Foo Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 LÄS MER HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 BLÄ det ska vi inte.. ser ut som nåt Svenneläger där Görna person gasar ihjäl alla som inte gillar honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Man kanske ska dit och bränna ner skiten. Nej fyfan säger jag - någon måste stoppa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Svenneläger Ahh idiot. Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Man kanske ska dit och bränna ner skiten. Nej fyfan säger jag - någon måste stoppa detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ahh idiot. Nope. Idiot på dig själv ffs... vad skulle det annars heta iställer för judeläger ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Idiot på dig själv ffs... vad skulle det annars heta iställer för judeläger ??? Inte fan säger man svenneläger, är det så svårt att skriva Det ser ut som ett ställe för tanter med svensk bakgrund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ska dit och olla så många som möjligt. Usch, jävla skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Mja, jag ska nog inte dit. Verkar vara en aning för hrm... fundamentalistiskt för mina personliga religiösa preferenser, för att uttrycka det milt. Men, each to his own, antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Idiot på dig själv ffs... vad skulle det annars heta iställer för judeläger ??? Inte fan säger man svenneläger, är det så svårt att skriva Det ser ut som ett ställe för tanter med svensk bakgrund? Inte fan heter det judeläger heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ska dit, springa upp på scen när Jesus håller tal, sparka honom på smalbenet och skrika "Owned, owned, owned!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Haha, gör så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) HEHEHEHEHEHEHEHEH Redigerad 14 juni, 2006 av sebbe68 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Men seriöst... va mogna alla verkar vara här... Om bara ska klaga på grejjer kan ni väl gör det tyst i er ensamhet och inte förstöra i denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Min gamla skola heter Nyhemsskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Det här verkar ju jävligt trevligt, Klar som fan att man ska dit. det kommer ju rocka som inihelvete!! Tyst tänksamhet: Klag! Klag! Klag! Klag! Klag! Klag! Klag! Klag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Men seriöst... va mogna alla verkar vara här... Om bara ska klaga på grejjer kan ni väl gör det tyst i er ensamhet och inte förstöra i denna tråd! Jo, vi har växt upp och insett bibeln är en gammal saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jo, vi har växt upp och insett bibeln är en gammal saga. Goddamnit Då blir de väl ingen bibelläsning ikväll då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Goddamnit Då blir de väl ingen bibelläsning ikväll då Lilla Sjöjungfrun är också en saga, men den läser jag om och om och om igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Ska dit, springa upp på scen när Jesus håller tal, sparka honom på smalbenet och skrika "Owned, owned, owned!" Hade vart ballare om du skulle skrika "POWNED POWNED POWNED" men fet mörk bas röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts