Jump to content

Titan Quest

Hew
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Inlägg 327
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grattis! :rolleyes:

Köpte spelet för nån vecka sen, men har slutat lira nu.

Lite mycket buggar just nu, börjar troligen spela igen när någon ny patch släpps.

Spelade lite på min oracle förrut. och gick in på en trade server, och då gjorde någon en quest

så nu tror spelet att jag har massa items som jag inte har, och det går inte att komma vidare. ^_^

Försökte med att ta bort .que filer, men det fungerade inte.

Kom iallafall till lvl 34 med min druid, och några stycken under 20.

Har dock inga chars kvar, eftersom att jag fick ett litet utbrott när spelet buggade sig, och tog bort spelet + my games. lol. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis! ;)

Köpte spelet för nån vecka sen, men har slutat lira nu.

Lite mycket buggar just nu, börjar troligen spela igen när någon ny patch släpps.

Spelade lite på min oracle förrut. och gick in på en trade server, och då gjorde någon en quest

så nu tror spelet att jag har massa items som jag inte har, och det går inte att komma vidare. :P

Försökte med att ta bort .que filer, men det fungerade inte.

Kom iallafall till lvl 34 med min druid, och några stycken under 20.

Har dock inga chars kvar, eftersom att jag fick ett litet utbrott när spelet buggade sig, och tog bort spelet + my games. lol. :P

Hehe om man kollar på din Xfire så står det att du håller på att spela Titan Quest :lol:^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, javisst!

Kom in en lvl 53:a idag som ville trada lite, fick Zhanlu - http://gamebanshee.com/titanquest/equipmen...dslegendary.php (svärdet längst ner) mot ett grönt svärd med sjuk attack speed och Age Axe - http://gamebanshee.com/titanquest/equipment/axesepic.php

StellHell kan förövrigt kontakta mig om han vill ha sin hjälp :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbelpost, javisst!

Kom in en lvl 53:a idag som ville trada lite, fick Zhanlu - http://gamebanshee.com/titanquest/equipmen...dslegendary.php (svärdet längst ner) mot ett grönt svärd med sjuk attack speed och Age Axe - http://gamebanshee.com/titanquest/equipment/axesepic.php

StellHell kan förövrigt kontakta mig om han vill ha sin hjälp :)

Zhanlu e helt sjukt :P 25% Chance of 22% Reduction to Enemy's Health

15% of Attack Damage Converted to Health

+27% Attack Speed

+39 Dexterity :unsure:

asså det är ju fett bra om du ska möta nån boss för var 4:e slag typ får bossen 22% mindre hp. Och med 27% mer atk speed kommer ju du slå dom 4 slagen ganska snabbt :shifty:

Väntar fortfarnade på den nya patchen så jag kan spela med dig :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zhanlu e helt sjukt :) 25% Chance of 22% Reduction to Enemy's Health

15% of Attack Damage Converted to Health

+27% Attack Speed

+39 Dexterity :unsure:

asså det är ju fett bra om du ska möta nån boss för var 4:e slag typ får bossen 22% mindre hp. Och med 27% mer atk speed kommer ju du slå dom 4 slagen ganska snabbt :shifty:

Väntar fortfarnade på den nya patchen så jag kan spela med dig :(

Helvete Zingo, fixa så vi kan lira :(

Tog Typhon rätt så lätt igår, och Cykloperna innan gick ner som flugor :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 year later...
Har inte lirat på ett bra tag men jag har en gubbe på lvl 24. Lirar med Immortal Throne och v.1.1.

Samma, lirar IT och v1.1. Kommer ihåg att vi förra sommaren försökte lira men det sket sig då vi inte lyckades komma in på varandras servrar, lust att försöka igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor