Alle090 Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hej, Jag har letat efter en modd som gör så att höjd gränsen försvinner eller höjs... Men när jag letade på google.se så hittade det jag ingen tills Gta Sa... :'( Så snälla vet nån var det finns eller vet nån vad jag måste ändra för att det ska gå att flyga otroligt högt??? :'( Jag är desperat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Hej, Jag har letat efter en modd som gör så att höjd gränsen försvinner eller höjs... Men när jag letade på google.se så hittade det jag ingen tills Gta Sa... :'( Så snälla vet nån var det finns eller vet nån vad jag måste ändra för att det ska gå att flyga otroligt högt??? :'( Jag är desperat!! jag vet inget direkt fusk som tar bort höjdgränsen men om du gör tex en hydra och sen en fyrhjuling. sen gör du fusket som göt så att bilar flyger upp i luften när man kör på dom. ta fyrhjulingen och kör på hydran lite lätt bara och så hoppar du av och hoppar in i hydran. då kan du flyga hur hörgt du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 jag vet inget direkt fusk som tar bort höjdgränsen men om du gör tex en hydra och sen en fyrhjuling. sen gör du fusket som göt så att bilar flyger upp i luften när man kör på dom. ta fyrhjulingen och kör på hydran lite lätt bara och så hoppar du av och hoppar in i hydran. då kan du flyga hur hörgt du vill Har du prövat det?? Det var ju ingen dålig Ide.. Men det är synd om man måsta göra så varje gång... Aja, Tack för tipset... Ska fösöka med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Det finns ändå en gräns med det fusket. Men det är ganska högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Du kan ändra det i en fil, kommer dock inte ihåg vilken. Redigerad 12 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 (redigerad) Det finns ändå en gräns med det fusket. Men det är ganska högt. Jo, jag märkte det.. Och helt plötsligt såg jag att jag sakta ner.. :'( Liksom jätte högt på och åker bara i 10-14 Km/H.. Tillslut stod jag helt stilla i luften.. Så det var inte direct det jag sökte.. Tyvärr Du kan ändra det i en fil, kommer dock inte ihåg vilken. Ja, Jag skulle gissa på att det är Handling.cgf. Men jag vet inte vad jag ska ändra.. jag menar jag har två st Handling editor men jag vet ej vad jag ska ändra??! Bäst för dig att du börjar att minnas!! Redigerad 12 juni, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Ja, Jag skulle gissa på att det är Handling.cgf. Men jag vet inte vad jag ska ändra.. jag menar jag har två st Handling editor men jag vet ej vad jag ska ändra??! Bäst för dig att du börjar att minnas!! Oj oj, nu blir jag rädd Men jag minns inte... även fast jag... vill... minnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Handling.cfg kan man ändra i om man vill att fordon främst flygplan, skall flyga snabbare/långsammare, göra det tyngre/lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Handling.cfg kan man ändra i om man vill att fordon främst flygplan, skall flyga snabbare/långsammare, göra det tyngre/lättare. Ja, jag vet?? Men det ändrar ju inte alltid hur högt planen kan flyga.. Det finns väl en Höjd gräns som R* har lagt in i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Ja, jag vet?? Men det ändrar ju inte alltid hur högt planen kan flyga.. Det finns väl en Höjd gräns som R* har lagt in i spelet.. Jo, åtminstone i GTA-VC, vet inte hur det ligger till med GTA SA. Tror inte det finns någon höjd gräns, men kanske en gräns i Handling filen så man inte kan lägga allt för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Jo, åtminstone i GTA-VC, vet inte hur det ligger till med GTA SA. Tror inte det finns någon höjd gräns, men kanske en gräns i Handling filen så man inte kan lägga allt för mycket. Ja, jag tror det för att (Tycker det ser ut som) alla plan flyger lika högt.. Förutom propeller planen.. Men nu kan jag inte kolla upp det ändå.. För nu är jag hemma och min egna data klarar inte Gta Sa än :'( . Ska köpa ett nytt graffe kort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts