tommy killer Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Bläh. Smakar äckligt. Nej jag håller mig till andra drycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Smaken är som baken, delad. En del tycker det är gott, en del tycker inte det. Jag tror du ljuger. Sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Är du seriös? Nej. @ _Emil_: Nej glöm det jag skrev Redigerad 15 juni, 2006 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 (redigerad) Nej fan heller Te går fan itne före kaffe!!! alsså helvete kaffe äger fan ibland med inget i ingen bögig mjölk eller något inget socker orkar jag inte heller. Att té är världes kändaste dryck näst efter vatten vet vi alla. Jabb, sen är det upp till var och en. EDIT: Håhåjaja, bög har visst en annan betydelse I den här generationen. Redigerad 15 juni, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hmh. Någon av er kaffeälskare som dricker kaffe till maten? Vilket dem gör i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Dricker kaffe några gånger i veckan. Helt svart, inget tjaffs med massor av socker och mjölk i, då kan man lika gärna dricka té. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 På morgonen är det guld att ta en kopp kaffe för att vakna sen blir d väl några koppar på skolan i cafeterian när man har håltimme, iförsig smakar d kaffet skit men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hmh. Någon av er kaffeälskare som dricker kaffe till maten? Vilket dem gör i USA. Nej, har inte provat Tänker nog inte göra det heller, kaffe till maten passar helt enkelt inte ihop för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts