GiZmo Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Wey, jag är förälskad. Är lvl 14 Druid för tillfället. Har märkt att ljudet muppar sig ibland, men inte crashat på 10 timmar nu konstant spelande, så det är som Knarkuzz säger. Jag har ställt in så den är kompatible med Win2K och det har inte crashat en enda gång på 10 timmar. Och en sak, trodde inte pengar va så viktigt men oj oj oj vad jag är kär i Mystic gubben som man kan få tillbaka sina skillpoints. Jag har haft lite problem att få till vad som är bra och vad som är dåligt, men nu så tror jag att jag har en ganska bra uppbyggnad. Ska dock respecca en gång till när jag har 500.000 guld. =( En bild med. Jag dödar lvl 16 cyc när jag är lvl 10. Nu när jag är 14 så känns det inte så coolt längre. Har 700 000 du kan få om du vill Redigerad 21 juli, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Är också lvl 14 med min druid atm. Har bara satt 1 point i nature mastery än så länge Har satt resten så här; http://img117.imageshack.us/img117/4276/tq4lk4.th.jpg Tar det mesta med 1-3 ice shards.(när storm nimbus är på)*edit; full int än så länge också Nu ska jag maxa plague för framtida bossar. Builden som jag siktar på är denna; build. Redigerad 21 juli, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Är också lvl 14 med min druid atm. Har bara satt 1 point i nature mastery än så länge Har satt resten så här; http://img117.imageshack.us/img117/4276/tq4lk4.th.jpg Tar det mesta med 1-3 ice shards.(när storm nimbus är på)*edit; full int än så länge också Nu ska jag maxa plague för framtida bossar. Builden som jag siktar på är denna; build. Shit asså, om du har valt Nature så är det nästan ett måste att ha Regrowth.. Det är det enda riktigt bra med Nature trädet. Sen är Ice Shard onödig enligt mig. Jag skadar mer med en stav än med ice shards, så spara dom på annat istället. Nuvarande build - Build Här är min framtida build - Build *edit* Iofs så har jag två saker som boostar min frost dmg ganska rejält. Därför har jag bra basedmg och slipper använda Ice Shard. *edit2* lol, startar spelet igen efter en liten paus och lootar min andra setdel sen jag startade, som tur var så kunde jag använda denna, vilket jagi nte kunde med den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Om man ska lägga upp en savefil, vilken "fil" eller "mapp" ska man lägga upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Om man ska lägga upp en savefil, vilken "fil" eller "mapp" ska man lägga upp? Lägga in save fil? C:\Documents and Settings\*NAVN*\Mina dokument\My Games\Titan Quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Lägga in save fil? C:\Documents and Settings\*NAVN*\Mina dokument\My Games\Titan Quest Men vilken fil ska man ge sin polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Men vilken fil ska man ge sin polare? Skicka hela skiten till honom eller så tar du titan quest\SaveData\Main Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Skicka hela skiten till honom eller så tar du titan quest\SaveData\Main Aye, tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Är lvl 20 nu och har kommit till Egypten. tycker spelet blir roligare och roligare, nu när man förstår mer och mer av allt hela tiden. Har enchantat typ alla saker jag har nu med olika charms. Känns dock lite surt att jag enchantade allt precis innan jag kom till egypten och nu i egypten så kommer det nya charms som är bättre än dom som fanns i Grekland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Är lvl 14 atm, är på sista bossen i Grekland. Skaffade en fin båge Chillwind! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Någon som har lust att spela? Hamachi dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Skulle vi kunna bestämma en tid när många är i samma game så vi kan ha lite byteshandel med saker. Jag har just nu ett par set delar och annat blått som jag inte vill sälja/slänga för det är för bra, men kan inte använda det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Om/När detta spel blir lite mer aktivt online LOVAR jag att installera det igen så man kan klara quests osså tillsammans, tills dess lirar jag nå annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag skulle jätte gärna spela på online (med hamachi såklart) o bya lite saker, men det går inte förrän spelet inte hänger sig på lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Säker på att alla som spelar har samma spelversion Santa? Det kan vara felet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Säker på att alla som spelar har samma spelversion Santa? Det kan vara felet.. nae, vi har samma version, får väll vänta tills några nya versioner kommer utt och prova dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Går inte å patcha spelet för mig.. Så inget multiplayer för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nu har jag och GiZmo lirat lite. det var skojsigt. Ska bara dra ett par lvlar sen ska vi lira ordenkligt. Synd att det vart lite lagg bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Nu har jag och GiZmo lirat lite. det var skojsigt. Ska bara dra ett par lvlar sen ska vi lira ordenkligt. Synd att det vart lite lagg bara. Hehe jo, dator lagga sönder.. såg efteråt att jag hade ett visst nerladdningsprogram igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Lästa nånstans att man kan fixa det men orkar inte kan nån säga igen ? *Skyller på att jag är för mätt för att söka för trotsallt Gratis är gott men Grillat är godast * Edit:Hitta svaret på första sidan Edit2:Fick det inte o funka Redigerad 24 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts