Zingo Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Det kommer ut den 30:e Juni, inte 26. I Sverige kommer den ut den 30:e medans i Usa kommer det den 26:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Håller på och laddar ner demot. Ser riktigt fräscht ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Börjar säljas den 26'e ja, men man kan säkert "skaffa" det innan Självklart menar jag att man råkar få det hemskickat i förtid efter att man har förbokat det.. ehm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Börjar säljas den 26'e ja, men man kan säkert "skaffa" det innan Självklart menar jag att man råkar få det hemskickat i förtid efter att man har förbokat det.. ehm.. Själv ser jag nu att jultomten redan är på väg hem till mig med det. Fullversionen that is. Eller njä. Vill inte trötta ut tomten. Väntar på andras reaktion först. Redigerad 15 juni, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Me = Downlpoadinmg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Meh! Klara demot /cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Här är en liten tutorial till hur ni låser upp fler skillpoints, levels etc. Ladda ner Hex Editor här. Öppna den Player.chr till den karaktär ni vill ändra (ligger i mappen som är i Mina Dokument). För att kunna ha två inriktningar Leta upp raden 'masteriesallowed' och markera rutan precis till höger om den, en ruta bland siffrorna och bokstäverna till vänster bör nu ha blivit markerad, tryck där och ändra värdet från 01 till 02. För att ändra leveln på din karaktär Leta upp raden 'charlevel' och ändra värdet, precis på samma sätt som ovan, till t.ex 10 för level 16. För fler skillpoints Leta upp raden 'skillpoints' och ändra till 99. För fler modifierpoints Leta upp raden 'modifierpoints' och ändra till 99. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Här är en liten tutorial till hur ni låser upp fler skillpoints, levels etc. Ladda ner Hex Editor här. Öppna den Player.chr till den karaktär ni vill ändra (ligger i mappen som är i Mina Dokument). För att kunna ha två inriktningar Leta upp raden 'masteriesallowed' och markera rutan precis till höger om den, en ruta bland siffrorna och bokstäverna till vänster bör nu ha blivit markerad, tryck där och ändra värdet från 01 till 02. För att ändra leveln på din karaktär Leta upp raden 'charlevel' och ändra värdet, precis på samma sätt som ovan, till t.ex 10 för level 16. För fler skillpoints Leta upp raden 'skillpoints' och ändra till 99. För fler modifierpoints Leta upp raden 'modifierpoints' och ändra till 99. Hoppas att man inte kan göra så på riktiga. För då kan det bli ganska tråkigt om massa fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Spelet verkar ha några sorts grafikproblem. Typ på alla knappar så står det typ "CanNotFound ScreenPage". Vet nån varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 (redigerad) Spelet verkar ha några sorts grafikproblem. Typ på alla knappar så står det typ "CanNotFound ScreenPage". Vet nån varför? Läs vad jag skrev i typ tredje posten på första sidan, tror det är samma problem Edit: Fullversionen kommer bland annat ha mycket mer detaljerade färdighetsbeskrivningar, som ni kan se är många just nu väldigt luddiga. Redigerad 16 juni, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Spelet verkar ha några sorts grafikproblem. Typ på alla knappar så står det typ "CanNotFound ScreenPage". Vet nån varför? Har du testat det som står på första sidan? Hew har skrivit att man skall byta language till engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag undrar vad ni andra ska köra för masteries och vad ni ska lägga era skills på. Jag tänker ta Huning/Rouge och lägga saker på Marksmanship First attack skill, left mouse buttom. Puncture shot Scatter shot Volley Gouge Wooden Lore på hunting och lite annat på rouge... Aja men skriv på //Zing0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Ska oxå köra på Rouge, verkar som det är nice.. Btw, om man "fixar" det, kommer man kunna spela online då? Eller är det som med dom flesta andra spel att man inte kan det? Redigerad 17 juni, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Ska oxå köra på Rouge, verkar som det är nice.. Btw, om man "fixar" det, kommer man kunna spela online då? Eller är det som med dom flesta andra spel att man inte kan det? En ren gissning, men jag antar att man inte kan lira det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 KAN MAN SPELA DETTA ONLINE?!?!?!?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 KAN MAN SPELA DETTA ONLINE?!?!?!?!?!? Det ska gå att spela det Online när fullversionen kommer, ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 KAN MAN SPELA DETTA ONLINE?!?!?!?!?!? Japp det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Ska oxå köra på Rouge, verkar som det är nice.. Btw, om man "fixar" det, kommer man kunna spela online då? Eller är det som med dom flesta andra spel att man inte kan det? Online tror jag inte, men man kan ju köra "LAN" med Hamachi med sina kompisar . Det skall nog fungera tror jag. Jag menar alltså att man inte kan köra online om man tankar spelet. Redigerad 17 juni, 2006 av Zingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 *Suck* okej, man får väl köpa det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Kommer hur som helst köpa spelet, kanske testar nån vecka eller så genom "andra metoder", men blir nog ett definitivt köp efter det. Själv kommer jag först testa på en Assassin, alltså Warfare+Rogue. Först och främst dual wield och massor av annat gött för att få melee damage så hög som möjligt. Redigerad 17 juni, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts