GiZmo Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 @GIZmo: Vad har du för grejjer i datorn? ^^ Opps, bättre sen än aldrig.. AMD Athlon XP 1800+ (1.5ghz) <<---- typ 5 år gammal :'( GeForce FX 5600 256mb 1.5gb RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Opps, bättre sen än aldrig.. AMD Athlon XP 1800+ (1.5ghz) <<---- typ 5 år gammal :'( GeForce FX 5600 256mb 1.5gb RAM Ok, fyfan vilka pris på processorer www.Datorbutiken.se\processorerrrrrrrrrrrrrrrrrrr Redigerad 21 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 GameReactor har nu recenserat spelet, för er som inte visste det, HÄR! Verkar vara helt okej iaf. Sweet. Fan bara några dagar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Ack Ack Om du är villig att betala 5 500 för en allmänt bra dator, finns en här http://www.blocket.se/vi/8053961.htm?ca=2_s Fast du inte är villig att betala är det iaf värt att kolla Ska gå och lägga mig nu, godnatt! Vet inte om den datorn är värd 5 500 Tyckte bara Ram minet var nice (och hårddisken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Vet inte om den datorn är värd 5 500 Tyckte bara Ram minet var nice (och hårddisken) Nej den är värd mera En polare köpte en ny dator Processorn var 800 MHz grafikkort geforce 4 hårddisk 20 GB 256 mb RAM osv. 5 000 kroner Ouch ouch ouch! Och den var ny till på köpet inte begagnad Jäfla dell! burn in hell! inte snäll! jävla gnäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nej den är värd mera En polare köpte en ny dator Processorn var 800 MHz grafikkort geforce 4 hårddisk 20 GB 256 mb RAM osv. 5 000 kroner Ouch ouch ouch! Och den var ny till på köpet inte begagnad Jäfla dell! burn in hell! inte snäll! jävla gnäll! Helvete rena rånet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Helvete rena rånet. Jo det stod typ inte ens vad datorn innehöll där i butiken. Kommer snart att få titan quest nu, men bara ingen som ger mig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Kommer snart att få titan quest nu, men bara ingen som ger mig det Va dillar du om? Det har väl inte "släppts" ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Jo det stod typ inte ens vad datorn innehöll där i butiken. Kommer snart att få titan quest nu, men bara ingen som ger mig det Du har PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Nej den är värd mera En polare köpte en ny dator Processorn var 800 MHz grafikkort geforce 4 hårddisk 20 GB 256 mb RAM osv. 5 000 kroner Ouch ouch ouch! Och den var ny till på köpet inte begagnad Jäfla dell! burn in hell! inte snäll! jävla gnäll! Då kan du ju jämföras med min gamla pärla Intel P4 1,8Ghz 256Mb Ram Geforce 3 ti 200 100G hårddisk (lr 96G) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 AMD Athlon XP 1800+ (1.5ghz) <<---- typ 5 år gammal :'( buhuhuhu.. :'( alla har bättre processor än mig... 1.25 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Nej den är värd mera En polare köpte en ny dator Processorn var 800 MHz grafikkort geforce 4 hårddisk 20 GB 256 mb RAM osv. 5 000 kroner Ouch ouch ouch! Och den var ny till på köpet inte begagnad Jäfla dell! burn in hell! inte snäll! jävla gnäll! Hmmm när jag köpte min dator var det Intel Pentium3 800MHz Geforce 2 80gb hårdisk 256mb ram Den köpte jag för tusenlappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Hmmm när jag köpte min dator var det Intel Pentium3 800MHz Geforce 2 80gb hårdisk 256mb ram Den köpte jag för tusenlappen Passlig dator att spela Mulle Meck på Undrar när dom tänker lägga in HDR och AA i mulle meck spelen. Det börjar väl bli dags att sammla till en ny dator? Det tar tid jag vet, men om man inte börjar så kommer man aldrig i mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Recensionerna börjar nu rulla in, här är den första engelska http://www.titanquest.net/general-informat...ish-review.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Det börjar väl bli dags att sammla till en ny dator? Det tar tid jag vet, men om man inte börjar så kommer man aldrig i mål. Japp ska börja samla på mig lite stålar nu, funderar på att köpa brorsans gammla burk sen när han ska köpa ny. Med den datorn kan jag garantera att Titan Quest skulle funka på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 En kompis i buskarna håller på att plocka ner det till mig just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Har fått det nu, ett jäkla bra spel!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Kunde inte få igång det så jag får väl ta och vänta tills man kan köpa det här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Måste fråga, är den här typen av spel roligt online? Har aldrig provat men isf kanske det är värt att köpa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Måste fråga, är den här typen av spel roligt online? Har aldrig provat men isf kanske det är värt att köpa.. Jag själv tycker det är sjukt roligt, kommer ihåg när jag satt uppe och Lanade D2:LoD med brorsan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts