I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Oj, fyfan har ignorerat denne tråd. Har haft Diablo 1 och 2 nu blir det väl dags att skaffa 3an @GIZmo: Vad har du för grejjer i datorn? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Yay. Redigerad 20 juni, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 I lol: Bara trean kommer så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Wee rörlig.. Bah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 I lol: Bara trean kommer så Denn finns säkert på ............... före releasen ^^ Tror ni min dator kommer att klarat på Full grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Denn finns säkert på ............... före releasen ^^ Tror ni min dator kommer att klarat på Full grafik? MEN WTF? Kan du gefan att sitta o skryta om din dator i varje tråd eller? Har din dator mer än recomended så klarar den väl det, men du måste väl få in i varje tråd att din dator äger alla andras, right? Redigerad 20 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Congratulations, your system will ROCK this product! Wish we had a system that hot you lucky dog. OMG Nej men seriöst, detta spelet ser riktigt bra ut, vill dock testa det innan jag köper. Någon som har en aning om när man kan hitta det i någon sjö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 MEN WTF? Kan du gefan att sitta o skryta om din dator i varje tråd eller? Har din dator mer än recomended så klarar den väl det, men du måste väl få in i varje tråd att din dator äger alla andras, right? Rätta mig om jag har fel, men jag frågade bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Rätta mig om jag har fel, men jag frågade bara? Yeah sure....i varje tråd sitter du med din dator o flashar att den klarar allt på högsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Yeah sure....i varje tråd sitter du med din dator o flashar att den klarar allt på högsta. Nope inte i varje tråd Dessutom har jag aldrig sagt att den klarar allt på högsta, bara spelet det gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 I see, dags för en uppgradering kanske? Ehum uppgradering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 Ehum uppgradering? Aj då, det där ser inte bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Aj då, det där ser inte bra ut Jag märkte en liten grej, jag sumpar på dom flesta spelen. vet ni varför? Jo för att detta jätteäckligagrafikkortsomjagsnartbränneruppochhoppasattdetbrinnerihelvetet är på tok för äckligt dåligt. Bättre graffekort så skulle det nog förmodligen funka. EDIT: märkte nu en otroligt dryg sak till jeffligt offtopic men har ni också märkts att Gizmo's ruta blir äckligt lång? Redigerad 20 juni, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2006 (redigerad) Jo för att detta jätteäckligagrafikkortsomjagsnartbränneruppochhoppasattdetbrinnerihelvetet är på tok för äckligt dåligt. EDIT: märkte nu en otroligt dryg sak till jeffligt offtopic men har ni också märkts att Gizmo's ruta blir äckligt lång? Vad har du för graffe kort? Haha, det är alla hans poster i den här tråden, undrar vad som är hemligheten http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=36134&st=640 Här står orskaen till denna magnifica signature (längst nere på sidan) Redigerad 20 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Vad har du för graffe kort? Gforce2 32mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Gforce2 32mb Ouch Skaffa ett ett GeForce 4 64mb finns säkert för typ 100 Spänn någonstans och Bara du har över 256mb RAM och någon tillräcklig CPU som är över 1.5 GHz. antar att du klarar spelet på minium då. Och glömde 1.2 Gig utrymme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ouch Skaffa ett ett GeForce 4 64mb finns säkert för typ 100 Spänn någonstans och Bara du har över 256mb RAM och någon tillräcklig CPU som är över 1.5 GHz. antar att du klarar spelet på minium då. Och glömde 1.2 Gig utrymme RAM javisst, CPU där ligger jag i lä denna dator skaffades bara för skolarbete när jag gick i sjuan. men vafan det var då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) RAM javisst, CPU där ligger jag i lä denna dator skaffades bara för skolarbete när jag gick i sjuan. men vafan det var då Ack Ack Om du är villig att betala 5 500 för en allmänt bra dator, finns en här http://www.blocket.se/vi/8053961.htm?ca=2_s Fast du inte är villig att betala är det iaf värt att kolla Ska gå och lägga mig nu, godnatt! Redigerad 21 juni, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 Ack Ack Om du är villig att betala 5 500 för en allmänt bra dator, finns en här http://www.blocket.se/vi/8053961.htm?ca=2_s Fast du inte är villig att betala är det iaf värt att kolla Ska gå och lägga mig nu, godnatt! PENGAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 GameReactor har nu recenserat spelet, för er som inte visste det, HÄR! Verkar vara helt okej iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts