Wu Zi Mu Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag installerade om spelet och skaffade en annan No- CD- grej, och än så länge har det inte kraschat. Level 5 igen. Siana, in på msn! Oh noes, spam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Går det att patcha det om man har hittat det i buskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Går det att patcha det om man har hittat det i buskarna? Sånt får man inte diskutera här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Nån som har lust o spela? är dock bara lvl 6.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Nån som har lust o spela? är dock bara lvl 6.. Du menar Hamachi? Kanske det, kanske. Yay, level 6. Nu har jag Lich King. Tyvärr hackar det förjävligt ibland, när det är mycket monster och liknande... Processorn, vad annars. Jävla Celeron... Redigerad 16 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Siana du får säga till om du har lust att lira.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Snart lvl 7.. Och kom just till Spartan Woods eller vad det nu heter. Fick det äntligen å fungera, tack Siana Någon annan som klarat centauren som man ska döda för att få prata med generalen?... Den var ganska svår Redigerad 16 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Snart lvl 7.. Och kom just till Spartan Woods eller vad det nu heter. Fick det äntligen å fungera, tack Siana Någon annan som klarat centauren som man ska döda för att få prata med generalen?... Den var ganska svår Jag klådde honom i level 5, skrev också en story Jag skulle döda den där jefla Kentauren åt den där jefla spartanska krigs officeraren. Jag trodde fan jag skulle dö, jag var level 5 och gick till Kentauren, men jag råkade slå ihjäl 2 andra kentaurer så den där jätte kentauren skar fast bakom dom så han inte kom någon vart Så fick jag bara ta en pilbåge av dom andra döda, så sköt jag honom till döds Snacka om tur Jag är iaf en krigare, Warfare? Blev killad alla andra gånger jag försökte. Redigerad 16 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Dödade precis De tre prinsarna, dom var relativt svåra, använde typ 40 heal pots på dom.. Redigerad 16 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Jag är level sju nu. Min kompis (som är över level 30 ) har sagt att man får välja en andra class på level åtta. Det blir kul. Förresten, kentauren var ju lätt. Han skadar en del, men det är ju bara att springa iväg när det börjar bli farligt. Förresten, jag har en Lich nu. Den skadar typ lika mycket som jag gör, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Siana, har du XFire eller nåt så man kan nå dig om man skulle vilja lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Siana, har du XFire eller nåt så man kan nå dig om man skulle vilja lira? Antar att han har msn Spelade nyss lite TQ blir tvungen att köra på Medium grafik så inte Grafikkortet ska gå och bränna sig. Nån som vet någon guide på hur man ska välja skills hur man vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 När jag har spelat i ca 5 min så startas datorn om. Händer bara i titan quest. Demot fungerade dock bra. Verkar inte vara något värmeproblem heller. Testat med allt på low, men det hjälper inte. Version 1.08, om det har någon betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Okay, vad jag gjorde var att ladda ner en crack från http://www.gamecopyworld.com. Efter det har det inte kraschat för varken mig, Wu Zi Mu, I lol eller min level 30- kompis, så jag är rätt säker på att den funkar. Den finns för både ver 1.01 och 1.08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Mitt har crashat en gång på typ 9 levlar Så tror jag har den cracken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Okay, vad jag gjorde var att ladda ner en crack från http://www.gamecopyworld.com. Efter det har det inte kraschat för varken mig, Wu Zi Mu, I lol eller min level 30- kompis, så jag är rätt säker på att den funkar. Den finns för både ver 1.01 och 1.08. Sant. Siana, ska vi lira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Lirar ni över hamachi eller? För mitt spel är "buskigt" så det går inte lira online, kanske lan.. vet inte, har inte provat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Okej, tack. Men det verkar som att det är fel på min dator, för jag hade samma 1.08 som fanns på den sidan. *edit, fixade problemet, det var drivrutinerna till min mus-razer copperhead som spökade. Avinstallerade dom, och det har inte crashat än. Redigerad 17 juli, 2006 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Lirar ni över hamachi eller? För mitt spel är "buskigt" så det går inte lira online, kanske lan.. vet inte, har inte provat.. Ja, hamachi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 HHHMMM ser bra ut ska testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts