felshoe Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Igår kväll, när jag satt och snackade med min kompis på msn, råkade jag trycka in något kommando med någon av dessa tangenter; och på något vis fick jag helt plötsligt hans visningsbild. Någon som vet vilket kommando jag tryckte in ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Har du några plugins till MSN eller nått? Edit: vad för konstigt tagentbord har du? Mysko tecken uppsättning Redigerad 12 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Låt mig få fråga har du msn discovery? För isånafall är det det som gjorde det. Minns inte riktigt vilka tangenter det är man ska trycka, det kan man kolla i Discoverys meny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag har discovery ja.. Var i deras meny ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag har discovery ja.. Var i deras meny ? Nere i aktivitets menyn finns en symbol med ett X på, högerklicka eller liknande på det och sen options eller liknande, sen in där och leta upp nått som heter typ " steal figure" eller liknande, var längesen jag hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Har du några plugins till MSN eller nått? Edit: vad för konstigt tagentbord har du? Mysko tecken uppsättning Jag har precis likadant tangentbord, vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag har precis likadant tangentbord, vad är det för fel? Direkt höger om alt brukar space sitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 NÄr vi ändå är inne på Discovery i denna topic så har jag fått ett väldigt drygt problem med det. varje gång jag skriver nått på msn kommer det upp små rutor som det bara står S i. Jag vettefan hur man får bort dom heller nån som vet hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag får också upp dom jävla rutorna !. Skitstörande, kommer typ tre i minuten. Allt hände efter att jag hade laddat ner Messenger discovery live... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Ingen som vet hur man får bort rutorna som kommer upp hela tiden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Avinstallera skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Avinstallera skiten? Efter en väldigt lång fundering kom jag också på att det var det ända rätta man kunnde göra. Åt helvete med skiten, och åt helvete med MSN Plus. Tacka vet jag msn utan plugin program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Snacka om ägd av sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jag har avinstallerat det, men det står att man måste avinstallera vissa delar själv men jag vet inte vilka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Jag har också ett problem dem Discovery. Varje gång jag loggar in på msn kommer det upp en pop-up som berättar att det finns en senare version att tanka hem. Men när man klickar på OK står det att det inte går att hitta adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Jag har också ett problem dem Discovery. Varje gång jag loggar in på msn kommer det upp en pop-up som berättar att det finns en senare version att tanka hem. Men när man klickar på OK står det att det inte går att hitta adressen. Ett tips är att formatera om hårddisken eftersom alla msn-plugins innehåller trojaner och skit, speciellt MSN Discovery.. Titta bara på felshoes tangentbord som har blivit totalt omprogrammerat! Redigerad 14 juni, 2006 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ett tips är att formatera om hårddisken eftersom alla msn-plugins innehåller trojaner och skit, speciellt MSN Discovery.. Titta bara på felshoes tangentbord som har blivit totalt omprogrammerat! Oh no! Såg att E och R tagenten redan har bytt plats. Är det för sent att formatera?? Kanske har discovery smygit sig in i BIOS. Näe, men jag stör mig lite på pop-up:en som kommer upp varje gång datorn startar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Oh no! Såg att E och R tagenten redan har bytt plats. Är det för sent att formatera?? Kanske har discovery smygit sig in i BIOS. Näe, men jag stör mig lite på pop-up:en som kommer upp varje gång datorn startar. Om du vill kan jag skicka ett program som gör så det inte kommer någon pop-up! För datorn kommer inte kunna starta... Annars är det bara att formatera, GL HF DD KA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 NÄr vi ändå är inne på Discovery i denna topic så har jag fått ett väldigt drygt problem med det. varje gång jag skriver nått på msn kommer det upp små rutor som det bara står S i. Jag vettefan hur man får bort dom heller nån som vet hur man ska göra? HAr samma problem, asstörande! Jag har tagit bort discovery men har kvar skiten. FÅr damp snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ta bort hela MSN mappen och instalera om de Ska prova de iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts