kebabkurt Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Tjo, nu är det dags för skolbal och jag bara undrar om ni tror att det är lungt att jag kommer dit i Kavaj, carthartt byxor och gympadojjer? Eller kommer jag bli bazzad och trampad på? Stay Black. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Kom som du brukar. Vardagskläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Gympaskor är inte det bästa alternativet till en kavaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Såhär körde vi: Balen (Jag är killen som har mörkast hår) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Såhär körde vi: Balen (Jag är killen som har mörkast hår) Tjejen i Rosa klänning var väldigt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Vi hade vår igår, fast bal har man när man gått ut gymnasiet, vi hade fest. Jag hade en ljusblå skjorta med mörka jeans. Jag såg riktigt stilig ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag ska gå med mina vanliga kläder fast jag byter ut rocky tröjjan mot en kavaj. men...ajg ska gå i dom byxorna eller dom? ojojoj vad jag har bunkrat krök förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Skaffa några fina skor också, vi ska ha vår avslutningsfest imorgon men många kallar det för "bal" fastän det inte är de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Skaffa några fina skor också, vi ska ha vår avslutningsfest imorgon men många kallar det för "bal" fastän det inte är de Äh, jag har redan fina Vans. Det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jamen du skrev att du skulle ha gympadojer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Tjejen i Rosa klänning var väldigt fin Håller med!!! ... Mer än fin... Vacker och snygg! Jag funderar på att när det är bal så ska jag nog med: Jeans, Rosa skjorta och en Svart kavaj. (Kollade på Fab 5. Dom tipsade de) Redigerad 13 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 13 juni, 2006 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Såhär körde vi: Balen (Jag är killen som har mörkast hår) Kunde ni inte väntat på stackarn där bakom som ville vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Revenger Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Usch, lite mer påhittiga kan ni väl vara? http://img112.imageshack.us/img112/5228/ja...kldernr19uu.jpg Sådär såg jag ut, vita jeans, vita skor, vit skjorta med små rutor, och en ful näsduk! Ville ha en mörkröd i siden, men hittade ingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Tjejen i Rosa klänning var väldigt fin Amen to that 3 år kvar dit men jag har svårt att se mig själv i kavaj xD Redigerad 13 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag har svårt att se mig i spegeln just nu, jag ser ut som värsta hobby turken. Trucker keps blir kronan på verket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Tjejen i Rosa klänning var väldigt fin ...................................... Redigerad 13 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Tjejen i Rosa klänning var väldigt fin Javisst, klart värt att spara bilden pga henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Lugn nu grabbar, vad säger ni nu då? (Även fast jag tycker att det redan fanns snyggare tjejer på bilden innan) Schmek Redigerad 13 juni, 2006 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Lugn nu grabbar, vad säger ni nu då? (Även fast jag tycker att det redan fanns snyggare tjejer på bilden innan) Schmek Inga kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts