Jump to content

Era värsta mardrömmar(som ni drömt)

The xD
 Share

Recommended Posts

Jaa här kan ni altså dela med er av ere värsta mardrömmar :wub: ( som ni drömt alltså)

Min värsta mardröm va när jag kom in i badrummet å pappa låg där utan armar å ben (dom låg utspridda)så han hade alltså bara överkropp och huvud.. sen sa han nått till mig men de minns jag inte för de va 9 år sen jag drömde dehär :lol:

Aja... Eran tur :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Hade en återkommande sykadelisk dröm när jag var yngre.

Det var en massa stjärnor på rad, så kom det en stubbe med med en säck och tog stjärnorna. Ett par röda stövlar som gick omkring under tiden. Sen var det en späckhuggare som kom åkandes oxå. Och hela tiden var det en melodi som jag hörde, en såndär skräckfilms melodi.

Minns att jag vaknade helt hysteriskt rädd. Totalt osamanhängande men äcklig dröm.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var utanför ett stort hus (läs: Mansion ala Resident Evil-stuket). Det var natt och snö på marken.

Jag kommer inte ihåg vad jag var rädd för men jag försökte ropa på hjälp men fick bara fram viskningar.

Hmm, jag brukar också bara få fram viskningar när jag ska skrika i mardrömmar.

Min värsta mardröm var igentligen inte så skrämmande. Jag satt vid mitt skrivbord och läste en bok, och plötsligt stod det en liten dvärg jämte mig och sa med pipig röst: "Behöver du hjälp"

Blev så chockad att jag vaknade :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en massa stjärnor på rad, så kom det en stubbe med med en säck och tog stjärnorna. Ett par röda stövlar som gick omkring under tiden. Sen var det en späckhuggare som kom åkandes oxå. Och hela tiden var det en melodi som jag hörde, en såndär skräckfilms melodi.

Minns att jag vaknade helt hysteriskt rädd. Totalt osamanhängande men äcklig dröm.

Lustig dröm -_-

Men det där låter som om det skulle betyda något särkilt att du drömde den där drömmen..

En av mina värsta drömmar ever så:

Jag sovde i ett torn så kollade jag ut så sprang det fullt av jätte tomater och bananer ute på fältet

sen sparkade en tomat omkull tornet där min brorsa bodde :'(

Sen när jag gick till mamma och pappa med min syster var de små guld statyetter

så när jag gick ut så helt plötsligt var en tomat bakom mig och KRAS *jag vaknar*

:'(

Var 5 år, hehe :P

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom gånger jag drömmer, drömmer jag om det ljuva i livet. Ett ljuvt, vackert och högst passionerat liv. Mycket samlag och sådär. Förvisso kan passionen ibland förpestas, då de sexuella drabbningarna sker med folk av viss särart. Typ lärare. O dessa osaliga kräk -lärare.

Suad, jag hatar dig. G? G? Vad fan vill du? VG. JAG VILL HA VG.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Berättar precis som jag kommer ihåg. Detta hände då jag knappt kunde komma upp på ett bord.

Mina kompisar hörde stegen och ropade på mig. En för en klättrade upp för bordet. Vi var tre stycken har jag för mig. Stegen kom närmare och närmare. Båda hade kommit upp på bordet. Jag blev plötsligt stel av räddsla och såg den levande dockan bakom mig. Jag försökte I panik att klättra upp men den drog ner mig samtidigt som jag skrek av röddsla.

Vaknade sen svettig kommer jag ihåg. Har aldrig varit så rädd I en dröm. Och det var den här dockan. Kommer ihåg att jag var skit rädd för den sen. :'(

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min värsta mardröm var igentligen inte så skrämmande. Jag satt vid mitt skrivbord och läste en bok, och plötsligt stod det en liten dvärg jämte mig och sa med pipig röst: "Behöver du hjälp"

:P-_-:)

En gång så drömde jag att jag var i en s.k trädgård med gammal hagga som jagade och skjöt efter mig med hagelgevär. Men hon rörde sig otroligt snabbt och jag kunde inte röra mig lika snabbt. Hann gömma mig bakom några buskar(tror jag hamnade i en labyrint där det är höga buskar runt omkring en). Men hon jagade mig länge, minns inte allt så bra... men jag vaknade upp kallsvettig och fortfarande lite skakig.

Har också haft upprepade drömmar om väldigt konstiga och skrämmande saker. Har inte haft det på ett tag dock. Jag träffar nån som verkar helt vanlig, men som sen vill slå/skjuta/banka ihjäl mig. Helt seriöst. Och dom verkar vara övernaturliga. Träffade samma person 2 gånger, men i andra drömmen kände jag inte igen henne/honom.

Har även drömt om att bli jagad av ungdomsgäng. Yisch.

För länge sen när jag var mindre och sett en vampyrfilm så drömde jag om ett stort landskap som var typ helt dött. Träden var kala... och ja, det var allt som fanns där förutom jag. Sen hörde jag massiva ljud, och himlen fylldes av otroligt stora fladdermöss(större än mig), och de "skrek" allihop och jagade mig.

Men det jag vaknat upp mest skakig och kallsvettig är efter övernaturliga fiender och ungdomsgäng. Men övernaturliga var bra mycket mer skrämmade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev så chockad att jag vaknade :P

-_-

När jag får feber, det var längesen nu så jag vet inte om det är så längre, men förr när jag fick feber så drömmer jag om ett snöre. Bara ett snöre. Rätt som det är blir snöret skrynkligt, och då blir jag helt livrädd, för det får inte bli skrynkligt. En gång blev snöret skrynkligt, och jag vaknade skrikandes kallsvettig. Mamma frågade vad som stod på, och jag replikerade "Om fem sekunder sprängs hotellet!". Jag har absolut ingen aning om varför jag sa så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag drömde ofta mardrömmar när jag var mindre, oftast var det drömmar att man bara föll och föll och föll och precis innan man slåg i backen vaknade jag.

Jag har också haft drömmar om att nått monster eller liknande har jagat mig, precis när dom får tag på en vaknar man.

Detta är en dröm jag aldrig kommer glömma.

Förut brukade jag spela Half life opposing force demot väldigt mycket för jag tyckte det var riktigt skoj.

På nätterna brukade jag ofta tänka på spelet och hur man skulle göra m.m

Men en natt så drömde jag om spelet, alltså jag var gordon (och för er som har spelat det minns nog detta)

I början så vaknar man upp i ett labb, springer man vidare så kommer man in i ett stort rum där det är en som obducerar en utomjording, utomjordingen vaknar och slänger ut mannen från fönstret (ett fönster rum, alltså väggar av glas) sen kommer utomjordingen själv ut därifrån.

Jag hade spelat igenom detta flera gånger men att drömma var värre, i drömmen fick jag panik och inte riktigt visste vad jag skulle göra så jag stog stilla, sen slåg det mig "detta är bara en dröm" sa jag för mig själv, så jag fortsatte stå stilla och utomjordingen närmade sig sakta, sakta, sakta och högg mig rätt igenom magen.

Det värsta var att jag kännde hugget och när jag vaknade skrikandes och kallsvettig hade jag ont i magen.

konstig historia men sann :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som än jag som brukar/brukade få sånna där falla från högt avstånd från marken upplevelser?

Eller halka omkull.

Jag brukade få sånna förr, nu hender det sällan. Man sover inte fullständigt, men så drömmer man att

man faller från ett träd så känns det i hela magen när man vaknar.

Någon? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon annan som än jag som brukar/brukade få sånna där falla från högt avstånd från marken upplevelser?

Eller halka omkull.

Jag brukade få sånna förr, nu hender det sällan. Man sover inte fullständigt, men så drömmer man att

man faller från ett träd så känns det i hela magen när man vaknar.

Någon? :P

Jag har varit med om det ja. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DOM. DOM, DOM!!! De och dem skriver man förhelvete. :P

On topic,

Har faktiskt inte haft mardrömmar på 100 år, vad jag vet.

Kan inte minnas vilken som var min senaste heller.

Uppdaterar om jag får någon.

Du får skriva DOM hur mycket du vill, men får inte blanda DOM med DE och DEM. Därför är det enklare om du bara skriver DOM då du inte behöver fundera över om du ska skriva DE eller DEM... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väl mig ni snackar till för att jag hade..

Sen när jag gick till mamma och pappa med min syster var dom små guld statyetter

Det finns faktist ingen regel att man måste kunna gramatik perfekt.

Men sorry om det skadade er, kan ändra :P

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor