Cyper Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Har nu sett det några bilder och trailers på det här spelet på Gamespot och jag undrar om någon här har kört det? Är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Det är skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Super skit till och med. Allt suger med spelet, köp det absolut inte. Det är en plåga att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ousch då. Jag som trodde det var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Såg nåra betyg och alla var mellan 4.0 - 5.0 Av dom jag såg då. Finns säkert andra betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jag har spelat egenom spelet en gång och jag kan säga med rak arm att det inte var det bästa precis. Köp det inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Bästa Vietnamspelet är Vietcong, satsa på det istället (såvida du inte har det). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Beskriv lite vad som är dåligt med det. Förresten, i Super PLAY fick det 6/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Jag tycler faktiskt att spelet är riktigt kul. Banorna är lite kluriga och tuffa och man kan lätt spela om dem för att låsa upp fler grejor. Grafiken är kanske inget vidare men striderna och resten av spelet är riktigt kul. Sedan finns det en hemabas där man kan köpa grejor/vapen, låsa upp extras, köpa prostituerade osv. Jag hatade spelet först, men efter 2 banor så var jag såld. Redigerad 15 juni, 2006 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Tror inte jag köper spelet då.. Blir nog LCS Istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts