kattälskaren Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dricker bara cappucino, några koppar om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Humm...aldrig redigt provat mer än en klunk någon gång, gillar det inte...rent då kanske är det lättare att börja dricka om man har i lite mjölk och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Humm...aldrig redigt provat mer än en klunk någon gång, gillar det inte...rent då kanske är det lättare att börja dricka om man har i lite mjölk och sånt? Mjölk brukar oftast bara svala ner drycken och en del av smaken försvinner, det är en sak jag ogillar, men du kan ju pröva dig framåt mer socker och mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag älskar den Men nu är det så att på senare tid när jag dricker kaffe så blir jag magsjuk och kräks och mår illa. Allmänt otrevligt. Jag vill bli botad! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dricker bara cappucino, några koppar om dagen. Jo tjena. Överdriv lagom för att vara en tuffing. Du sitter där i ditt pannband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag älskar den Men nu är det så att på senare tid när jag dricker kaffe så blir jag magsjuk och kräks och mår illa. Allmänt otrevligt. Jag vill bli botad! :'( hmmm det låter nästan som om du har magsår men jag kan också ha fel. Hur länge har det varit såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 hmmm det låter nästan som om du har magsår men jag kan också ha fel. Hur länge har det varit såhär? Magsår? Nej det får det inte vara! Det kan inte impossible! det har varit så i några veckor, och det är endast kaffe jag lir så av. Hur kan magsår uppstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Magsår? Nej det får det inte vara! Det kan inte impossible! det har varit så i några veckor, och det är endast kaffe jag lir så av. Hur kan magsår uppstå? Det där är väl vanliga biverkningar av kaffe? Så skit i kaffet bara, så blir allt fint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Kaffe är sämst på att drickas av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Latte och cappuccino, ja tack. Vanligt kaffe, nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Kaffe är mumsfilibaba! Blev minst en kopp nästan varje dag i skolan. Hemma blir det dock inte så mycket kaffe, nu får man sova ut rejält så man är inte trött när man vaknar. Ibland fixar man till sig en kopp förstås, och när jag flyttar hemifrån fixar jag absolut en kaffebryggare/perkylator. Man ska dricka det med två bitar socker och en skvätt mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Urk för vanligt kaffe. Cappuccino = Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Klart man dricker kaffe På morgon, ibland på dan åsså när man är hos folk på typ kalas å sånt. Svart skare va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Dricker ibland. Oftast på morgonen. Dock går té före kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Dricker ibland. Oftast på morgonen. Dock går té före kaffe. Nej fan heller Te går fan itne före kaffe!!! alsså helvete kaffe äger fan ibland med inget i ingen bögig mjölk eller något inget socker orkar jag inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jag har faktiskt inte ens smakat på kaffe än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Jo tjena. Överdriv lagom för att vara en tuffing. Du sitter där i ditt pannband. HAHA.. DU har förgyllt min natt okka.. Nej jag dricker inte kaffe.... Crille_:Dricker man mjölk blir man bög då?? Eller var det bara nåt du sa utan att tänka på vad du sa?? Eller? Hur var det? Redigerad 14 juni, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Nej fan heller Te går fan itne före kaffe!!! alsså helvete kaffe äger fan ibland med inget i ingen bögig mjölk eller något inget socker orkar jag inte heller. Är du seriös? Jag brukar inte dricka kaffe. Jag är pigg nog som det är. Förresten märker jag ingen skillnad. Kan man inte bara dricka det för den goda smaken? Vilken goda smak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Är du seriös? Jag brukar inte dricka kaffe. Jag är pigg nog som det är. Förresten märker jag ingen skillnad. Kan man inte bara dricka det för den goda smaken? Vilken goda smak? Smaken är som baken, delad. En del tycker det är gott, en del tycker inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Farmors kokkaffe Men jag dricker allt kaffe. Fast kokkaffe hos farmor är godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts