Jump to content

Titan Quest

Hew
 Share

Recommended Posts

Wey, jag är förälskad.

Är lvl 14 Druid för tillfället.

Har märkt att ljudet muppar sig ibland, men inte crashat på 10 timmar nu konstant spelande, så det är som Knarkuzz säger. Jag har ställt in så den är kompatible med Win2K och det har inte crashat en enda gång på 10 timmar.

Och en sak, trodde inte pengar va så viktigt men oj oj oj vad jag är kär i Mystic gubben som man kan få tillbaka sina skillpoints. Jag har haft lite problem att få till vad som är bra och vad som är dåligt, men nu så tror jag att jag har en ganska bra uppbyggnad. Ska dock respecca en gång till när jag har 500.000 guld. =(

En bild med. Jag dödar lvl 16 cyc när jag är lvl 10. Nu när jag är 14 så känns det inte så coolt längre. :rolleyes:

Har 700 000 du kan få om du vill

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 327
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är också lvl 14 med min druid atm.

Har bara satt 1 point i nature mastery än så länge

Har satt resten så här;

Tar det mesta med 1-3 ice shards.(när storm nimbus är på)*edit; full int än så länge också

Nu ska jag maxa plague för framtida bossar.

Builden som jag siktar på är denna; build.

Redigerad av ZliPp
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är också lvl 14 med min druid atm.

Har bara satt 1 point i nature mastery än så länge

Har satt resten så här;

Tar det mesta med 1-3 ice shards.(när storm nimbus är på)*edit; full int än så länge också

Nu ska jag maxa plague för framtida bossar.

Builden som jag siktar på är denna; build.

Shit asså, om du har valt Nature så är det nästan ett måste att ha Regrowth.. Det är det enda riktigt bra med Nature trädet.

Sen är Ice Shard onödig enligt mig. Jag skadar mer med en stav än med ice shards, så spara dom på annat istället.

Nuvarande build - Build

Här är min framtida build - Build

*edit*

Iofs så har jag två saker som boostar min frost dmg ganska rejält. Därför har jag bra basedmg och slipper använda Ice Shard.

*edit2*

lol, startar spelet igen efter en liten paus och lootar min andra setdel sen jag startade, som tur var så kunde jag använda denna, vilket jagi nte kunde med den första.

post-282-1153513119_thumb.jpg

post-282-1153515442_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är lvl 20 nu och har kommit till Egypten.

tycker spelet blir roligare och roligare, nu när man förstår mer och mer av allt hela tiden. Har enchantat typ alla saker jag har nu med olika charms. Känns dock lite surt att jag enchantade allt precis innan jag kom till egypten och nu i egypten så kommer det nya charms som är bättre än dom som fanns i Grekland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor