Ante_freeman Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Tack Den på 17sec eller den på 3:45min? Den blev nyss accepterad iaf.. http://video.google.com/videoplay?docid=-7...311322291&hl=en Dumma google video som sabbar kvalitén Hittade ett tips om att stänga av ljudet, och efter att vi hade gjort de så krasha inte spelet längre.. Göttigt, men tråkigt att lira utan Den korta på 17 sec Edit:Såg din långa nu den var bra ^^ Redigerad 11 juli, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nu installerar man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag fick precis en bow av en kompis jag ligger just nu i act 1 på epic. Jag skjuter som ett mongo : Man behöver också 378 dex Jag får 1225 dps med battle marker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Det här verkar helt klart häftigt. Får det om nio timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Finns det något sätt att bli av med alla krascher i spelet? Först kom jag till kentauren man ska döda i närheten av det där spartanska war-campet, varpå det kraschade och den sparfilen gick aldrig mer att starta. Nu kommer jag inte ens förbi första grottan efter den första byn utan att det kraschar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 @Tiger: Du måste tanka en fix, detaljerat måste du PM någon som har spelet för. Det här spelet är nog bland de bästa jag har installerade, bara inte graffe kortet skulle bli 97 grader av 5 minuter i bland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Varför ser det ut så här? Är så i HELA spelet, Tag not found alltså, där vars det ska vara text, är det de istället. (Det är demo, vill testa det innan jag köper) Redigerad 13 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Står i början av tråden, kolla första eller andra sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Jag har börjat spela nu, tjoho! Skitkul! Jag valde Spirit. Snyft... Det är i och för sig processorn som är lite flaskhals... Redigerad 14 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Jag klarar mitt på Recommended, men mitt GPU blir så jäfla varmt på några minuter. Jag är fortfarande i Level 5 Ska gå och kolla robin hood på 3an nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Är på level 10 nu, och vet inte hur många gånger det kraschat, men men, kan man i alla fall fortsätta där man sist var innan det kraschade så får det väl gå. @ I_lol: Testat att köpa fler chassifläktar (om du har plats för det vill säga) alternativt plocka loss ena chassisidan och ställa dit en bordsfläkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Så trevligt, för mig så har mätaren flyttat upp en bra bit EDIT. För att detta inte ska klassas som spam så lägger jag till att jag ska lägga tassarna på ett ex så snart som möjligt. Redigerad 14 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 @ I_lol: Testat att köpa fler chassifläktar (om du har plats för det vill säga) alternativt plocka loss ena chassisidan och ställa dit en bordsfläkt? Funderar nog på att skaffa någon typ ut av fläkt. Men 97 grader på 3 minuter, låter det hyfsat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Level 5, en krasch hittils. Ska se på film nu, spela sen. Är det någon som vet om en "fixad" verision går att spela LAN? I så fall kan vi ju spela över Hamachi. Äsch, det kraschar så fort jag laddar min karaktär nu. Redigerad 15 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Nu har jag det Vad ska man ta för skills? O.o Earth, Warfare osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zingo Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag har bara haft 2 chashar på typ 30 timmars gameplay... @Siana: Sök lite på google så kan du hitta nått sätt att bli av med crasharna. Hew gjorde nått med ljudet så fixades det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Bah, jag är level 3 å har just klarat questet vars man ska rädda pojken.. Och det kraschar redan, så fort jag ska ladda min chara. Samma som för Siana.. Får väl ta å testa stänga av ljudet. Edit: Funkade inte det heller.. Testar starta om datorn. Redigerad 15 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 När jag lade på Vsync och sänkte grafiken blev temperaturen i grafikkortet stabilare och höll sig på 84 grader =) SPOILER! Jag skulle döda den där jefla Kentauren åt den där jefla spartanska krigs officeraren. Jag trodde fan jag skulle dö, jag var level 5 och gick till Kentauren, men jag råkade slå ihjäl 2 andra kentaurer så den där jätte kentauren skar fast bakom dom så han inte kom någon vart Så fick jag bara ta en pilbåge av dom andra döda, så sköt jag honom till döds Snacka om tur Jag är iaf en krigare, Warfare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag installerade om spelet och skaffade en annan No- CD- grej, och än så länge har det inte kraschat. Level 5 igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Jag installerade om spelet och skaffade en annan No- CD- grej, och än så länge har det inte kraschat. Level 5 igen. LoL Akta level 6 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts