Jump to content

Era värsta mardrömmar(som ni drömt)

The xD
 Share

Recommended Posts

Någon annan som än jag som brukar/brukade få sånna där falla från högt avstånd från marken upplevelser?

Eller halka omkull.

Jag brukade få sånna förr, nu hender det sällan. Man sover inte fullständigt, men så drömmer man att

man faller från ett träd så känns det i hela magen när man vaknar.

Någon? :P

Jag hade det ofta förut men det var ett tag sen sist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Någon annan som än jag som brukar/brukade få sånna där falla från högt avstånd från marken upplevelser?

Eller halka omkull.

Jag brukade få sånna förr, nu hender det sällan. Man sover inte fullständigt, men så drömmer man att

Någon? -_-

Har härt mig med... Otrevligt.

Fast... Jag har 2 som jag rankar som värst....

Jag vet inte varför, men jag drömmer rätt mycket om polisyrket...

Jag och min kollega hade svarat på ett larm om rån. Vi åker dit, men gärningsmannen har ju redan hunnit fly.

Dock, så har de tagit reg. nummret, så bilen efterlyses... Vi cruisar runt stan, och får syn på bilen (en skåpbil),

så vi försöker stoppa den men den försöker fly. Radiomottagningen är dålig, så be om förstärkning gick inte,

så vi förföljer ensamma bilen till någon öde fabrik eller något utanför stadsgränsen, där vi tappar bort dem ett

tag, men efter lite sökande hittar vi bilen - tom.

Så vi försöker på nytt be om understöd - och det funkade denna gång!

Vi går in då, och delar upp oss. Det är lugnt ett tag, sedan hör jag skottlossning, och att min partner skriker i radion

"Polisman skadad! Jag är träffad!" Så jag springer (utan att tänka på att röra mig tyst), för att hitta honom.

Jag hittar honom, knappt vid liv. Så jag tvärkollar igenom rummet, men ingen är där, så jag försöker hjälpa honom, och rapporterar att

han är allvarligt skadad. Sen blir det svart. Jag vaknar upp efter ett tag, fastbunden. Jag måste ha vaknat fort, eftersom understödet inte nått fram.

Någon av rånarna säger någonting... Minns dock ej vad. Men sedan för att roa sig så tar en av dem min pistol ur hölstret och skjuter mig i magen,

på nära håll. Sedan så åker knäna på en kulsalva. Jag börjar höra siréner... en av dem lyfter mitt vapen och siktar på mitt huvud och det blir svart.

Kan verka lite fånig.... Men jag var ganska skraj... Det gjorde t.om ont där kulan i magen tog.

Det var obehagligt.

En annan som jag rankar högt... Ok, detta kan verka uppgjort för att få till en berättelse - men så är inte fallet!

Jag var soldat i polska armén.

Det var krig... Vi var i Irak eller Afghanistan, tror jag. Jag och min grupp skulle infiltrera ett misstänkt utbildningsläger för Al-Qaida.

Så vi gick in, utklädda till Al-Qaida medlemmer (med våra ordinarie uniformer under).

Jag och två andra (Mariusz och Lech, tror jag de hette) smög oss till en säker plats - trodde vi, för att spionera, och filma allt med en

mikrokamera. Vi hör steg, men hinner aldrig vända oss om - förutom Lech, som vänder sig om mot sin död (ett panskott).

Vi andra blir nedslagna, före vi hinner reagera.

Vi vaknar ett tag senare (som i förra drömmen :P ), i ett förhörsrum.

Vi vägrar svara på frågor, så då tar de och skjuter Mariusz i smalbenet för att visa att de menar allvar.

Men vi svarar fortfarande inte. Så Mariusz och jag förs iväg för avrättning. Då de lyfter gevären så vaknar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast... Jag har 2 som jag rankar som värst....

Jag vet inte varför, men jag drömmer rätt mycket om polisyrket...

Jag och min kollega hade svarat på ett larm om rån. Vi åker dit, men gärningsmannen har ju redan hunnit fly.

Dock, så har de tagit reg. nummret, så bilen efterlyses... Vi cruisar runt stan, och får syn på bilen (en skåpbil),

så vi försöker stoppa den men den försöker fly. Radiomottagningen är dålig, så be om förstärkning gick inte,

så vi förföljer ensamma bilen till någon öde fabrik eller något utanför stadsgränsen, där vi tappar bort dem ett

tag, men efter lite sökande hittar vi bilen - tom.

Så vi försöker på nytt be om understöd - och det funkade denna gång!

Vi går in då, och delar upp oss. Det är lugnt ett tag, sedan hör jag skottlossning, och att min partner skriker i radion

"Polisman skadad! Jag är träffad!" Så jag springer (utan att tänka på att röra mig tyst), för att hitta honom.

Jag hittar honom, knappt vid liv. Så jag tvärkollar igenom rummet, men ingen är där, så jag försöker hjälpa honom, och rapporterar att

han är allvarligt skadad. Sen blir det svart. Jag vaknar upp efter ett tag, fastbunden. Jag måste ha vaknat fort, eftersom understödet inte nått fram.

Någon av rånarna säger någonting... Minns dock ej vad. Men sedan för att roa sig så tar en av dem min pistol ur hölstret och skjuter mig i magen,

på nära håll. Sedan så åker knäna på en kulsalva. Jag börjar höra siréner... en av dem lyfter mitt vapen och siktar på mitt huvud och det blir svart.

Kan verka lite fånig.... Men jag var ganska skraj... Det gjorde t.om ont där kulan i magen tog.

Det var obehagligt.

Du har kollat för mycket på Polis film -_-

Jag tror jag vet en anledning varför man känner smärta av det som händer i drömmarna.

När man blir slagen i t.ex. magen så går en "närv stöt" till hjärnan och det börjar det göra ont.

Men när man drömmer blir hjärnan lurad så det börjar ta ont utan närvstöt.

Samma sak när man faller så tror hjärnan man faller och gör så det känns som man faller.

Så tror jag det e iaf, någon kan ju rätta mig om jag har fel :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P Jag drömde en gång att jag var på väg hem från skolan.

På vägen hem såg jag ett hus med en dörr av glas så man kunde se in.

I uppgången satt en gubbe i rullstol och när han fick se mig började han cp:a så jag sprang.

Sen när jag kom hem var han innanför dörren men jag hade en ryggsäck och där i låg en AK!!!!!!!!

Så jag peppra sönder han så det bara var vissa bitar kvar av honom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag var liten hade jag ofta en återkommande mardröm en period, som avlustades kontstigt.

Varje natt drömde jag att jag var hemma i min hall till yterdörren. Jag hör att någon "ond" kommer uppför trappan (bodde i lägenhet) och jag msåte hinna stäng dörren innan han hinner upp, jag han aldrig och vaknade upp när han tagit mig, dock såg aldrig någon hemma att han tog mig vilket gjorde allt lite läskigare.

Hur som helst, det skumma var att jag en natt drömde att jag inte orkade med dom här drömmarna längre och var tvungen att flytta. Så vi flyttade till ett nytt hus och när jag gick till dörren i det nya huset kommer den här onda mäniskan igen precis när jag ska stänga och låsa dörren, men den här gången förvandlas den onda till en liten fjäder och flyger iväg, efter det har jag aldrig upplevt dom har drömmarna igen. Skumt.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller halka omkull.

Någon? :ermm:

Det var längesen nu och jag saknar det. Apskoj ju.

Äckligaste jag varit med om är typ när jag drömt sexuellt om min mor. I drömmen så är det inte äckligt. Men sen när jag vaknar mår jag illa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, så jag var i Half-Life och struttade runt (Black Mesa). Sen när jag tittar bakom ett hörn står G-Man där och börjar springa mot mig med nerböjt huvud och säga "You cannot resist my butting." Jag sprang som en galning och kom till sist ifrån honom. Men dum som jag var gick jag tillbaks och han "head-buttade" mig så jag dog. WTF?

Jag tyckte den här var jäkligt skum, men jag blev rätt skraj när jag sprang ifrån honom. :ermm:

Var dock ingen klardröm, men om jag kommer dit igen ska jag headbutta tillbaks så han flyger till Kina!

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har drömt vissa drömmar när man kommer till skolan eller någon annan plats med mycket människor och man har glömt att klä på sig.

Jag hatar de drömmarna! Det var i och för sig ett tag sen jag drömde någon men ändå. :'(

Second that. Komma naken till skolan. Den drömmen var grym.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon som har drömt vissa drömmar när man kommer till skolan eller någon annan plats med mycket människor och man har glömt att klä på sig.

Jag hatar de drömmarna! Det var i och för sig ett tag sen jag drömde någon men ändå. :'(

Exakt det har jag drömt :ermm: Det känns så ensamt när man sitter i klassrummet i kalsongerna och alla andra har kläder på sig. Jag hatar dessa drömmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag får inte mardrömmar. Men när jag var liten brukade jag "vakna" "förlamad" (det jag berskrev i den andra drömtråden). Detta har kombinerats med drömmar. En gång skulle jag göra en kullerbytta i en ladugård. Då satte sig en kossa på mig, så jag blev helt fast, som förlamad. Det var väldigt hemskt, jag sa till min syrra att hon skulle hämta pappa, sen minns jag inget mer. En liknande dröm utspelade sig i duschen efter jumpan. Jag var så svettig att jag fastnade på väggen, kände mig förlamad. Till råga på allt sprutade de andra vatten på mig, jävligt jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång drömde jag att jag blev överkörd av en motorvält. sen när jag vaknade så kändes det som att jag var ner tryckt i sängen..

om ni undrar varför jag är här så är det för att det är så j*vla tomt på internet, men jag drar väl igen om det kommer några klagomål...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy helvete vad lebbigt det är när man ligger i sängen och håller på att somna, så får man som en liten dröm innan man riktigt somnar. Sen så halkar man i "drömmen" och vaknar av ett "snubbel"-ryck i sängen. Alltså att man rör sig precis som man gjorde i drömmen när man halkade, fast på riktigt. Händer mig väldigt ofta, blir alltid lika skrämmd av det.

Har också drömt drömmar där jag går naken i skolan. Utan att bry mig. Nudistigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm.

En gång så drömde jag..... at...att... att jag och en annan man...... (låt fantasin flöda)

Haha nee men.

Jag drömmer inte så hemska saker.

Men en gång drömde jag att jag blev jagad av en vampyr med motorsåg.

Jag min bror och min kompis sprang till toan och försökte stänga men vampyren kämta emot och då puttade min kompis ut min bror så han blev sågad på armar och ben, men sen lyckades vi stänga dörren.

Men plötsligt från golvet kom den blodtörstiga bästen och vi sprang ut ur toan, men vi var inte i huset längre, vi var på gatan :ermm:

Vi såg en polisbil och alla sprang till den, sen vaknade jag :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, hade en asskum dröm för några veckor sedan, jag och en brud hade sex på stranden, då kom min familj och satte sig jämter oss och sa hej, la ut en filt och satte sig och fikade, brevid oss.

lol, lustiga drömmar man kan ha. :wub:

btw: oftest när jag drömmer, så känner jag att det är en dröm så jag kan göra sånt jag inte vågar i verkligheten, omg allså, typ springer in och tar massa datorspel, springer som en idiot för att komma hem och testa dom, men oftast slutar drömmen när jag tänker att det är en dröm för mycket, allså när jag typ tänker "detta är en dröm, gör vad du vill" :ermm:

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fy helvete vad lebbigt det är när man ligger i sängen och håller på att somna, så får man som en liten dröm innan man riktigt somnar. Sen så halkar man i "drömmen" och vaknar av ett "snubbel"-ryck i sängen. Alltså att man rör sig precis som man gjorde i drömmen när man halkade, fast på riktigt. Händer mig väldigt ofta, blir alltid lika skrämmd av det.

Har också drömt drömmar där jag går naken i skolan. Utan att bry mig. Nudistigt.

Ja, när man tänker på något, så "går det för långt", det blir som en dröm i tankarna. Är det det du menar? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor