Weener Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Lugn nu grabbar, vad säger ni nu då? (Även fast jag tycker att det redan fanns snyggare tjejer på bilden innan) Schmek Men förhelvete, jag som tyckte att hon var skitsöt. Nu förstördes allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Vi hade vår igår, fast bal har man när man gått ut gymnasiet, vi hade fest. Jag hade en ljusblå skjorta med mörka jeans. Jag såg riktigt stilig ut. Höhö, jag har hört annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Höhö, jag har hört annat. Go fuck a duck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Go fuck a duck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Min skola har bal vid 17.30 idag. Ska ha svart kavaj, skjorta och svarta jeans. Tyvärr stukade jag foten när jag kampade med klassen så jag får se hur det blir med dansen=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts