ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ja eftersom det finns en Té/The/Thé (hur man nu stavar det) topic. Så varför inte en Kaffe topic. Vad tycker ni om denna ädla dryck? Själv så totalt älskar jag kaffe, dricker det dag som natt, spelar ingen roll vad det är för kaffe, det ska helst vara kokkaffe. Så vad tycker ni om denna dryck? Hatar/älskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dricker bara en kopp på morgonen. Aldrig annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Fy bubblan i Nigeria... kaffe borde förbjudas.. brukade dock dricka när jag var liten.. men nu.. nej usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jepp dricker ibland, som en riktig man, alltså med lite mjölk och massa socker i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jepp dricker ibland, som en riktig man, alltså med lite mjölk och massa socker i. Ja, det kan man inte säga nått om, det får man hår på bröstet av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Tycker om kaffe, brukar drick på morgonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Jag dricker när det bjuds och ibland annars också. Vi har alltid mörkrost hemma men jag föredrar mellan. Mjölk (gärna skummad) och inget socker. Redigerad 12 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dricker. Dock inte ofta, några koppar i veckan. Men då är rent utan någon jävla mjölk eller socker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Tycker om kaffe. Dricker då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 KOKKAFFE?! FUCKHEAD! Är inte det SKITÄCKLIGT?! Dricker rätt mycket kaffe, svar ja. Cappucino om dagen, espresso efter maten. En vanlig kaffetår - bryggkaffe eller hur det nu kallas - slinker ner rätt ofta, det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) KOKKAFFE?! FUCKHEAD! Är inte det SKITÄCKLIGT?! Kokkaffe är det enda rätta mannen EDAJT: stavfel Redigerad 12 juni, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Kokkaffe är det enda rätta mannen EDAJT: stavfel Kallar du mig mannen EN GÅNG TILL så ger jag dig en dansk skalle a la 1900, okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag tycker om kaffe, kör med kokkaffe här hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Kallar du mig mannen EN GÅNG TILL så ger jag dig en dansk skalle a la 1900, okej? Okej mannen ska inte hända en gång till mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Inget kaffe för min del. Har ingen lust att bli kaffeberoende som farsan, sen sparar man in pengar också. Gillar inte smaken heller. Jobbigt när det förväntas på bjudningar att man dricker kaffe så måste man alltid poängtera att man inte dricker när koppen reflexmässigt ställs fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dricker endast när ngn bjuder. Gevalia mellanrostkaffe brygg med mjölk i en minikopp (sån där kärringkopp) eller stor kopp (typ tekopp)= MMmmm Gärna ihop med en bit choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Okej mannen ska inte hända en gång till mannen Allvarligt. Skit på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag dricker kaffe då det bjuds. Skulle inte få för mig att brygga en kopp till mig själv, men om morsan eller farsan ska ha en kopp så tar jag gärna en med. Samma om man är hos en polare, bjuds det så tar jag gärna en kopp. Svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Allvarligt. Skit på dig. Im omw to it. T: sitter just nu och dricker snabbkaffes, ICA:s egna varor u know. Gillar inte riktigt detta kaffe, men imorn då jävlar i mig ska det drickas kaffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Im omw to it. T: sitter just nu och dricker snabbkaffes, ICA:s egna varor u know. Gillar inte riktigt detta kaffe, men imorn då jävlar i mig ska det drickas kaffe. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts