Gäst Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Verkligen inte, menar ladda ner pass till nåns msn-acc är väl en sak men att ändra namn till Unnamed? Jag har en ny idol, Leif "Loket" Olsson. Men jag vill inte vara taskig och göra slut med hans flickvän eller nåt Bara kul o ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag hatar DC++ av den enkla anledning att jag inte får några resultat när jag söker, vare sig jag är active, passive eller om brandväggen är på eller av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag hatar DC++ av den enkla anledning att jag inte får några resultat när jag söker, vare sig jag är active, passive eller om brandväggen är på eller av. Du måste ju gå med i hubbar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Du måste ju gå med i hubbar också. Haha, jo, så långt har jag förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Haha, jo, så långt har jag förstått. Kollat så att porten verkligen är öppnad då? Prova hämta någons filelist eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Kollat så att porten verkligen är öppnad då? Prova hämta någons filelist eller så. Vilken port menar du? Jag har ingen router. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 DC++ är enligt mig en otrolig omständig klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 DC++ är enligt mig en otrolig omständig klient. Kanske. Men nätverksproblemen ska väl vara ungefär likadana i alla? Dom bygger ju på samma grund (vad jag har förstått). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ibland när jag startar DC++ (eller RevConnect...) så får jag meddelandet 'Failed to create port mappings. Please set up your NAT youself'. Jag har bytt port i routern och ändrat i 'Connection Settings' och kollat att IP-adressen är densamma. Men allt är som det ska men ändå dyker det här meddelandet upp och jag får inga sökresultat...vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ibland när jag startar DC++ (eller RevConnect...) så får jag meddelandet 'Failed to create port mappings. Please set up your NAT youself'. Jag har bytt port i routern och ändrat i 'Connection Settings' och kollat att IP-adressen är densamma. Men allt är som det ska men ändå dyker det här meddelandet upp och jag får inga sökresultat...vad kan vara fel? Den skiten får jag med varje gång. Men det är bara gå in i settings och välja active igen så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ibland när jag startar DC++ (eller RevConnect...) så får jag meddelandet 'Failed to create port mappings. Please set up your NAT youself'. Jag har bytt port i routern och ändrat i 'Connection Settings' och kollat att IP-adressen är densamma. Men allt är som det ska men ändå dyker det här meddelandet upp och jag får inga sökresultat...vad kan vara fel? Fick upp det en gång, då startade jag om datorn. Poff gone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts