Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Tackar tackar. Kan du göra mig en tjänst nu? När du är lvl 7, lägg upp saven här eller skicka via msn. Jag har nämligen blivit av med min save, och orkar inte spela om till lvl 7. Måste vara lvl 6 eller 7. För i 8 händer nått.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Kan du göra mig en tjänst nu? När du är lvl 7, lägg upp saven här eller skicka via msn. Jag har nämligen blivit av med min save, och orkar inte spela om till lvl 7. Måste vara lvl 6 eller 7. För i 8 händer nått.. Japp det kan jag göra. -- Som min "main" hade jag tänkt göra en hunter+rogue, sen en storm+earth, sen kanske en warfare+rogue. Ska dra och köpa det imorrn tror jag. Ädit: Nu är det köpt, sitter här och lirar med min hunter/rogue på lvl 4. Redigerad 20 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Jag har en liten fråga: Kan man va t ex Rouge+hunter etc. etc.? aja Kan inte nån lägga upp lite print screens på era 'gubbar'! Själv har jag en rouge på lvl 5 3/4 Edit: Spelet har bara krashat några gånnger hos mig, fast det krashar ju inte efter fem minuter. nån timme, eller om man 'tabbar' ur spelet för å göra nått samtidigt eller kissar i cd enheten! PS Om man knäcker skivan så funkar det inte heller för mig! Redigerad 20 juli, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Okay, vad jag gjorde var att ladda ner en crack från http://www.gamecopyworld.com. Efter det har det inte kraschat för varken mig, Wu Zi Mu, I lol eller min level 30- kompis, så jag är rätt säker på att den funkar. Den finns för både ver 1.01 och 1.08. Funkar cracken på den köpta versionen? och kan man isånafall spela online med den? -- Jag är lvl 9 nu är en hunter+rogue, har precis dödat dom 3 prinsarna (som var piece of cake) men sen så kraschar det hela jävla tiden jag skulle vara riktigt tacksamm om nån hjälper mig. Redigerad 20 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Jag gav upp Titan Quest, satsar hellre på Diablo 3, Titan Quest var inte riktigt så som man kunde viljat, väldigt ostabilt dessutom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Någon som vet en quest guide? På http://www.gamebanshee.com/titanquest/walkthrough.php finns det walkthrough med kartor och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Om man har den nerladdade versionen, och sedan köper spelet, kan man använda gubbarna som man hade i nerladdade versionen och spela online med? Gjorde en druid för en stund sen, lvl 8 nu. Ska nog bli en "icespammer" Tröttnade på min lvl 19 hunter/rogue. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Om man har den nerladdade versionen, och sedan köper spelet, kan man använda gubbarna som man hade i nerladdade versionen och spela online med? Gjorde en druid för en stund sen, lvl 8 nu. Ska nog bli en "icespammer" Tröttnade på min lvl 19 hunter/rogue. Du kan kopiera sparfilen och lägga in den i den nya mapen sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag är lvl 9 nu är en hunter+rogue, har precis dödat dom 3 prinsarna (som var piece of cake) men sen så kraschar det hela jävla tiden jag skulle vara riktigt tacksamm om nån hjälper mig. Bah.. Du gav inte sparfilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Funkar cracken på den köpta versionen? och kan man isånafall spela online med den? Den borde fungera men man kan nog inte spela online med den. Jag gav upp Titan Quest, satsar hellre på Diablo 3, Titan Quest var inte riktigt så som man kunde viljat, väldigt ostabilt dessutom.. Instämmer. Det blev rätt trist. Fast jag kommer kanske spela lite då och då, men inte särskilt konstant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Den borde fungera men man kan nog inte spela online med den. Instämmer. Det blev rätt trist. Fast jag kommer kanske spela lite då och då, men inte särskilt konstant. Rätt,man kan nog inte spela online för att cd-keyn ligger i sparfilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Jag har en lvl 30 Summoner (Natur och Earth) Älskar mina summons, 3 vargar, (lagom skada) En Nymf eller nåt sånt heter den (skadar mycket när det är critical) En "Golem", älskar den, får alla att slå på den, Skadar EXTREMT mycket sen kan jag hela ochså, älskar min summoner, Desutom håller jag på att döda sista bossen om och om igen, han tappar väldigt bra saker, bland annat set Tyvärr så är det nerladdat, och det roligaste funkar inte, LAN/Internet LAN brukar jag o min bror köra på dom flesta spel som går, men här hackar det bara upp sig. sååååå jag orkar inte köra mycket mera, inget kul att köra själv :'( Här är en video på sista bossen för er som vill se mig aega honom stort P.S Dom som inte vill se honom, utan komma ditt själva, kolla inte på den och ge mig skit för att jag har förstört det roliga ** SPOILER SPOILER SPOILER ** Sista boss OBS!! SPOILER ** SPOILER SPOILER SPOILER ** Jag vet, det är lite lång tråkigt, jag gör samma sak hela tiden, men men,han blir ju aegd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Bah.. Du gav inte sparfilen? Nja eftersom det var så kul så råkade jag lvla förbi Men jag tänkte starta en ny idag så då lägger jag upp sparfilen. Btw vilken fil ska jag spara, är det "main" mapen, "min character mapen" eller vad är det som jag ska spara/kopiera? -- Fortfarande ingen som vet hur man får det att sluta krascha? bör jag installera om? Redigerad 21 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Tycker det här spelet var sådär. Jag spelade med en kompis på ett LAN, men det kraschade bara och höll på. Kraschade också när jag spelade själv, och då hade jag kommigt så långt utan att spara att jag inte orkade ta upp det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Nja eftersom det var så kul så råkade jag lvla förbi Men jag tänkte starta en ny idag så då lägger jag upp sparfilen. Btw vilken fil ska jag spara, är det "main" mapen, "min character mapen" eller vad är det som jag ska spara/kopiera? -- Fortfarande ingen som vet hur man får det att sluta krascha? bör jag installera om? Gå in i mappen där du installerade Titan Quest. Leta upp TitanQuest.exe, högerklicka, tryck på egenskaper, sen Kompitiblitet, där efter ändrar du Kör det här programet i komptibilitetsläge för Windows 98. Nu borde inte spelet crasha. Funkade för mig.. spelet kraschande inte en ända gång när jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Gå in i mappen där du installerade Titan Quest. Leta upp TitanQuest.exe, högerklicka, tryck på egenskaper, sen Kompitiblitet, där efter ändrar du Kör det här programet i komptibilitetsläge för Windows 98. Nu borde inte spelet crasha. Funkade för mig.. spelet kraschande inte en ända gång när jag spelade det. Tyvärr så funkar det inte för LAN/Inernet, iallafalll inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Dra ner ljudet i spelet till noll.. Sägs att de är fel på några ljudfiler, och de får spelet att krasha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Tyvärr så funkar det inte för LAN/Inernet, iallafalll inte för mig Funkade perfekt för mig, bara att den andra datorn laggade sönder, pga av dåligt grafikkort och ram minne. Annars gick det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 För en stund så trodde jag att crasharna hade slutat, men icke sa nicke dom fortsatte aja jag lirade lite MP som funkar helt galant, inte en enda crash där. Tack knarkuzz ska testa det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 Wey, jag är förälskad. Är lvl 14 Druid för tillfället. Har märkt att ljudet muppar sig ibland, men inte crashat på 10 timmar nu konstant spelande, så det är som Knarkuzz säger. Jag har ställt in så den är kompatible med Win2K och det har inte crashat en enda gång på 10 timmar. Och en sak, trodde inte pengar va så viktigt men oj oj oj vad jag är kär i Mystic gubben som man kan få tillbaka sina skillpoints. Jag har haft lite problem att få till vad som är bra och vad som är dåligt, men nu så tror jag att jag har en ganska bra uppbyggnad. Ska dock respecca en gång till när jag har 500.000 guld. =( En bild med. Jag dödar lvl 16 cyc när jag är lvl 10. Nu när jag är 14 så känns det inte så coolt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts