darkjak Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hej. Min klass har haft bra sammanhålning hela tiden, men nu är det slut! Under nästa år ska i stort sett alla gå skillda vägar. För att förhindra att klassen ska splittras totalt har följande gjorts: 1) En klasslista med allas mobilnr, Epost och MSN. Detta eftersom att man (förhoppningsvi) har samma mobilnr och MSN även efter att man flyttar hemifrån. Detta ska möjliggöra att vi kommer ha fortsatt kontakt, oavsett var vi bor. 2) Panikartad partyspree. Vartenda dag nu innan avslutningen gör vi något. I torsdags var det Gocart, i Fredags var det fest, i Lördags var det beachparty, igår var det hajk, idag var vi och hade småkul hos en tjej i klassen... Vad mer kan man göra? Finns det några aktiviteter som kan locka hela klassen till att fortsätta träffas? Nån bra biofilm som tilltalar de flesta i sommar? Ett tjejvänligt alternativ till paintball? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hej. Min klass har haft bra sammanhålning hela tiden, men nu är det slut! Under nästa år ska i stort sett alla gå skillda vägar. För att förhindra att klassen ska splittras totalt har följande gjorts: 1) En klasslista med allas mobilnr, Epost och MSN. Detta eftersom att man (förhoppningsvi) har samma mobilnr och MSN även efter att man flyttar hemifrån. Detta ska möjliggöra att vi kommer ha fortsatt kontakt, oavsett var vi bor. 2) Panikartad partyspree. Vartenda dag nu innan avslutningen gör vi något. I torsdags var det Gocart, i Fredags var det fest, i Lördags var det beachparty, igår var det hajk, idag var vi och hade småkul hos en tjej i klassen... Vad mer kan man göra? Finns det några aktiviteter som kan locka hela klassen till att fortsätta träffas? Nån bra biofilm som tilltalar de flesta i sommar? Ett tjejvänligt alternativ till paintball? Det är sommar.. Fest goddamnit! Ute, inne, uppe, nere. Lås in alla nykterister på toaletten/gräv ner dom i sanden sen är det bara att festa loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Våran klass var bra, för fem år sen. Nu total suger den och jag är glad att få lämna. Alla hatar alla, eller har ingen respekt alls. Låter sjukt men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Lägg ner allt. Ni är väl inga barn längre va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ah, ja. Jag har erfarenheter av sånt här. Det planeras intensivt för hur klassens/gruppens samvaro ska bibehållas. Vi ska minsann inte splittras. Vi ska träffas och ha kul regelbundet. Vi ska hålla ihop 4-ever osv. osv. osv. Men sen, som om det vore en fysisk lag, blir det ändå inte så och allt rinner ut i sanden. De flesta går skilda vägar till slut. Just move on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ah, ja. Jag har erfarenheter av sånt här. Det planeras intensivt för hur klassens/gruppens samvaro ska bibehållas. Vi ska minsann inte splittras. Vi ska träffas och ha kul regelbundet. Vi ska hålla ihop 4-ever osv. osv. osv. Men sen, som om det vore en fysisk lag, blir det ändå inte så och allt rinner ut i sanden. De flesta går skilda vägar till slut. Just move on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Hej. Min klass har haft bra sammanhålning hela tiden, men nu är det slut! Under nästa år ska i stort sett alla gå skillda vägar. För att förhindra att klassen ska splittras totalt har följande gjorts: 1) En klasslista med allas mobilnr, Epost och MSN. Detta eftersom att man (förhoppningsvi) har samma mobilnr och MSN även efter att man flyttar hemifrån. Detta ska möjliggöra att vi kommer ha fortsatt kontakt, oavsett var vi bor. 2) Panikartad partyspree. Vartenda dag nu innan avslutningen gör vi något. I torsdags var det Gocart, i Fredags var det fest, i Lördags var det beachparty, igår var det hajk, idag var vi och hade småkul hos en tjej i klassen... Vad mer kan man göra? Finns det några aktiviteter som kan locka hela klassen till att fortsätta träffas? Nån bra biofilm som tilltalar de flesta i sommar? Ett tjejvänligt alternativ till paintball? Min klass ska också sprittras. Visst, det är väl lite tungt men vafan, man träffar alltid nya lirare. Let em go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ah, ja. Jag har erfarenheter av sånt här. Det planeras intensivt för hur klassens/gruppens samvaro ska bibehållas. Vi ska minsann inte splittras. Vi ska träffas och ha kul regelbundet. Vi ska hålla ihop 4-ever osv. osv. osv. Men sen, som om det vore en fysisk lag, blir det ändå inte så och allt rinner ut i sanden. De flesta går skilda vägar till slut. Just move on. Citerar denna visa (skrev unga först...) herre. I och för sig så har väl vi inte planerat något. "Alla" har redan "allas" msn. Man håller kontakten med människorna man tycker om och skiter i dom man inte tycker om. Jag är väldigt glad att äntligen få slippa denna klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ah, ja. Jag har erfarenheter av sånt här. Det planeras intensivt för hur klassens/gruppens samvaro ska bibehållas. Vi ska minsann inte splittras. Vi ska träffas och ha kul regelbundet. Vi ska hålla ihop 4-ever osv. osv. osv. Men sen, som om det vore en fysisk lag, blir det ändå inte så och allt rinner ut i sanden. De flesta går skilda vägar till slut. Just move on. Tråkigt, men sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Vad mer kan man göra? Finns det några aktiviteter som kan locka hela klassen till att fortsätta träffas? Nån bra biofilm som tilltalar de flesta i sommar? Ett tjejvänligt alternativ till paintball? Sexuell aktivitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Så gott som alla klasser är dömda till att splittras på grund av skolslutet. Min splittras. Din splittras. Men du splittras lite mer än klasserna i sig, då din militära äventyrslust med all säkerhet kommer att orsaka syner lika ruskiga som mina betyg i fysik och teknik. För du begriper väl att krig dödar? Granater n' shit. En lem här En där. Mycket manligt. Mycket dött. Redigerad 13 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Så gott som alla klasser är dömda till att splittras på grund av skolslutet. Min splittras. Din splittras. Men du splittras lite mer än klasserna i sig, då din militära äventyrslust med all säkerhet kommer att orsaka syner lika ruskiga som mina betyg i fysik och teknik. För du begriper väl att krig dödar? Granater n' shit. En lem här En där. Mycket manligt. Mycket dött. Gå och dö... Redigerad 13 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Gå och dö... Puss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Puss. Käft okka-wannabee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Käft okka-wannabee Puss, vem du än må vara för någon. Nobelt av mig att möta ärthjärnor likt dig med en sådan lugn stämma. Redigerad 25 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Så gott som alla klasser är dömda till att splittras på grund av skolslutet. Min splittras. Din splittras. Men du splittras lite mer än klasserna i sig, då din militära äventyrslust med all säkerhet kommer att orsaka syner lika ruskiga som mina betyg i fysik och teknik. För du begriper väl att krig dödar? Granater n' shit. En lem här En där. Mycket manligt. Mycket dött. Skitkul med alla positiva råd ni ger oss! Speciellt kul är det då man får, som ovan, halvtrevliga personpåhopp. Seriöst nu, alltså! Vilka råd kan ni ge? Jag förstår att klassen inte kommer finnas för evigt. Dock tror jag att den skulle kunna hålla ihop i 3-4 år. Typ att man bestämmer sig för att hänga tillsammans nån gång då alla kommit tillbaka för sommaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Skitkul med alla positiva råd ni ger oss! Speciellt kul är det då man får, som ovan, halvtrevliga personpåhopp. Seriöst nu, alltså! Vilka råd kan ni ge? Jag förstår att klassen inte kommer finnas för evigt. Dock tror jag att den skulle kunna hålla ihop i 3-4 år. Typ att man bestämmer sig för att hänga tillsammans nån gång då alla kommit tillbaka för sommaren... Se mitt förra inlägg som ett sätt för mig att, genom en mindre klyschug stämma säga: Var rädd om dig; stöd inte krigens gräsligheter, och vägra för all del att bli en del av dem. Jag visade medmänsklighet, serru'. Ånn thä mådderfåcking tåppik. Jag tycker att Cortez råd klingade fint. Sociala barriärer och mänskligt vett står emellertiden ivägen för att någonting sådant skall komma till praktiskt utfall. Annars är väl allmänt festande ett trevligt sätt att umgås på, eller? Edit: För att jag vill. Redigerad 14 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag börjar ju nästan sakna klassen ju. fanns ju skitsnygga tjejer i min klass!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag har en ide för att få ihop några i min klass. Man köper en liten båt och döper den till anna och säger att man ska ta en tur i någon kanal någonstans. Sen smack så är några där. (Har fjortisar i min klass). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 @ Kurtkebab: Så alla som säger/skriver "puss" är okka-wannabes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts