Alle090 Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 han menar att det finns 2 olika peds som säljer knark, en vit och en *mörkhyad Tack, det var det jag menade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Tack, det var det jag menade.. Oh sry, missuppfattade det du sa, sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Vad coolt, jag har spelat igenom SA två gånger men ändå inte stött på någon av dom två som säljer. Tror jag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Oh sry, missuppfattade det du sa, sry Nae, det gör inget.. Jag mena det är ju mänskligt att Fela och Gudomligt att förlåta Vad coolt, jag har spelat igenom SA två gånger men ändå inte stött på någon av dom två som säljer. Tror jag. Nån gång måste du ha sett dom.. Dom finns mest i Los Santos och några få i San Fierro.. (SF tror jag) Du kanske inte har blivit erbjudnen knark med du har säkert sett dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Om man går utanför Johnson House, tar vänster vid ryders hus och ställer sig utanför första flickvännen bor så kan man se massvis med knarklangare där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
G4L Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 1. Man kan inte köpa knark av dem (Y & N) är bara om man ska svara nej på ett vänligt/ovänligt sätt. 2. Man behöver inte gå utanför Michelles hus för att se langare, man kan se dem på Grove också. 3. Men var de är och hur många de är beror mycket på vart man är i storyn. De blir fler och fler samt mer utspridda när man klarar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 Så det är helt enkelt en vanlig crackdealer som om man dödar får mycket pengar av. Trodde det var en speciell snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Vad coolt, jag har spelat igenom SA två gånger men ändå inte stött på någon av dom två som säljer. Tror jag. Du har garanterat sett dom nån gång, i ett uppdrag ska man döda dom knarklangare som finns i Groove Street för att skydda gängmedlemmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts