Matteus Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 (redigerad) Haha du SlewME! Fixade precis RevConnect (jag hade DC förut men det fuckade upp sig och sen dess har jag haft LimeWire ). Det tog mig kanske 5 minuter innan jag hittat en tjejs platsansökan med hennes hela personnummer ink. de fyra sista siffrorna, telefonnummer både hem och till mobil, hennes adress och hennes e-post. *edit* Men va fan?! Det går ju inte att avbryta en nerladdning eller att ta bort de man har i listan längst ner?! Vad är det här för skoj? Redigerad 13 juni, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag har blivit trött på torrents, eftersom det är så jävla drygt att hitta enstaka låtar där..Så nu har jag införskaffat RevConnect, men får det inte riktigt att funka, men det går ju att läsa om i hjälp-guiderna. Det jag tänkte fråga är: Jag delar ut lite mer än 5 Gb. Är det lite? Hur mycket är normalt att man delar ut? Och är det stor virusrisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Jag har blivit trött på torrents, eftersom det är så jävla drygt att hitta enstaka låtar där..Så nu har jag införskaffat RevConnect, men får det inte riktigt att funka, men det går ju att läsa om i hjälp-guiderna. Det jag tänkte fråga är: Jag delar ut lite mer än 5 Gb. Är det lite? Hur mycket är normalt att man delar ut? Och är det stor virusrisk? Njea, 5gig är lite, men det beror på vilken hubb man är inne på.. Vissa kräver inget, andra kräver t.ex. 100gig.. Virusrisk? Ladda inte ner nått skit så klarar du dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag har blivit trött på torrents, eftersom det är så jävla drygt att hitta enstaka låtar där..Så nu har jag införskaffat RevConnect, men får det inte riktigt att funka, men det går ju att läsa om i hjälp-guiderna. Det jag tänkte fråga är: Jag delar ut lite mer än 5 Gb. Är det lite? Hur mycket är normalt att man delar ut? Och är det stor virusrisk? Jag delar ut lite mer än 5 Gb. Är det lite? Ja, jag delar ut runt 300GB. Men det finns hubbar där du inte behöver någon share, då kan du bygga upp din share och på så vis komma in på bättre och bättre hubbar. Hur mycket är normalt att man delar ut? Minnst 100GB skulle jag chansa. Och är det stor virusrisk? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Okej. En fråga till: Hur vet man vilka hubbar man vill connecta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Okej. En fråga till: Hur vet man vilka hubbar man vill connecta? De med mycket användare, http://www.hublist.org eller Public Hubs-fliken inuti programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 De med mycket användare, http://www.hublist.org eller Public Hubs-fliken inuti programmet. Okej.. Men jag måste vara otroligt dum. Är med i några hubbar, men hittar ändå inte något när jag söker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Antagligen har du inte öppnat porten. Router? http://www.portforward.com/routers.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Om du inte orkar pilla med router och allt vad det är, så bara ändra i options från active till passive, så ska det funka. Om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Japp, där har jag varit inne en annan gång minns jag, men jag förstod inte vad jag skulle göra Min router heter Thomson-Alcatel Speedtouch510v6 och när jag går in på den så kommer allt det här fram: http://www.portforward.com/english/routers...h510v6index.htm Jag är inte dålig på engelska eller så, men jag lyckas ändå inte förstå vad fasen jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Japp, där har jag varit inne en annan gång minns jag, men jag förstod inte vad jag skulle göra Min router heter Thomson-Alcatel Speedtouch510v6 och när jag går in på den så kommer allt det här fram: http://www.portforward.com/english/routers...h510v6index.htm Jag är inte dålig på engelska eller så, men jag lyckas ändå inte förstå vad fasen jag ska göra? Här: http://www.portforward.com/english/routers...h510v6/DC++.htm Passive går, men det är mer belastande för servern och är segare, ger mindre sökresultat och mindre antal användare anslutbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Fick tag i ett MSN lösenord. Sökte bara på "Sparade Lösenord" hehe. Undrar om han blev glad när jag bytte hans nick till Unnamed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Här: http://www.portforward.com/english/routers...h510v6/DC++.htm Passive går, men det är mer belastande för servern och är segare, ger mindre sökresultat och mindre antal användare anslutbara. Phew.. det där kändes för rörigt för mig.. får bli passive för min del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jag undrar en annan sak. Finns det något smidigt sätt att gå med i alla hubbar (som jag har tillgång till, naturligtvis) samtidigt? Eller måste man ta dem en och en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jag undrar en annan sak. Finns det något smidigt sätt att gå med i alla hubbar (som jag har tillgång till, naturligtvis) samtidigt? Eller måste man ta dem en och en? Beror på hur du menar men om du lägger till dom som favoriter så kan du välja att du går in i dom automatisk när du startar programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Beror på hur du menar men om du lägger till dom som favoriter så kan du välja att du går in i dom automatisk när du startar programmet. Jo, det vet jag. Men då måste jag lägga till dom i favoriter, en och en. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Det är ju bara att skriva /fav i chatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Fick tag i ett MSN lösenord. Sökte bara på "Sparade Lösenord" hehe. Undrar om han blev glad när jag bytte hans nick till Unnamed Shit asså, hur vågar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Shit asså, hur vågar du? Jak er jetemodid! du skule altrig tordas mä de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jak er jetemodid! du skule altrig tordas mä de! Verkligen inte, menar ladda ner pass till nåns msn-acc är väl en sak men att ändra namn till Unnamed? Jag har en ny idol, Leif "Loket" Olsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts