Jump to content

Hultans födelsedag

D.E
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Precis, bara för att farsan dör kan man inte dra från ett forum! Visst är det tragiskt men som sagt tror fan inte på det, han svek oss helt enkelt för att han hmm,.. hatade "oss"?..

Eller vad ville du ha sagt?

Ehhm, precis som om han skulle hata oss bara för han blir inaktiv i sitt forum, visst det blir tomt här utan honom, men det funkar ju fortfarande.

Grattis btw.

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, bara för att farsan dör kan man inte dra från ett forum! Visst är det tragiskt men som sagt tror fan inte på det, han svek oss helt enkelt för att han hmm,.. hatade "oss"?..

Frågan är vad du vill ha sagt.. Jävligt onödigt att kommentera det jag skrev om du är medveten om vad jag menade vilket du var.

Hans farsa dog för ett år sedan? och som jag skrev så tycker jag att det är konstigt att han kan sköta om sitt webbhotell men inte GTAsajten forum. Är något oklart för dig?

Läs klart min text nästa gång pojkvasker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehum det finns kanske nått som heter upptagen med annat OCH ett liv

Anyway grattis Hultenius keep up the good work

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehhm, precis som om han skulle hata oss bara för han blir inaktiv i sitt forum, visst det blir tomt här utan honom, men det funkar ju fortfarande.

Grattis btw.

Jag var vääldigt oseriöst då texten jag quotade var precis likadan "tycker det är skumt att han lämnat oss bla bla" men det är la fan itne skumt han har väl ett liv m.m.

Frågan är vad du vill ha sagt.. Jävligt onödigt att kommentera det jag skrev om du är medveten om vad jag menade vilket du var.

Hans farsa dog för ett år sedan? och som jag skrev så tycker jag att det är konstigt att han kan sköta om sitt webbhotell men inte GTAsajten forum. Är något oklart för dig?

Läs klart min text nästa gång pojkvasker.

Vad är det konstiga?

Ehum det finns kanske nått som heter upptagen med annat OCH ett liv

Anyway grattis Hultenius keep up the good work

Ja det var ju precis det jag menade! Läs texten jag quotade, han tyckte det var skumt att Hultan lämnat forumet, varför är det skumt? Han har väl ett eget liv?!

Ironi ffs!!

Oh yeah..

Redigerad av Roller_Girl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag var vääldigt oseriöst då texten jag quotade var precis likadan "tycker det är skumt att han lämnat oss bla bla" men det är la fan itne skumt han har väl ett liv m.m.

Vad är det konstiga?

Ja det var ju precis det jag menade! Läs texten jag quotade, han tyckte det var skumt att Hultan lämnat forumet, varför är det skumt? Han har väl ett eget liv?!

Ironi ffs!!

Oh yeah..

Men suck, jag tar det igen. Han kan sköta om sitt Webbhotell men inte GTAsajtens forum. Vet du inte vad jag pratar om, är det grekiska för dig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men suck, jag tar det igen. Han kan sköta om sitt Webbhotell men inte GTAsajtens forum. Vet du inte vad jag pratar om, är det grekiska för dig?

Men suck jag tar det igen, v a d är det konstiga? Han har inte tid med gtasajten för han har ett liv att sköta, något svårt att förstå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JA jag fattar det!!!

Han har väl helt jävla enkelt inte tid med att sköta båda sakerna, vad fan är det som är så svårt att fatta med det?!

Mycket konstigt att han inte ens har tid att gå in på forumet och kika då han kollar webbhotellet?

Tar det kanske tid för dig att gå in på forumet. Fuck, de flesta har bredband idag.

@Vice.

En inaktiv administratör är inte det bästa om det händer något. Vill man ah kontakta med honom är det svårt.

Det tog 2 dagar för han att upptäcka trojanen? JA, BRA!

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Vice.

En inaktiv administratör är inte det bästa om det händer något. Vill man ah kontakta med honom är det svårt.

Det tog 2 dagar för han att upptäcka trojanen? JA, BRA!

Nej, du har en poäng där. Jag menar bara att han inte behöver hänga här alltid. Vi har en perfekt *symbios här. :wub:

Men att han skulle titta in då och dåhade ju varit bra.

Kanske skall byta topicen till "Vad tycker du om Hultenius arbete"?!

*Allt går smidgt enkelt uttryckt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...