The xD Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 GRATTIS Hultenius, Tigern, flogiz, samuelszon, kebabkurt ochNicke12 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Klart att sånna här trådar är helt rätt att göra? Det är ju för tusan en person som får forumet att funka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Grattis! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Grattis Hultenius och alla andra som fyller år Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Grattis alla! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Inte bara bad trådens rubrik jag läser fel på. Nu läste jag "Hultans förbannelse" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Congratiulations, and celebrations! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Grattis Hultan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 GGGgratz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 *kommer ihåg den gamla goda tiden när födelsedagstopicar var tillåtna I spam-delen* Blir sådär härligt nostalgisk. Grattis Hultan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Grattis Hultan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Grattis! Och sedan grattis till mig som fyller år imoron Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dra åt helvete Hultan. Nä, gratulationer your way. Tårta och champagne. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roller_Girl Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hade respekt för hultan en gång i tiden. Den respekten försvann då han ploppar upp på sidan ca. 1 gång per månad, kanske två om man har tur. Kom inte och skyll på att hans pappa dog, visst, det är tragiskt men trofan inte det beror på det. Förklara då för mig hur han kan ha tid att driva sitt Webbhotell? Men för att inte vara en liten människa så grattar jag hultan i alla fall. Grattis . Precis, bara för att farsan dör kan man inte dra från ett forum! Visst är det tragiskt men som sagt tror fan inte på det, han svek oss helt enkelt för att han hmm,.. hatade "oss"?.. Eller vad ville du ha sagt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Känns lite meningslöst att skriva grattis för han kommer ändå _INTE_ läsa det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Gratis Hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Dra åt helvete Hultan. Hehahahahah, varför skrattade jag till åt det där? haha.. ärligt.. det var verkligen kul.. så jävla rätt.. på nåt sätt. edit: åånej. fjortisvarning på det här inlägget. fast jag skrattar iallafall. Redigerad 12 juni, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Känns lite meningslöst att skriva grattis för han kommer ändå _INTE_ läsa det Tro, hopp och kärlek! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Congratz' Hultan! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Vi gratulerar , vi gratulerar , vi gratulerar våran Hultan idag. Med blommor och med blader vi firar denna dagen. Vi gratulerar våran Hultan idag ! Ett fyrfalligt leve för Hultan ! Hipp hipp hurra ! Hipp hipp hurra ! Hipp hipp hurraaa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts