Jump to content

Titan Quest

Hew
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 327
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mafia, jag har inte sagt att CS är Diablo2, men båda går att spela online på, tycker du jag ska räkna upp alla onlinespel man kan fuska på? Saken är att någon kommer att koda ett fusk till Titan Quest..

Och, eftersom man kan köra med sina singleplayer spelare online på TQ så kommer det antagligen bli lättare att skapa ett fusk..

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mafia, jag har inte sagt att CS är Diablo2, men båda går att spela online på, tycker du jag ska räkna upp alla onlinespel man kan fuska på? Saken är att någon kommer att koda ett fusk till Titan Quest..

Och, eftersom man kan köra med sina singleplayer spelare online på TQ så kommer det antagligen bli lättare att skapa ett fusk..

Ja det är klart det kommer att komma fusk, men enligt dig är det så att man kan fusk vlla o ge alla chars lcvl 809000000 på 1 sekund, tydligen verkar du inte förstå att dom antagligen gör en Game Server där alla online chars är krypterade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fattar du inte? Det är exakt samma chars som på singleplayer >_< Så om du fuskar på singleplayer fuskar du på multiplayer.. Och det blir svårt att spara chars på en onlineserver om du spelar single och inte har igång någon uppkoppling till internet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fattar du inte? Det är exakt samma chars som på singleplayer >_< Så om du fuskar på singleplayer fuskar du på multiplayer.. Och det blir svårt att spara chars på en onlineserver om du spelar single och inte har igång någon uppkoppling till internet.

Så du tror att man ska spela singleplayer på multiplayer? isf kan dom lika gärna skrota detta på engång, tror ingen i hela världen är så jävla dumma isf.

Så nej, det kommer dom antagligen inte göra det heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SAk samma, jag tror nog det blir som diablo 2, en vanlig online (non-fusk) och en med single player chars på, antagligen.

Du har jag verkligen ingen aning om vad du snackar om. Iron Lore är ett relativt nytt företag och har inte pengarna som krävs för closed servers. Precis som JSHC säger så kan man använda samma karaktär för multiplayer och singeplayer. Spela en dag singeplayer för att den andra dan gå in på samma karaktär och hjälpa en kompis med lite quests och liknande.

Det kommer säkert vara en hel del fusk inblandat, det gäller att spela med människor man känner och litar på helt enkelt. Det ska dock vara svårare att Hex Editera sin karaktär än det var i demot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men räkbajs också, måste skaffa mig en bättre dator innan jag kan spela det här >_<

Får väl nöja mig med Diablo2 så länge då

Även om inte demot fungerade så bra så är fullversionen mycket mer optimerad. En kille som har ett recensionsexemplar körde demot med lägsta på allt och ändå lite småhackigt, nu kör han på högsta upplösningen med medel på allt förutom texturer som han har high i, han sa att det bara laggar vid vissa ställen där det finns eld.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om inte demot fungerade så bra så är fullversionen mycket mer optimerad. En kille som har ett recensionsexemplar körde demot med lägsta på allt och ändå lite småhackigt, nu kör han på högsta upplösningen med medel på allt förutom texturer som han har high i, han sa att det bara laggar vid vissa ställen där det finns eld.

Jag kan säga såhär, mitt graffe kort totalt skiter på sig om jag ens försöker starta.

Min processor tar en kafferast.

Mitt ram minne håller sig in i det mesta.

Om du fattar nu då?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor