Lajnux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Samma, lirar IT och v1.1. Kommer ihåg att vi förra sommaren försökte lira men det sket sig då vi inte lyckades komma in på varandras servrar, lust att försöka igen? Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 (redigerad) Självklart. Säg till om ni ska spela, jag vill gärna ha lite b00st Nvm, Lajnux vägrar att uppdatera till 1.20, får bli att spela med polarna istället. Redigerad 27 juli, 2008 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Säg till om ni ska spela, jag vill gärna ha lite b00st Nvm, Lajnux vägrar att uppdatera till 1.20, får bli att spela med polarna istället. Anledningen till att jag inte vill lira med 1.20 är att jag inte kan hitta mina vänner när vi lirar TQ på LAN, vi har redan provat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Anledningen till att jag inte vill lira med 1.20 är att jag inte kan hitta mina vänner när vi lirar TQ på LAN, vi har redan provat. LAN eller Hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Jasså, finns det en 1.2 också? Körde ju TQ-updater när jag installerade så trodde jag skulle ha fått den senaste, men v1.1 står det nere till höger för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Nu har jag spelet/expansionen. Ska köra lite single-player för att lära mig, annars är jag på liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Nu har jag spelet/expansionen. Ska köra lite single-player för att lära mig, annars är jag på liksom. Kör du med 1.1 eller 1.2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Jag kör med ingenting tills jag fixat nytt grafikkort. Jag öppnade spelet, såg intro-filmen, såg menyn i ungefär 2 sekunder PANG bluescreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts