Zingo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Går inte å patcha spelet för mig.. Så inget multiplayer för mig. Tanka stand-alone patchen. Lägg den i Titan quest mappen. Instalera patchen. Då ska det fungera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 ÅÅÅÅÅÅÅÅ! nu fick jag lust å spela det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Installerade det idag och har nått lvl 3 hittils. Spelet krashade dock och nu undrar jag om jag måste spela om eller om det finns någon praktiskt auto-save funktion, även om inte 3 lvlar är så mycket så vore det ju skönt att slippa spela om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Installerade det idag och har nått lvl 3 hittils. Spelet krashade dock och nu undrar jag om jag måste spela om eller om det finns någon praktiskt auto-save funktion, även om inte 3 lvlar är så mycket så vore det ju skönt att slippa spela om. den sparar av sig själv, men du åker till stället där du spara senast.. dvs en sån där fontän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) den sparar av sig själv, men du åker till stället där du spara senast.. dvs en sån där fontänLika bra så, behöver sälja lite saker. Förresten, hur når man Sparta? EDIT: Det krashar varje gång jag ska ladda min char, någon som vet hur man kan förhindra det? :'( Redigerad 25 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Lika bra så, behöver sälja lite saker. Förresten, hur når man Sparta? EDIT: Det krashar varje gång jag ska ladda min char, någon som vet hur man kan förhindra det? :'( Om du gick ner i första grottan för att göra ett sid-uppdrag, så måste du starta en ny gubbe tror jag, nåt bugg med grottan, vet inte om man kan gå ner, klara uppdraget och sen gå upp utan att det hänger sig. Vad jag vet så är det bara den grottan som är buggad, alla andra funkar för mig iallfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Om du gick ner i första grottan för att göra ett sid-uppdrag, så måste du starta en ny gubbe tror jag, nåt bugg med grottan, vet inte om man kan gå ner, klara uppdraget och sen gå upp utan att det hänger sig. Vad jag vet så är det bara den grottan som är buggad, alla andra funkar för mig iallfall Jo, trodde väl att det var problemet. Kom nämligen på att det krashade med mina båda karaktärer just när jag försökte gå ur grottan, tack för hjälpen iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Har en fråga om detta spel. Är väldigt sugen på att köpa det. Men innan jag kastar ut 499kr så vill jag veta om jag klarar av det. Jag har detta i min dator. 1.9Ghz Dual Core Processor AMD Athlon 64 1024mb RAM 2GB Cache ATI Radeon X1300PRO Så. Klarar jag av detta spel med min dator? Jag förstår att jag inte kommer kunna spela det på högsta inställningarna. Men kommer jag klara av att spela det? edit: (hemligt) Redigerad 5 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Har en fråga om detta spel. Är väldigt sugen på att köpa det. Men innan jag kastar ut 499kr så vill jag veta om jag klarar av det. Jag har detta i min dator. 1.9Ghz Dual Core Processor AMD Athlon 64 1024mb RAM 2GB Cache ATI Radeon X1300PRO Så. Klarar jag av detta spel med min dator? Jag förstår att jag t.ex. inte kommer kunna spela det på högsta inställningarna. Men kommer jag klara av att spela det? http://www.systemrequirementslab.com/ Tryck "CAN YOU RUN IT?" Välj sedan Titan Quest i listan och tryck "Can you run it?" Kolla sedan om din dator klarar det. //Zing0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Är ganska säker att du kan lira det Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 http://www.systemrequirementslab.com/ Tryck "CAN YOU RUN IT?" Välj sedan Titan Quest i listan och tryck "Can you run it?" Kolla sedan om din dator klarar det. //Zing0 Är inte hemma @Ante_freeman ok, då vet ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Är inte hemma @Ante_freeman ok, då vet ja No problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Så, installerat liret igen, någon som är med o lirar lite över hamachi nå gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Öhm.. vilken lvl bör man vara för att döda den tredje Telkinen? (Den som frigör den stora bossen) Jag är lvl 31 just nu och ja, jag blir mer eller mindre utskrattad när jag visar mig där nere. Han dödar mig med 1hit KO! Grymt irreterande att jag inte äns kan komma åt att skada honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Öhm.. vilken lvl bör man vara för att döda den tredje Telkinen? (Den som frigör den stora bossen) Jag är lvl 31 just nu och ja, jag blir mer eller mindre utskrattad när jag visar mig där nere. Han dödar mig med 1hit KO! Grymt irreterande att jag inte äns kan komma åt att skada honom. Vilken build kör du? Själv var jag nog mellan lvl 30 och 33 när jag tog honom men jag är ju Hunter + Rouge så jag springer bara runt och skjuter Försök att akta dig för allt han slår specielt den där röda saken som drar ner ditt hp som ett mongo . Om du fortfarande har probs skicka ett pm så kan jag nog hjälpa dig. //Zing0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Skaffade det här spelet igår, körde lite idag och valde att bli hunter. Men den klassen var så tråkig så jag började om på en ny... Och nu har spelet krashat 3 ggr i rad precis där när man ska hämta Spartanerna. Redigerad 6 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vilken build kör du? Själv var jag nog mellan lvl 30 och 33 när jag tog honom men jag är ju Hunter + Rouge så jag springer bara runt och skjuter Försök att akta dig för allt han slår specielt den där röda saken som drar ner ditt hp som ett mongo . Om du fortfarande har probs skicka ett pm så kan jag nog hjälpa dig. //Zing0 jag är en Lightning Druid. Det stora problemet är alla hans minions som han summonar hela tiden, dom gör så jag fastnar och dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 jag är en Lightning Druid. Det stora problemet är alla hans minions som han summonar hela tiden, dom gör så jag fastnar och dör. Försök att vara redå när han summonar dom. Försök att döda dom precis när han gör dom, för han gör inte om dom igen precis efter dom dör och då har du chansen att skada lite. Och när han summonar igen döda dom på en gång. Om det inte går får du väll lvla lite eller respecca dina skills hos en mystic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Klarade nyss spelet på lvl 29, eller 28. Dödade titanen och levlade och dog samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Får la ta å skaffa detta spel snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts