Anathema Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hej! Har installerat SA idag igen, men ibland så startar den inte. Den har ett eget liv. För det mesta startar det inte och jhag vill spela. Hur kan jag lösa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hej! Har installerat SA idag igen, men ibland så startar den inte. Den har ett eget liv. För det mesta startar det inte och jhag vill spela. Hur kan jag lösa detta? Förklara mer exakt.. Vad händer när den inte startar??? Nåt speciellt.. Var nån stans är det Gta Sa inte startar?? Vid 1:a menyn eller när den laddar spelet?? Och använder du Mod, Tranier eller har du någon Patch??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 När jag klickar på ikonen för att starta så kommer timglaset fram i någon sekund och försvinner sen. Inget startar och jag är kvar vid skrivbordet/mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 När jag klickar på ikonen för att starta så kommer timglaset fram i någon sekund och försvinner sen. Inget startar och jag är kvar vid skrivbordet/mappen. Vilken version har du?? Och kör du med modds eller traoner... (När jag säger modds så menar jag om du hjar nån start modd som te.x bytt ut filmen eller nåt liknande..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Vilken version har du?? Och kör du med modds eller traoner... (När jag säger modds så menar jag om du hjar nån start modd som te.x bytt ut filmen eller nåt liknande..) Inga trainers eller mods. Har den versionen som hot coffe funkar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Antar att du ominstallerat 'n' shizlle? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hjälper inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Kanske cracket som inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Kanske cracket som inte fungerar. Inget crack Nej men seriöst, kör the real thing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Prova att redera eller flytta save filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Dra mig framåt släng mig bakåt ät upp mig och svälj mig! DET FUNKAR! Ta en kaka! Nej ta två! Ta alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag har också ett problem med SA... Vi har ju nyss skaffat ny dator, men då har den inte DVD-spelare, som GTA: SA är avsett för. Dock har vi brännare och CD-rom... CD-romen funkar icke... Men ska då brännaren funka? Jag menar.... Om jag testar så vill jag ju inte precis vara tvungen att kasta bort skivan efteråt. Jag har inte lirat SA på länge, och vill göra det. Hjälp nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Jag har också ett problem med SA... Vi har ju nyss skaffat ny dator, men då har den inte DVD-spelare, som GTA: SA är avsett för. Dock har vi brännare och CD-rom... CD-romen funkar icke... Men ska då brännaren funka? Jag menar.... Om jag testar så vill jag ju inte precis vara tvungen att kasta bort skivan efteråt. Jag har inte lirat SA på länge, och vill göra det. Hjälp nån? ?? Om du inte har en DVD-spelare så kan du inte köra Gta Sa tyvärr... Även om du har en vanlig Cd- Brännare så kommer det ej att funka för Brännaren kan ju inte uppnå dom läs hastigheter som DVD-kräver... Så... Köp en Dvd- spelared antingen en Extern eller en som ska sitta i burken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 (redigerad) Dra mig framåt släng mig bakåt ät upp mig och svälj mig! DET FUNKAR! Ta en kaka! Nej ta två! Ta alla! *jättegoda kakor* Mums det såg gott ut tack Redigerad 17 juni, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts