JSHC Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ja, hamachi. Jag är gärna med någon gång o lirar lite (:!!! Är lvl 8 eller 9.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Jag är gärna med någon gång o lirar lite (:!!! Är lvl 8 eller 9.. Lägg till mig på msn (half_life99@hotmail.com) så kan vi fixa det nångång. Har några andra som gärna är med också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Lägg till mig på msn (half_life99@hotmail.com) så kan vi fixa det nångång. Har några andra som gärna är med också (:!!! *Skickar högar av skräppost* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Ok, har addat dig Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 *Skickar högar av skräppost* Ingen fara (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Haha, hatar alla grejer man typ blir medlemm på som skickar mail typ 3 år efter man slutat med skiten (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Hahaha ---- Spelade lite Titan Quest idag, när min kompis gjorde en gubbe så crashade hela spelet och gick inte atta starta igen (:!!! Det crashar varje gång jag trycker på min gubbe. Ska testa reinstalla i morrn, om det hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Hahaha ---- Spelade lite Titan Quest idag, när min kompis gjorde en gubbe så crashade hela spelet och gick inte atta starta igen (:!!! Det crashar varje gång jag trycker på min gubbe. Ska testa reinstalla i morrn, om det hjälper. Kraschade det vid grottan när man gjorde quest åt en unge? Siana har postat en no-cd å game fix en bit upp, använd den så bör det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) Kraschade det vid grottan när man gjorde quest åt en unge? Siana har postat en no-cd å game fix en bit upp, använd den så bör det funka. Japp det gjorde det. När han slog ihjäl ett trollkarls monster med horn. (Kan inte namnet på bestarna (:!!! ) Har använd GameFixen, och använder mig nog av en no-cd.. Ska nog använda mig av en ny No Cd Redigerad 18 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Fy bubblan. Just när vi är 4 pers som ska spela, så går det inte å patcha för mig. (:!!! Nån som vet vad felet kan vara? Det här kommer upp när jag patchat å startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Det var ju så det hände för mig du vet! Pröva att patcha om det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Det var kul att spela i alla fall. Level 8 nu. Men jag ångrar helt mitt class- val. Skulle inte tagit Earth som 2nd choice, för många dåliga spells att hålla koll på. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hah, jag älskar mitt class choice, Assasin=Warfare+Rouge=Giftiga dual weld vapen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 BAH! Min gubbe är borta, allt annat är kvar men inte min gubbe. Kan nån uploada sin? Gärna mellan 6-8 i lvl. Adda mig på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Level 13 nu, crashade 2 gånger på lvl 6, men har inte crashat efter det. http://img130.imageshack.us/img130/1387/tq1kk0.th.jpg http://img130.imageshack.us/img130/8093/tq2vy9.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Någon som vet en quest guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Ok, ni som kör Hamachi. Var har ni fått tag på TQ (fatta det dolda budskapet). PM'a mig varifrån. Plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Om jag installerar TQ på min nuvarande dator och lvlar upp en char i typ 10, och sen skaffar en ny dator så finns ju inte min char kvar. Finns det något sätt att ha kvar den (som att kopiera character filen och sen kopiera in i mapen), jag skulle vara tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Om jag installerar TQ på min nuvarande dator och lvlar upp en char i typ 10, och sen skaffar en ny dator så finns ju inte min char kvar. Finns det något sätt att ha kvar den (som att kopiera character filen och sen kopiera in i mapen), jag skulle vara tacksam för svar. Finns i "Mina dokument", exakt som GTA. Fast annat namn på mapparna såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Finns i "Mina dokument", exakt som GTA. Fast annat namn på mapparna såklart. Tackar tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts