T-Ryder Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ja nu så här innan DH så måste man ju ha någon verison av DC. Villken är det dom flesta andvänder? Lägg gärna upp en download länk : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 DC++, tror jag iallfall majoriteten använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Cred till SlewME som tipsade mig om denna klienten, RevConnect. Den bygger på DC++, som är den vanligaste klienten. Fast med Rev kan man ladda ner från flera användare sammtidigt. http://www.revconnect.com/ Självklart så är det bara linuxdistar och speldemos man laddar ner via DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag kör DC++ 0.674 och jag tycker den är den bästa DC som finns att använda länk jadu den kommer här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Cred till SlewME som tipsade mig om denna klienten, RevConnect. Den bygger på DC++, som är den vanligaste klienten. Fast med Rev kan man ladda ner från flera användare sammtidigt. http://www.revconnect.com/ Självklart så är det bara linuxdistar och speldemos man laddar ner via DC. Låter fint Tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Cred till SlewME som tipsade mig om denna klienten, RevConnect. Den bygger på DC++, som är den vanligaste klienten. Fast med Rev kan man ladda ner från flera användare sammtidigt. http://www.revconnect.com/ Självklart så är det bara linuxdistar och speldemos man laddar ner via DC. Använder det me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vill lägga in ytterligare ett gott ord för RevConnect. Mycket bra klient, det finns ingen anledning att gå tillbaka till DC++ när man väl installerat RC. Skulle vara om hubben inte tillåter RC då, men då är det nog snarare hubben det är fel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Hur ser jag hur många gib jag delar med mig av? ....Nvm hittade det : ) Redigerad 12 juni, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hur ser jag hur många gib jag delar med mig av? File -> Settings -> Sharing -> Total size: xxx,xx GiB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Jag sharar 72 gib. Det borde räcka för dom flesta hubbarna va? Okej. Pinsamaste fråga ever då: Hur laddar jag ner något när jag är inne i en hub? Redigerad 12 juni, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag sharar 72 gib. Det borde räcka för dom flesta hubbarna va? Okej. Pinsamaste fråga ever då: Hur laddar jag ner något när jag är inne i en hub? Förmodligen. Kom bara ihåg att dela det du laddar ner. http://www.revconnect.com/help.php?index http://www.b.ali.btinternet.co.uk/DCPlusPlus/index.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag sharar 72 gib. Det borde räcka för dom flesta hubbarna va? Okej. Pinsamaste fråga ever då: Hur laddar jag ner något när jag är inne i en hub? Nope, inte area 51 120gb ^^ Jo, men för att vara lite seriös, det räcker gott och väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Tack för all hjälp. Ska sova nu. testar mer imorgon:) Go´natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag sharar 72 gib. Det borde räcka för dom flesta hubbarna va? Okej. Pinsamaste fråga ever då: Hur laddar jag ner något när jag är inne i en hub? 72gig linuxdistar och speldemos! Det var inte lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 72gig linuxdistar och speldemos! Det var inte lite Nej, hela c-disken . Finns det något jobbigare än folk som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Nej, hela c-disken . Finns det något jobbigare än folk som gör det? Haha det är ju skitkul när folk gör det, vet man vad man ska söka på så får man ju upp alla deras webcaminspelningar, privata bilder, dokument, alla konvensationsloggar, mm. Använder fuckheadsen trillian/har testat och har det instalerat så går det även lätt som en plätt ta reda på deras mail och lösenord till msn/hotmail. har jag gjort några gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 [hint]msn.ini[/hint] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Hittade en kul kille på internet, skrev lite till han. Lyckades få tag i namn. <[tdcsong]sebbe> Hejsan. Är du Dahlin? <[tdcsong]sebbe> Jag kommer från Svenska Antipiratbyrån. Vi har hittat massvis med upphovskyddat material på din filelist. Återkommer med svar. Redigerad 12 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hittade en kul kille på internet, skrev lite till han. Lyckades få tag i namn. <[tdcsong]sebbe> Hejsan. Är du Dahlin? <[tdcsong]sebbe> Jag kommer från Svenska Antipiratbyrån. Vi har hittat massvis med upphovskyddat material på din filelist. Återkommer med svar. Haha! Schysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Haha! Schysst Haha, vad gör man inte när man får tag i personuppgifter. Haha, söker på lite privata saker så som "Mina dokument", "Logitech-galleriet", DCP osv. Fyfan vad man hittar massa saker Redigerad 12 juni, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts