okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Oi. Fann en trevlig sida. YMDb.com Den är fin. Där kan du ranka dina favoritfilmer, ge poäng, diskutera, och, tja, ni vet. Här kan VI diskutera, ranka, ge poäng, och, tja, ni vet. Och här nedan är min sida, som jag skrapade ihop inatt, och, tja, ni vet. Jo. Här. Eller, tja, ni vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 http://www.ymdb.com/crice/l36898_ukuk.html Ofärdig och kanske inkorrekt på vissa punkter. Perfektionism är en synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Sverige finns ju inte med i den där listan. Red: Jaha, Suede var tydligen sverige. Bra att de blandar franska och engelska. Redigerad 13 juni, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Trodde att någon skulle lägga upp en ny version av YMCA, ack så fel man kan ha... ..."Waj äm di bi" Redigerad 13 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Edit: Jävla krångel det blev nu då. Gah. Redigerad 13 juni, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Oi. Fann en trevlig sida. YMDb.com Den är fin. Där kan du ranka dina favoritfilmer, ge poäng, diskutera, och, tja, ni vet. Här kan VI diskutera, ranka, ge poäng, och, tja, ni vet. Och här nedan är min sida, som jag skrapade ihop inatt, och, tja, ni vet. Jo. Här. Eller, tja, ni vet... Vilka kommentarer du har fått på din lista! Jag har en profil på filmtipset, det räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Agreed. Jag orkar inte skriva ännu en. Eller kopiera. Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Håller mig till Aij-Emm-Di-Bi. Så onödigt att ens försöka konkurrera mästarna... Redigerad 13 juni, 2006 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Håller mig till Aij-Emm-Di-Bi. Så onödigt att ens försöka konkurrera mästarna... Huh? Konkurera? Det är mer ett samarbete. Och ett fint sådant. Och ja, IMDb är otroligt bra, världens bästa sida, la-di-da, la-di-da, men fuck-a-doodle-doo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts