längre.. Får bara ett dumt medelande när jag startar Att bränna det ska tydligen fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Att bränna det ska tydligen fungera. Testat de me, men det funka ej.. Knarkuzz hjäpte mig dock ^^ LvL9 nu.. Har en fråga om ett quest.. Är i den staden Magera och har detta questet (Se bifogad bild).. Jag tyckte jag såg ruinerna innan, men jag minns inte var.. Är dom vid kusten, eller närmare den "förra" staden? Nån som vet? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Testat de me, men det funka ej.. Knarkuzz hjäpte mig dock ^^ LvL9 nu.. Har en fråga om ett quest.. Är i den staden Magera och har detta questet (Se bifogad bild).. Jag tyckte jag såg ruinerna innan, men jag minns inte var.. Är dom vid kusten, eller närmare den "förra" staden? Nån som vet? :/ Vilka klasser har du valt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Vilka klasser har du valt? Spirit och Earth Mastery.. Dock så ångrar jag mig lite.. Var kunde man nollställa? Har för mig att nån sa det Har typ 40 000 så pengar är förhoppningsvis inget problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Testat de me, men det funka ej.. Knarkuzz hjäpte mig dock ^^ LvL9 nu.. Har en fråga om ett quest.. Är i den staden Magera och har detta questet (Se bifogad bild).. Jag tyckte jag såg ruinerna innan, men jag minns inte var.. Är dom vid kusten, eller närmare den "förra" staden? Nån som vet? :/ Hehe, inga problem. Vilken klass passar ihop med rogue? Har tänkt ta warrior för massiv dmg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 Hehe, inga problem. Vilken klass passar ihop med rogue? Har tänkt ta warrior för massiv dmg. Ska själv köra Warfare+Rogue, annars är Rogue+Hunting ett bra alternativ, rogue boostar pierce dmg och hunter använder sig ju av spjut och pilbåge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Ska själv köra Warfare+Rogue, annars är Rogue+Hunting ett bra alternativ, rogue boostar pierce dmg och hunter använder sig ju av spjut och pilbåge. Hunting + Rouge. Som jag tänker köra för massiv DPS. Det kan bli lite svårt om man inte har en tank och det kommer en boss med mycke hp och slår hårt för då måste man typ springa runt och skjuta, men men jag tror jag kommer äga skiten ur dom Är det nån annan här som har sett klubban/yxan med +99% Atk speed? Det är fan sjukt Sån bow vill jag ha :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jonke75 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Se där några svenskar som skriver om Titan Quest med. Alltid roligt att surfa runt på måfå och se var man hamnar. Spelet har fyllt platsen som Diablo III skulle ha haft när det skulle ha släppts och det har lånat friskt från hela Diablo serien och det är ett under att de har kommit undan med så pass mycket plagiat utan kommentarer. Hur som helst spelet fyller lätt sin plats och sitter i dagarna nu ch testar det för att se om det är värt att köpa. mellan 399 - 450:- är ganska saftigt om man som jag skall investera i två stycken. Ett till mig och ett till min flickvän så det krävs en del testande för att utvärdera hennes pc. Jag klarar att maxa ut det men det lär kunna bli några problem med sambons PC misstänker jag då minnet bara är på 768Mb. Tyvärr så verkar spelet dö av efter ca 2-5 minuter vilket nu mer är ganska känt. Så några större tester i LAN miljö har ännu inte utförts. Men bara problemet lösts så skall jag testa att dra igång ett nät på 4 burkar och se hur det belastar nätet med Ventrilo på med. Har en Server och en bärbar i nätet som borde kunna köra det på snåla inställningar då de ha något år på nacken... Detta är ett måste i spelsamlingen om ma gillade Diablo och de få minuter jag kunnat testa har gett mig blodad tand. mer utvärderingar angående nät belastning kommer så snart jag löst de små problemen. Redigerad 26 juni, 2006 av Jonke75 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Har du testat demot? En sak jag glömde säga är att demot buggar sig om man installerar på något annat språk än engelska, all text försvinner och det står "Tag not found" överallt istället. Vill man fixa detta får man först gå till TQ-mappen, letta upp textfilen "defaults" som ligger i settings och ändra language till English. Gå sen till Mina Dokument/My Games/Titan Quest Demo/Settings och öppna textfilen options, ändra även där language till English. Hittade inte "Language" i textfilen "defaults". Fast på den andra textfilen "options" så står det redan att det är på Engelska. Edit: Fixade det ;D Redigerad 26 juni, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Spirit och Earth Mastery.. Dock så ångrar jag mig lite.. Var kunde man nollställa? Har för mig att nån sa det Har typ 40 000 så pengar är förhoppningsvis inget problem Hur kan du ha så mycket pengar? Slänger ut mina på healing pot, men behöver dem ananrs dör man på 3 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Hur kan du ha så mycket pengar? Slänger ut mina på healing pot, men behöver dem ananrs dör man på 3 sek. Spirit = Lifestealing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Spirit = Lifestealing Då tycker jag Nature är bättre, där kan man heala sig själv. Låter mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Mitt TQ fungerar, det som jag hitta bakom buskarna där borta. Men jag får ett felmedelande när jag använder portals så jag väntar tills det riktiga kommer Annars verkar full versionen riktigt kul //Zing0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Titan Quest's Support har gjort en officiell post på deras forum om hur man fixxar så att spelet inte krashar längre.. Har inte testat det, men jag är säker på att de funkar till 100%! http://www.titanquest.net/technical-corner...-fix-found.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts