Jump to content

Skulle behöva lite hjälp ..

Recommended Posts

Så här ligger det till: Jag har gjort alla uppdrag förutom de 4 sista. Jag skulle gärna vilja göra dessa men först vill jag klara uppdraget "breaking the bank at Caligula's". Problemet är att jag inte vet hur jag skall få igång uppdraget. Jag har hört att man skall döda sin flickvän eller något liknande, så jag gjorde det. Givetvis kom 5 polismän och börja skjuta på mig. Snälla, hjälp mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här ligger det till: Jag har gjort alla uppdrag förutom de 4 sista. Jag skulle gärna vilja göra dessa men först vill jag klara uppdraget "breaking the bank at Caligula's". Problemet är att jag inte vet hur jag skall få igång uppdraget. Jag har hört att man skall döda sin flickvän eller något liknande, så jag gjorde det. Givetvis kom 5 polismän och börja skjuta på mig. Snälla, hjälp mig :P

Pröva igen. Gå ut med henne på en date, När ni väl är ute så kan du gå till ett gömt ställe och blasta henne med en shotgun i huvudet. Sen går du bara enkelt till hennes hus och kliver in och snor henne "keycard". När du väl har snott den kommer kära Woozie ringa och fråga om det gick bra, o.s.v. o.s.v...

Tänk på att du måste ha datat ungefär 50% med henne innan du kan kunna komma in till henns hus, eller hur det nu var. Hade du fråagt för ett år sen hade jag fattat bättre.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor