Jump to content

Direct connect

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

Haha du SlewME! Fixade precis RevConnect (jag hade DC förut men det fuckade upp sig och sen dess har jag haft LimeWire :wub: ). Det tog mig kanske 5 minuter innan jag hittat en tjejs platsansökan med hennes hela personnummer ink. de fyra sista siffrorna, telefonnummer både hem och till mobil, hennes adress och hennes e-post. :wub:

*edit* Men va fan?! Det går ju inte att avbryta en nerladdning eller att ta bort de man har i listan längst ner?! Vad är det här för skoj?

Redigerad av Matteus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...
  • Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har blivit trött på torrents, eftersom det är så jävla drygt att hitta enstaka låtar där..Så nu har jag införskaffat RevConnect, men får det inte riktigt att funka, men det går ju att läsa om i hjälp-guiderna.

Det jag tänkte fråga är:

Jag delar ut lite mer än 5 Gb. Är det lite?

Hur mycket är normalt att man delar ut?

Och är det stor virusrisk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har blivit trött på torrents, eftersom det är så jävla drygt att hitta enstaka låtar där..Så nu har jag införskaffat RevConnect, men får det inte riktigt att funka, men det går ju att läsa om i hjälp-guiderna.

Det jag tänkte fråga är:

Njea, 5gig är lite, men det beror på vilken hubb man är inne på.. Vissa kräver inget, andra kräver t.ex. 100gig.. Virusrisk? Ladda inte ner nått skit så klarar du dig >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det jag tänkte fråga är:

Ja, jag delar ut runt 300GB. Men det finns hubbar där du inte behöver någon share, då kan du bygga upp din share och på så vis komma in på bättre och bättre hubbar.

Minnst 100GB skulle jag chansa.

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, där har jag varit inne en annan gång minns jag, men jag förstod inte vad jag skulle göra >_<

Min router heter Thomson-Alcatel Speedtouch510v6 och när jag går in på den så kommer allt det här fram: http://www.portforward.com/english/routers...h510v6index.htm

Jag är inte dålig på engelska eller så, men jag lyckas ändå inte förstå vad fasen jag ska göra? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, där har jag varit inne en annan gång minns jag, men jag förstod inte vad jag skulle göra >_<

Min router heter Thomson-Alcatel Speedtouch510v6 och när jag går in på den så kommer allt det här fram: http://www.portforward.com/english/routers...h510v6index.htm

Jag är inte dålig på engelska eller så, men jag lyckas ändå inte förstå vad fasen jag ska göra? -_-

Här: http://www.portforward.com/english/routers...h510v6/DC++.htm

:)

Passive går, men det är mer belastande för servern och är segare, ger mindre sökresultat och mindre antal användare anslutbara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag undrar en annan sak. Finns det något smidigt sätt att gå med i alla hubbar (som jag har tillgång till, naturligtvis) samtidigt? Eller måste man ta dem en och en?

Beror på hur du menar men om du lägger till dom som favoriter så kan du välja att du går in i dom automatisk när du startar programmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor