Jump to content

Skol Bal

kebabkurt
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Studentbal på söndag. Har köpt en svart kostym på dressman, men svaga vita ränder. En blå skjorta, som är lite glansig. En vit, smal slips. Ett skärp och en röd näsduk. Till sist ett par fina skor, bara 300 spänn på skopunkten.

Kavajen (t. vänster)ser ut som på bilden, byxerna har samma mönster. Jag är iofs han till höger, men detta var på konfirmationen.

post-1922-1150217720_thumb.jpg

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjo, nu är det dags för skolbal och jag bara undrar om ni tror att det är lungt att jag kommer dit i Kavaj, carthartt byxor och gympadojjer?

Eller kommer jag bli bazzad och trampad på?

Stay Black.

På min skola står det i alla fall så att frack/klänning är ett måste för att få komma in!

Hur det är på din skola har jag noll koll på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som hade hel kostym.. alltså kostymbyxor och kavaj? känns som om jag e rätt ensam om de :ermm:

Klart man har kostym.. då visar man att man har klass och vågar lägga ut pengar på diverse dyra kläder. och inte vara rädd för att bli kallad snobb.. det blir jag iaf(inte på ett dåligt sätt:P)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart man har kostym.. då visar man att man har klass och vågar lägga ut pengar på diverse dyra kläder. och inte vara rädd för att bli kallad snobb.. det blir jag iaf(inte på ett dåligt sätt:P)

Alltså itne så, men du är typ.. 14?

Har man avslutingsbal då?

Och @ Mr. Tobbe-blonda-flickan-med-tandställning:

Själv på min avslutninen detta året hade jag vit tröja + svart skjorta under + svarta byxor + svarta lackskor.

muy bueno :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså itne så, men du är typ.. 14?

Har man avslutingsbal då?

Och @ Mr. Tobbe-blonda-flickan-med-tandställning:

Själv på min avslutninen detta året hade jag vit tröja + svart skjorta under + svarta byxor + svarta lackskor.

muy bueno :wub:

Vi hade inte någon bal men vi har avslutning som alla andra ? och i vintras hade vi en "nobelmiddag" där vi fick våra betyg :ermm:

på båda ställena hade jag kostym...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor