Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Får la ta å skaffa detta spel snart.. Likadant för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Fick ner Typhon igår med min Assassin som är lvl 32 nu (tror jag). Skriver mest för att bumpa tråden lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Grattis! Köpte spelet för nån vecka sen, men har slutat lira nu. Lite mycket buggar just nu, börjar troligen spela igen när någon ny patch släpps. Spelade lite på min oracle förrut. och gick in på en trade server, och då gjorde någon en quest så nu tror spelet att jag har massa items som jag inte har, och det går inte att komma vidare. Försökte med att ta bort .que filer, men det fungerade inte. Kom iallafall till lvl 34 med min druid, och några stycken under 20. Har dock inga chars kvar, eftersom att jag fick ett litet utbrott när spelet buggade sig, och tog bort spelet + my games. lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Grattis! Köpte spelet för nån vecka sen, men har slutat lira nu. Lite mycket buggar just nu, börjar troligen spela igen när någon ny patch släpps. Spelade lite på min oracle förrut. och gick in på en trade server, och då gjorde någon en quest så nu tror spelet att jag har massa items som jag inte har, och det går inte att komma vidare. Försökte med att ta bort .que filer, men det fungerade inte. Kom iallafall till lvl 34 med min druid, och några stycken under 20. Har dock inga chars kvar, eftersom att jag fick ett litet utbrott när spelet buggade sig, och tog bort spelet + my games. lol. Hehe om man kollar på din Xfire så står det att du håller på att spela Titan Quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Mjo, min kompis skaffade det nyss, och ville ha någon att spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Någon som skulle kunna hjälpa mig att döda den 3:e bossen över Hamashi någon dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Någon som skulle kunna hjälpa mig att döda den 3:e bossen över Hamashi någon dag? Jovisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Dubbelpost, javisst! Kom in en lvl 53:a idag som ville trada lite, fick Zhanlu - http://gamebanshee.com/titanquest/equipmen...dslegendary.php (svärdet längst ner) mot ett grönt svärd med sjuk attack speed och Age Axe - http://gamebanshee.com/titanquest/equipment/axesepic.php StellHell kan förövrigt kontakta mig om han vill ha sin hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Dubbelpost, javisst! Kom in en lvl 53:a idag som ville trada lite, fick Zhanlu - http://gamebanshee.com/titanquest/equipmen...dslegendary.php (svärdet längst ner) mot ett grönt svärd med sjuk attack speed och Age Axe - http://gamebanshee.com/titanquest/equipment/axesepic.php StellHell kan förövrigt kontakta mig om han vill ha sin hjälp Zhanlu e helt sjukt 25% Chance of 22% Reduction to Enemy's Health 15% of Attack Damage Converted to Health +27% Attack Speed +39 Dexterity asså det är ju fett bra om du ska möta nån boss för var 4:e slag typ får bossen 22% mindre hp. Och med 27% mer atk speed kommer ju du slå dom 4 slagen ganska snabbt Väntar fortfarnade på den nya patchen så jag kan spela med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Zhanlu e helt sjukt 25% Chance of 22% Reduction to Enemy's Health 15% of Attack Damage Converted to Health +27% Attack Speed +39 Dexterity asså det är ju fett bra om du ska möta nån boss för var 4:e slag typ får bossen 22% mindre hp. Och med 27% mer atk speed kommer ju du slå dom 4 slagen ganska snabbt Väntar fortfarnade på den nya patchen så jag kan spela med dig Helvete Zingo, fixa så vi kan lira Tog Typhon rätt så lätt igår, och Cykloperna innan gick ner som flugor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Jag har börjat tröttna på min hunter/rogue, och har ingen lust att spela om en ny char. Så om någon skulle vilja lägga upp sin char så skulle det vara kalas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 BUMP bump MIn kompis har plockat det här spelet och får inte igång det kan nån Pm mig om hur han får igång det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Helvete Zingo, fixa så vi kan lira Tog Typhon rätt så lätt igår, och Cykloperna innan gick ner som flugor Evul ....... Kollar varje dag på TQ's officella forum typ varje dag efter om dom svarar när den nya patchen ska komma... men inget ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 BUMP! Har börjat lira igen i min ensamhet och har en paladin på lvl 25. Någon som har lust att lira med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 BUMP! Har börjat lira igen i min ensamhet och har en paladin på lvl 25. Någon som har lust att lira med mig? Jag och 2 andra brukar sitta i vent och lira, dock inte kommit speciellt långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Jag och 2 andra brukar sitta i vent och lira, dock inte kommit speciellt långt. Hur långt är inte speciellt långt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Hur långt är inte speciellt långt? Act 2 typ, på normal Började typ för någon dag sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Har inte lirat på ett bra tag men jag har en gubbe på lvl 24. Lirar med Immortal Throne och v.1.1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Har inte lirat på ett bra tag men jag har en gubbe på lvl 24. Lirar med Immortal Throne och v.1.1. Samma, lirar IT och v1.1. Kommer ihåg att vi förra sommaren försökte lira men det sket sig då vi inte lyckades komma in på varandras servrar, lust att försöka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2008 Om det liras, och min dator ger med sig är jag beredd på att fixa hem det. Jag behöver något nytt att spela ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts