Wopido.inc Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Så här ligger det till: Jag har gjort alla uppdrag förutom de 4 sista. Jag skulle gärna vilja göra dessa men först vill jag klara uppdraget "breaking the bank at Caligula's". Problemet är att jag inte vet hur jag skall få igång uppdraget. Jag har hört att man skall döda sin flickvän eller något liknande, så jag gjorde det. Givetvis kom 5 polismän och börja skjuta på mig. Snälla, hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Så här ligger det till: Jag har gjort alla uppdrag förutom de 4 sista. Jag skulle gärna vilja göra dessa men först vill jag klara uppdraget "breaking the bank at Caligula's". Problemet är att jag inte vet hur jag skall få igång uppdraget. Jag har hört att man skall döda sin flickvän eller något liknande, så jag gjorde det. Givetvis kom 5 polismän och börja skjuta på mig. Snälla, hjälp mig Pröva igen. Gå ut med henne på en date, När ni väl är ute så kan du gå till ett gömt ställe och blasta henne med en shotgun i huvudet. Sen går du bara enkelt till hennes hus och kliver in och snor henne "keycard". När du väl har snott den kommer kära Woozie ringa och fråga om det gick bra, o.s.v. o.s.v... Tänk på att du måste ha datat ungefär 50% med henne innan du kan kunna komma in till henns hus, eller hur det nu var. Hade du fråagt för ett år sen hade jag fattat bättre. Redigerad 13 juni, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Okej, bra. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Så vitt jag vet så kan du gå ut med henne flera gånger och när hon ringer så är det bara att hämta keycardet. Man behöver inte alls döda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Så vitt jag vet så kan du gå ut med henne flera gånger och när hon ringer så är det bara att hämta keycardet. Man behöver inte alls döda! Nej t.o.m. det Fast då måste man dejta henne ett tag, och det kan vara ganska jobbigt. Redigerad 13 juni, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Nej t.o.m. det Fast då måste man dejta henne ett tag, och det kan vara ganska jobbigt. Neej, DU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Så vitt jag vet så kan du gå ut med henne flera gånger och när hon ringer så är det bara att hämta keycardet. Man behöver inte alls döda! Neej, DU! Jag tycker att det är lättare att göra: Boom headshot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ok. Men man kan alltså döda henne direkt, gå in i huset och hämta kortet, eller...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 18 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Jobbigt och dejta henne Hon brukar inte ens vara hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 Bra svar på frågan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts