infested Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Det här är min senaste stuntfilm, inferior. Vanligtvis brukar jag enbart eller en övervägande del av mina stuntvideor ha grenade boosting (kommer posta om det lite senare, har en fet guide om det att översätta ), men i denna video återvänder jag till det som de flesta definierar som stunting, i fordon. inferior (hög kvalité) på TGAHQ.com inferior (låg kvalité) på TGAHQ.com Bägge länkarna kräver en snabb och gratis registrering, kan ladda upp videon på rapidshare om det föredras. inferior (låg kvalité) på rapidshare Här är en länk till originaltråden (GTAS) Redigerad 13 juni, 2006 av infested Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Bägge länkarna kräver en snabb och gratis registrering, kan ladda upp videon på rapidshare om det föredras. Det vore schysst.. För jag orkar inte regga mig på ännu en sida för en film..(Ta inte illa upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infested Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Mmmkay, laddar upp LQ versionen på 9MB till Rapidshare då. (Min upload ligger på 20kb/s, orkar inte ladda upp en 56MB fil just nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Välkommen till forumen ^^ ...tror nog ja ska registrera mig på gtasajten, verkar vara mycket folk som kommer hit därifrån (welcome to the forums. I think I should register at gtasajten, seems a lot of ppl come here from that site) sup? Laddar på rs när länken kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infested Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 B jorå de e bara najs ^^ första posten är uppdaterad med RS-länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Hahaha.. Så jävla grym den va... LOL bra gjort.. Men bara undra vad gubben säger i början??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infested Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Han säger "Orgasm-eeööö" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Han säger "Orgasm-eeööö" Allvarligt?? Det är ju pervest!! Aja, men filmen va go iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Men tjenare Infan, välkommen till GTAsajten! Ang. filmen: Som du vet så gillar jag den. Riktigt bra för att vara PS2 film. Palm-landningen är riktigt fin och the double bumpsen är riktigt svåra att göra. Det jag gillar mest dock är gb-stunten. Det sista måste vara det bästa som nånsin gjorts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infested Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nemen ^^ Tackleberry Finn droppar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 VOTE +10! Grymt häftiga stunts!Jag älskar dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
infested Skrivet 23 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2006 Thanks, a latte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts