Spike Spawn Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 mitt dröm-gta är att man ska kuna åka melan olika städer med båt och såder vilket är erat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2003 Att man skulle kunna sno en Formel-1 bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Typ att det ska va så verkligt som möjligt... Alla fall att snuten ska börja jag mig om jag kör mot rött eller fel fil Och om man krockar med nån så ska dom inte bara köra undan dom ska ju hoppa ur bilen för att prata! m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 (redigerad) ja och på gatorna borde det gå omkring par! du typ en kille å hans tjej, ellr en gubbe och tant å sånt. och hundar å katter och fåglar. och folk ska kunna åka med i taxibilarna Redigerad 3 februari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Nåt som är overkligt i många spel är att det krävs för många skott för att döda någon. I GTA3 måste man skjuta 4 skott med AK47:an för att döda någon och i Mafia måste man ibland tömma ett helt magasin med Colt Detective Special för att få död på en enda person. Jag tycker det borde vara så att de dör direkt om man träffar huvudet men om man skjuter armar/ben ska de försöka halta därifrån eller lägga sig ner på marken och dö om ingen ambulans kommer i tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Detta har tagits upp tidigare...Men jag tycker det vore roligare om inte bilarna sprängdes när dom blivit för trasiga...Att dom bara stannade och rykte svart skulle vara värkligare ...Själklart ska ju bilarna sprängas när man skjuter med Rocket Launcher på dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 Att man ska kunna åka till en båtstation i Liberty City och sen åka en båt till Vice City. När man har tagit ut GTA3 CD:n så sätter man bara in VC CD:n så är man i en hamn i Vice City...grymmt va!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 ja och på gatorna borde det gå omkring par! du typ en kille å hans tjej, ellr en gubbe och tant å sånt. och hundar å katter och fåglar. och folk ska kunna åka med i taxibilarna Ehh folk åker visst med i Ttaxi bilarna på Vice City Mmitt dröm spel är ett online spel där man är i gäng och sånt och om tex polisen är med ganster sidan så står det på nån web sida att deet är kaos Men det skall inte kosta pengar utan bara logga in på gamespy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2003 tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts