tommy killer Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Lugn nu grabbar, vad säger ni nu då? (Även fast jag tycker att det redan fanns snyggare tjejer på bilden innan) Schmek Jag tar tillbaka det jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nån som hade hel kostym.. alltså kostymbyxor och kavaj? känns som om jag e rätt ensam om de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Lugn nu grabbar, vad säger ni nu då? (Även fast jag tycker att det redan fanns snyggare tjejer på bilden innan) Schmek Hahaha Där är hon visst inte lika snygg, men det är nog p.g.a. det ondskefulla grinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Lugn nu grabbar, vad säger ni nu då? (Även fast jag tycker att det redan fanns snyggare tjejer på bilden innan) Schmek Men shit. Jag ångrar.... (backar undan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Men shit. Jag ångrar.... (backar undan) Jaa, sa ju att ni skulle lugna er. Tjejen i svart på första bilden är MYCKET finare. Märk den SKÖNASTE lill-italienaren någonsin på bänken till höger, repekt! Bild Redigerad 13 juni, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jaa, sa ju att ni skulle lugna er. Tjejen i svart på första bilden är MYCKET finare. Posta något på henne då för att övertyga oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jaa, sa ju att ni skulle lugna er. Tjejen i svart på första bilden är MYCKET finare. Märk den SKÖNASTE lill-italienaren någonsin på bänken till höger, repekt! Bild Dom snyggaste på den fotot är ju dessa. http://img154.imageshack.us/img154/3997/tmp6jx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Studentbal på söndag. Har köpt en svart kostym på dressman, men svaga vita ränder. En blå skjorta, som är lite glansig. En vit, smal slips. Ett skärp och en röd näsduk. Till sist ett par fina skor, bara 300 spänn på skopunkten. Kavajen (t. vänster)ser ut som på bilden, byxerna har samma mönster. Jag är iofs han till höger, men detta var på konfirmationen. Redigerad 13 juni, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Men shit. Jag ångrar.... (backar undan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Dom snyggaste på den fotot är ju dessa. http://img154.imageshack.us/img154/3997/tmp6jx.jpg Ja, det är dom två och hon som står till höger om mr. tobbe som är snyggast. Men jag fattar inte att den där tjejen kan ha så fula tänder. Och hennes smile stärker inte hennes snygghet precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ta vad du vill. (inom seriösa gränser) och om någon trampar på dig ber du dom dra åt helvete. Funkar alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Är det inte olagligt att lägga ut bilder på andra utan tillåtelse? Eller woot ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Är det inte olagligt att lägga ut bilder på andra utan tillåtelse? Eller woot ? :S "Here is a phone. Call anyone who cares" *Räcker fram en telefon* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nån som hade hel kostym.. alltså kostymbyxor och kavaj? känns som om jag e rätt ensam om de Jag hade allt på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 "Here is a phone. Call anyone who cares" *Räcker fram en telefon* HEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHEHEHEH omfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ja tjejen i svart va goare än dom andra Lite ot jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Tjo, nu är det dags för skolbal och jag bara undrar om ni tror att det är lungt att jag kommer dit i Kavaj, carthartt byxor och gympadojjer? Eller kommer jag bli bazzad och trampad på? Stay Black. På min skola står det i alla fall så att frack/klänning är ett måste för att få komma in! Hur det är på din skola har jag noll koll på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nån som hade hel kostym.. alltså kostymbyxor och kavaj? känns som om jag e rätt ensam om de Klart man har kostym.. då visar man att man har klass och vågar lägga ut pengar på diverse dyra kläder. och inte vara rädd för att bli kallad snobb.. det blir jag iaf(inte på ett dåligt sätt:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Klart man har kostym.. då visar man att man har klass och vågar lägga ut pengar på diverse dyra kläder. och inte vara rädd för att bli kallad snobb.. det blir jag iaf(inte på ett dåligt sätt:P) Alltså itne så, men du är typ.. 14? Har man avslutingsbal då? Och @ Mr. Tobbe-blonda-flickan-med-tandställning: http://img133.imageshack.us/img133/7116/wtfbear4ch.th.jpg Själv på min avslutninen detta året hade jag vit tröja + svart skjorta under + svarta byxor + svarta lackskor. muy bueno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Alltså itne så, men du är typ.. 14? Har man avslutingsbal då? Och @ Mr. Tobbe-blonda-flickan-med-tandställning: http://img133.imageshack.us/img133/7116/wtfbear4ch.th.jpg Själv på min avslutninen detta året hade jag vit tröja + svart skjorta under + svarta byxor + svarta lackskor. muy bueno Vi hade inte någon bal men vi har avslutning som alla andra ? och i vintras hade vi en "nobelmiddag" där vi fick våra betyg på båda ställena hade jag kostym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts