Zack Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 El Maco Grande.. JAAAAAAAAA... testa ffs... så god hamburgare så det finns inte och så får man kryddor till stripsen TESTAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!iii!i!!i!1!11!iii! Hoppsan. Då ringer jag mcdonalds och skaffar matkuponger idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Nehe, här fick man inte rösta :S . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vote 200 - 300. Har köpt en Sverige tröja och en Italien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Har köppt en ugg som jag sitter här och dricker i på jobbet, hade tänkt att köpa en fotbollströja (Italien) men jag gick in på stadium, och vidare mot tröjorna, men när jag gick fram till Italiens tröja, så märkte jag. Den var gjord i nått jävla tälttyg, gick besviken hem. Har inte köpt för 100 men an fick visst inte handla för under hundra på det här stället så blev en 100-150 röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Null vote... varför röv fanns inte 'inte köpt nåt' ?..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 My bad, någon mod som kan fixa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Inte köpt något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Null vote. Skiter fullständigt i VM. Kollade lite med gänget på Polen-Tyskland matchen igår, och vet att Sverige fick oavgjort mot ett land som var tvunget att gå ihop med ett annat land för att få ihop ett helt fotbollslag, sen skiter jag i resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Tufft! Inget jag heller, har en VM-tröja från 2002. SÅ JAG KNULLAR OCKSÅ! =D Yay! jag idkar tydligen samlag med rabarben, tweak och 95% av forumiterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Yay, jag lyckades! ^^ Vote: Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Har spenderat 0:- men jag skulle gärna velat ha Tjeckiens eller Elfenbenskustens Matchtröja... Men isåfall skulle man vilja testa den innan man köper och det enda stället jag hittat den på är typ en Amerikansk sajt. Finns det någon bra affär i Stockholmsområdet som säljer matchtröjor och inte bara Sveriges tröja? Edit: Hittade en svensk sajt men det skulle fortfarande vara nice med en riktig affär... Redigerad 15 juni, 2006 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Köpte en VM fotboll för £20 annars så har jag inte slösat så mycket. Nåt annat vm har jag väl inte skaffat. £20 är väl ca 300 kroner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ganska värdelöst att lägga till "inget" nu när nästan alla redan hunnit nulla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts