Jump to content

Skum kille!

Recommended Posts

Jag var ute och gick och sedan kom en kille och frågade en sak (Hörde inte vad han sa för jag har inge ljd just nu) det kom upp om jag ville svara ja eller nej... Jag svarade ja och så tog han pengar av mig och samma sak av en *HOST* hora *HOST*. Här är en bild av honom! (Det står "ROCKSTAR" på honom.. han kanske skaffar pengar till företaget.. :ermm: )

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var ute och gick och sedan kom en kille och frågade en sak (Hörde inte vad han sa för jag har inge ljd just nu) det kom upp om jag ville svara ja eller nej... Jag svarade ja och så tog han pengar av mig och samma sak av en *HOST* hora *HOST*. Här är en bild av honom! (Det står "ROCKSTAR" på honom.. han kanske skaffar pengar till företaget.. :ermm: )

Han säljer knark och om polisen ser dig så får du 2 stjärnor tror jag och ibland kan man se honom och en annan som säljer knark bli jagade av polisen..

BTW: Märker att du har det upptaget med Ditt Gta Sa på din Vist pc..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skojar du?? ska spela gta sa hela sommarlovet!

Det är den rätta tonen...

Är lite avund.. Jag kan inte spela på min nuvarande data hemma för Mitt graffe har bara 32Mb

(trodde det var en 512 Mb :ermm: ). Så jag sparar till ett graffe med 256 MB..

Och jag är på god väg..

:wub: Pssstt..Ni får gärna donera lite till mig för att jag är så snäll, NU ERA JÄVLAR!!! (w00t)

Har faktiskt inte spelat GTA alls på länge. Har börjat spela Oblivion. Ska snart börja med SA igen, dock.

Vad fick dig att sluta..

Det måsta ha varit hemskt?? :wub:

eller du kanske väntar på Gta IV?? (w00t)

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, hade klkarat alla uppdrag och hade fastnat för moddar. Men sen, en dag, tog alla roliga moddar slut. :'( Men snart så kommer en som gör att man kan flyga till VC och LC! :)

Ja, moddande är ju bara för sköj!!! :o

Jag längtar tills det där med att man kan flyga till VC och LCS medan du spelar SA!! Verkar skit kul... Och jag ska köpa nya uppgraderingar till min dator... Jag ska köpa ett 512 mb graffe kort och sedan ett nytt moderbord och sen det bästa!! TADA 1024 mb MINNE!!!!!!!!

Det där låter farligt läskande!!! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså det finns ju mer än en knark langare??

Det finns ju två minst vad jag har för mig..

Den andra är Svart-hyad och har svarta kläder på sig..

BTW: Nu kom jag på vad jag ska göra när jag får igång mitt Gta Sa på denna data..

Jag ska spionera på en knark langare och se hur det går för honom..

Hur mycket han hinner sälja innan han åker fast av polisen...??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men asså det finns ju mer än en knark langare??

Det finns ju två minst vad jag har för mig..

Den andra är Svart-hyad och har svarta kläder på sig..

BTW: Nu kom jag på vad jag ska göra när jag får igång mitt Gta Sa på denna data..

Jag ska spionera på en knark langare och se hur det går för honom..

Hur mycket han hinner sälja innan han åker fast av polisen...??

2 vad pratar du om?

Hela SA är ju överfylld av knarklangare, om man gör på rätt sätt kan man få pengar av polisen när man dödar dom. + knarklangarens pengar.

har lyckas med det en gång

Länk till kommentar
Dela på andra sidor