JSHC Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Kommer hur som helst köpa spelet, kanske testar nån vecka eller så genom "andra metoder", men blir nog ett definitivt köp efter det. Själv kommer jag först testa på en Assassin, alltså Warfare+Rogue. Först och främst dual wield och massor av annat gött för att få melee damage så hög som möjligt. Ska köra dual wield och nå poison skill som höjer melee damage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jag letar nog upp det i buskarna, sen köper jag det kanske om det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Ska lätt köpas, så att jag har något att förstöra sommaren med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Här är en liten tutorial till hur ni låser upp fler skillpoints, levels etc. Ladda ner Hex Editor här. Öppna den Player.chr till den karaktär ni vill ändra (ligger i mappen som är i Mina Dokument). För att kunna ha två inriktningar Leta upp raden 'masteriesallowed' och markera rutan precis till höger om den, en ruta bland siffrorna och bokstäverna till vänster bör nu ha blivit markerad, tryck där och ändra värdet från 01 till 02. För att ändra leveln på din karaktär Leta upp raden 'charlevel' och ändra värdet, precis på samma sätt som ovan, till t.ex 10 för level 16. För fler skillpoints Leta upp raden 'skillpoints' och ändra till 99. För fler modifierpoints Leta upp raden 'modifierpoints' och ändra till 99. Många av raderna finns ju inte? Sen var det ju lite svårt och hitta dom när det vara var en big pile of shit den där textfilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Många av raderna finns ju inte? Sen var det ju lite svårt och hitta dom när det vara var en big pile of shit den där textfilen. Alla rader finns, tänk på att boka av "Case Sensitive" och att söka både upp och ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Uhm, jag hittar inget med språket i defaults.txt, vad står det? har inte någon mapp i My Games som heter Titan Quest Demo heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Uhm, jag hittar inget med språket i defaults.txt, vad står det? har inte någon mapp i My Games som heter Titan Quest Demo heller.. Du får själv skriva in "Language=English" i defaults.txt. Att du inte har någon mapp som heter Titan Quest Demo där är lite konstigt, testa söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Alla rader finns, tänk på att boka av "Case Sensitive" och att söka både upp och ner ok,fast jag hittade dem 20 min efter att jag hade skickat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Nu var jag klar med demot iallafall, fick ordning på det, men man behövde då inte ändra i defaults.txt, bara den som låg i my games\titan quest demo\settings eller vad det var. Är det någon som vet om man kan ändra mastery när man väl valt en? Redigerad 18 juni, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 (redigerad) Edit: jag hittar masteriesallowed men inte 01 ? Redigerad 18 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 JSHC: Du kan inte ändra mastery, men du kan betala lite guld för att placera dina skillpoints på annat håll. MAFIA_KING: Har du hittat masteriesallowed trycker du på rutan som är precis till höger om det ordet, alltså den rutan som kommer efter bokstaven 'd' i "masteriesallowed", när du har den rutan markerad så blir en ruta markerad i den vänstra spalten som är full med siffror och bokstäver, i den rutan bör det stå 01, ändra det till 02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Läste nu i en PC-Gamer tidning att man kommer att kunna lära sig en till mastery vid lvl 8, så man kan ha 2 masterys, t.ex Warfare och Earth eller vad man nu vill ha Själv ska jag köra på Warfare och Rouge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Läste nu i en PC-Gamer tidning att man kommer att kunna lära sig en till mastery vid lvl 8, så man kan ha 2 masterys, t.ex Warfare och Earth eller vad man nu vill ha Själv ska jag köra på Warfare och Rouge Yes, vilket jag även sa i första posten Ska också köra på Warfare+Rogue (Assassin, mwahahahha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Yes, vilket jag även sa i första posten Ska också köra på Warfare+Rogue (Assassin, mwahahahha) såg inte att du skrev det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Jag kommer att ha Hunting + Rouge (Brigand) asså jag kommer att ha så jävla mycke dps kommer att äga Hew //Zing0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Kommer nog bli mycket fusk till detta eftersom man använder samma gubbar i singleplayer som multiplayer Redigerad 19 juni, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 Kommer nog bli mycket fusk till detta eftersom man använder samma gubbar i singleplayer som multiplayer Vad har du fått det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Eftersom på Diablo2 är det typ 95% som fuskar på open. (spelar med sina singleplayer på multi) Och enligt PC-Gamer har Titan Quest tagit massor av grejer från D2 Redigerad 19 juni, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 (redigerad) Eftersom på Diablo2 är det typ 95% som fuskar på open. (spelar med sina singleplayer på multi) Och enligt PC-Gamer har Titan Quest tagit massor av grejer från D2 Men är du helt jävla dum eller? det är ju en jävla skillnad på multiplayer och Open-Battle multiplayer....Det kommer säkert bli precis som Diablo 2 med typ krypterade chars i Game Servern eller nått. Redigerad 19 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 U never know.. Finns fusk till nästan varenda spel idag så.. se bara på CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts